2017-08-22, 23:28
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Jag har nu läst tråden och, jag vet inte vad. Jag börjar imponeras alltmer av denna ledare. Fatima Kakadaveh, eller vad hon heter. Där finns IQ som måste bli tillvarataget.

Något sådant finns inte i hela etablissemanget. Hon kan organisera och verkställa. Nästa försvarsminister?
Hon har lyckats få hela polismyndigheten på sin sida trots att hon leder ett stort antal som vistas här illegalt. Och hon håller pli på dem.
Jag är imponerad. Sverige behöver sådant folk. Vete 17 om vi inte behöver en del av demonstranterna också.

Med detta vill jagande säga att " Alla skall stanna ". Jag är Sverigedemokrat och tycker alla gränser ska stängas och avvisningar prioriteras. Lagar ska gälla.
Men denna unga Fatima har pissat på vår pondus och visat vilka skitstövlar som styr. Polismyndigheten kan hälsa hem.

Jag hänger inte riktigt med i ditt resonemang, som är väldigt motsägelsefullt i sista stycket, men nej, nej, nej. Sverige behöver inte någon av dessa personer.

Ta bort hotbilden som hänger över svenskar som protesterar mot massinvandringspolitiken. Hotbilden som utgörs av statens våldsmonopol, och som låter AFA-krafterna löpa amok helt fritt. Då kommer du garanterat få se att Sverige inte lider brist på inhemska organisatörer med hög IQ. (Med ditt resonemang kan man även tycka att Afghanistan behöver henne bättre.)

Tråkigt att läsa att Sverige inte ens lyckades utvisa en av minst 100 000 som inte har lyckats muta eller ljuga sig till ett PUT.
Citera
2017-08-22, 23:29
Medlem
Kan någon förklara vad som hände? Var den en som slapp åka eller allihop? Hela det här jippot verkar blir sjukare för var dag. Jag känner seriöst direkt obehag av alla dessa kvinnor som håller på med dessa karlar och det är som att en massa störda personer helt plötsligt funnit varandra och kommit ut ur sina bostäder där dom suttit neddrogade av Sobril och häckat. Konstigast är att dom är så utspridda och varje ort verkar ha en viss kvot. Precis som det finns äckelgubbar av samma sort vilket dock varit mer känt. Kan det vara ett mörkertal där pedofilkärringar också gömmer sig inom skola och barnomsorg? Det är i vilket fall som helst icke normalt och jag hoppas att dom avslöjar sig i slutändan så även politiker förstår att det är massvis med mentalt störda kärringar som just nu har tagit kommandot över Sveriges asylpolitik. Själv skulle jag bryta kontakten direkt om jag kände någon sån här person. Vidrigt.
Citera
2017-08-22, 23:34
Medlem
Blir förbluffad över polisens flathet... Order från högsta ort?!
Citera
2017-08-22, 23:45
Medlem
LibraryCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ja, det är hårt regisserat och hon följer delvis de spår och de roller som hennes svenska vänsterpolare lägger ut åt henne. Sedan överdriver DN verkligen hennes pondus och betydelse, de vill måla upp henne som en afghansvensk Angela Davis.

För övrigt verkar FK inte vara henes verkliga namn. En annan FB-medlem påpekade för mig att det tydligen inte finns någon person med detta namn bosatt i Sverige 2016 (och hon säger sig ha kommit hit för två år sedan). Om det stämmer så uppträder hon alltså under täcknamn och hennes story kan naturligtvis också vara friserad. Att hon vid 17 års ålder skulle ha skyddad identitet i folkbokföringen är uteslutet.

Tidningarna kommer givetvis inte att försöka ta reda på vem Fatemeh K egentligen är och hur hennes bakgrund ser ut. En uppgift för Flashbacks spanare!
Ja, det måste vara regisserat. Inte en chans att FK efter eget huvud kunnat organisera och genomföra detta. Hon är en marionett som blir instruerad av svenska vänstersympatisörer. Svenskar som vet precis vilka strängar man ska spela på för att få media och politiker med sig, och vad man skall undvika. Rebecca Weidmo Uvell har redan grävt fram en del av vilka som ligger bakom:

http://uvell.se/2017/08/18/demonstrationen-pa-medis/
Citera
2017-08-22, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oden69
Intressant!

Jag slog namnetFatima Kakadaveh på ratsit.se, hitta.se och eniro.se och 0 träffar på alla tre.

I media skrivs hennes namn som Fatemeh Khavari.

