2017-08-22, 22:12
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Denna video är mycket intressant.
https://www.youtube.com/watch?v=Og_hMcYMLHU

I videon blir han intervjuad i raketverkstan. I taket hänger något som ser ut som en skyltdocka i en märklig ställning. Man ser den flera gånger, först vid 5:15 in i videon. Dockan hänger från taket i en kätting. Armar, underben och huvud är avdelade. Ingen förklaring ges i videon till varför dockan hänger där.

Är detta en manifestation av hans sjuka fantasier? Kan han själv ha hängt upp den?

Ja, det kändes lite märkligt och oseriöst. Inte en kvinnoskyltdocka utan en manlig variant, men definivt inlindad i kättingar.
Citera
2017-08-22, 22:13
Medlem
Agrawals avatar
Vet inte om detta redan påpekats i tråden men kolla hans högra hand. Zooma in, det är någon stor röd blaffa.

Bild från Expressen

https://w.cdn-expressen.se/images/b7/c0/b7c01021c2674adf96c6b69178ff8ee5/1x1/600.jpg
Citera
Medlem
Citat:

I videon blir han intervjuad i raketverkstan. I taket hänger något som ser ut som en skyltdocka i en märklig ställning. Man ser den flera gånger, först vid 5:15 in i videon. Dockan hänger från taket i en kätting. Armar, underben och huvud är avdelade. Ingen förklaring ges i videon till varför dockan hänger där.

Är detta en manifestation av hans sjuka fantasier? Kan han själv ha hängt upp den?

Uh kändes ju hyfsat makabert att se nu om inte annat...

Men undrar vad den kan ha för funktion?
Citera
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Han har troligen köpt ett stort parti av dem på militärens överskottslager.

Känns som standardutrustning med både extra overaller och verktyg i en enkel ubåt. Nautilus är ingen bostad, mer som en verkstad med sovplatser.[/quote]

Han får ha haft hur många som helst i ubåten. Frågan gäller hur han har fått en ny nästan likadan overall efter han kommit upp på land och vad som hände med den gamla?![/quote]

Tack för förtydligandet!
Vill han dumpa en overall så hade han väl gjort det. Saknas kanske även en del kvinnokläder, ett huvud, två armar och 2 underben, om jag fattat något rätt.

Jag tänker att fotona är dåliga, han kan ha haft samma overall på sig när de åkte som när han hittades i sjön, fast med våtdräktsoverall ovanpå en av Ubåtens vanliga Crew-overaller som finns ett flertal av i farkosten?
Och om han bytt overall från avresan (sen styckat, geggat (inte alla män våldtar, bara ofta ni sjuka stackars jävlar) och haft sig) vad betydet då?

Hans dröm om en polisjakt verkar viktig. Han har misslyckats med allt annat, så han kan ha gjort ett sketet jobb igen och dödat på riktigt för att testa i det här fallet polisen.
Citera
2017-08-22, 22:14
Medlem
Vad är chansen att han stängde luckan och gick ner i dykläge medan hon stod kvar i tornet?
Citera
2017-08-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Vad är chansen att han stängde luckan och gick ner i dykläge medan hon stod kvar i tornet?

Och sen gick upp, letade upp henne, tog ombord henne och styckade.

Vill du ha en siffra säger jag 1 chans på 100 högst.
Citera
2017-08-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag är helt med dig. Ännu mer säker än jag var från början och då skrev jag ändå 100%.
Efter att ha läst utdraget ur boken om Madsen kan man ju inte tro på något annat scenario.

Det kommer visa sig att det är Kim. Man kommer finna sperma. Han får livstid.

Jag har en dotter i samma ålder. Jag känner så oerhört starkt med Kims anhöriga och pojkvän. Och dessutom har aset skändat henne!

Jag hade dödat honom om jag fått tillfälle.
Eftersom tidningarna skriver att inget talar emot att det är Kim så är jag också till 99% säker att vi imorgon bitti får reda på att det är Kim de hittat! Håller med att jag också hade satt ett skott i pannan på aset!! Sätt fast honom i sin jävla u-båt och sänk den!!
Citera
2017-08-22, 22:17
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ingenting talar emot att det är KW torso som har hittats enligt den danska polisen.

Bör betyda att PM har erkänt styckning av kroppen.

PM kan till och med ha erkänt att han dödade KW, hur som helst så känns ett sådant erkännande inte långt borta.
Styckningen är väl de synnerligen försvårande omständigheterna då.
Citera
2017-08-22, 22:18
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:

Det där bevisar hans skuld utom rimligt tvivel. Förstår inte varför man ska behöva hålla på med dyra advokater och rättegångar när det är uppenbart att någon är skyldig. Det räcker väl att man vet att personen är skyldig, då ska det inte behöva bevisas och diskuteras en massa. Den bedömningen får kriminalvården ta hand om!
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Peter har ju inte visat något våldsamt beteende tidigare.., irritation och ja.., han hade slängt väl något verktyg efter en medarbetare i något sammanhang.

Men, inte något tidigare våld mot kvinnor, det har vi inte hört.., inte något "rough sex" skvaller ifrån pressen heller.

En sexuell invitation som togs illa upp utav Kim, som sen spårade mycket snabbt ut i någon form av våld, som fick en lika fatal avslutning.

Tror inte han våldförde sig på henne genom en våldtäkt.

I boken om honom säger han att han utforskat mer kinky sex. Varit en trogen gäst bland det mer udda sexlivet i Köpenhamn. Tagit en strippa till ubåtverkstan och haft sex med henne där. Så han kan definitivt ha sysslat med rough sex. Och han lever i ett öppet förhållande med