Eniro ger informationen:

https://personer.eniro.se/resultat/Fatemeh+Khavari

8 träffar på detta namn, spridda över Sverige. Har hon flyttat väldigt mycket?
Citera
2017-08-22, 23:53
Medlem
Oden69s avatar
Vet inte om detta har nämnts i tråden tidigare men Fatima Kakadaveh finns inte mycket på om man googlar men däremot finns en med samma efternamn nämligen Amineh Kakabaveh ( från Vänsterpartiet) finns lite info här från wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Amineh_Kakabaveh

Kan man anta att de är släkt då de har samma efternamn? Har Amineh Kakabaveh hjälpt till med texter, propoganda och manifest? Spinn vidare om möjligt Flashbackare, eller har jag helt fel?
Senast redigerad av Oden69 2017-08-22 kl. 23:59.
Citera
2017-08-22, 23:54
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ja, det är hårt regisserat och hon följer delvis de spår och de roller som hennes svenska vänsterpolare lägger ut åt henne. Sedan överdriver DN verkligen hennes pondus och betydelse, de vill måla upp henne som en afghansvensk Angela Davis.

För övrigt verkar FK inte vara henes verkliga namn. En annan FB-medlem påpekade för mig att det tydligen inte finns någon person med detta namn bosatt i Sverige 2016 (och hon säger sig ha kommit hit för två år sedan). Om det stämmer så uppträder hon alltså under täcknamn och hennes story kan naturligtvis också vara friserad. Att hon vid 17 års ålder skulle ha skyddad identitet i folkbokföringen är uteslutet.

Tidningarna kommer givetvis inte att försöka ta reda på vem Fatemeh K egentligen är och hur hennes bakgrund ser ut. En uppgift för Flashbacks spanare!

Jag har inte följt spektaklet i media undviker DN är det 17åringen ni menar? Det enda namnet jag har hört är Khavari då kommer hon upp på Ratsit född 99 Kan det vara en mix upp med Amineh Kakabaveh efternamn?

https://www.ratsit.se/19990701-Fatema_Khavari_Norrkoping/887O21epM8IuTIAcgKmDg3vuJY9N82zNKlm2ZzxCjkI

https://www.merinfo.se/person/Norrköping/Fatema-Khavari-1999/bwgx9-526b4

https://www.facebook.com/victoria.nilsson.71216
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-23 kl. 00:05.
Citera
2017-08-22, 23:55
Medlem
Drozds avatar
Citat:

Det ante mig! Att en ung kvinna skulle väljas av 25-åriga, till nästan 100% manliga, "barn" känns lite för bra för att vara sant liksom. Klart regisserat av media detta.

F.ö. intressant att se hur SVT anstränger sig till max för att intervjua och filma de yngst utseende "barnen" (som ändå ser ut att vara 25+).
Citera
2017-08-22, 23:55
Medlem
Oden69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
I media skrivs hennes namn som Fatemeh Khavari.

Eniro ger informationen:

https://personer.eniro.se/resultat/Fatemeh+Khavari

8 träffar på detta namn, spridda över Sverige. Har hon flyttat väldigt mycket?

Ok, då tog jag det felstavade namnet, mitt åt. Tack!
Citera
2017-08-22, 23:57
Medlem
Oden69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag har inte följt spektaklet i media undviker DN är det 17åringen ni menar? Det enda namnet jag har hört är Khavari då kommer hon upp på Ratsit född 99 Kan det vara en mix upp med Amineh Kakabaveh efternamn?

https://www.ratsit.se/19990701-Fatema_Khavari_Norrkoping/887O21epM8IuTIAcgKmDg3vuJY9N82zNKlm2ZzxCjkI

https://www.merinfo.se/person/Norrköping/Fatema-Khavari-1999/bwgx9-526b4

Yepp, precis som jag såg precis innan du publicerade så skrev jag att hon jobbar för Vänsterpartiet. Är de släkt? De har iaf samma efternamn.
Citera
2017-08-23, 00:01
Medlem
ace_secs avatar
Personer, som uppehåller sig olagligt i landet, tillåts ockupera mark mitt i huvudstaden. Polisen tittar på.

I vilket friskt land skulle det tillåtas?

Sverige är ett mkt, mkt sjukt land.
Citera
2017-08-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oden69
Yepp, precis som jag såg precis innan du publicerade så skrev jag att hon jobbar för Vänsterpartiet. Är de släkt? De har iaf samma efternamn.

De har inte samma efternamn. Fatemeh på Medborgarplatsen heter Khavari i efternamn, Amineh Kakabaveh har alltså ett annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in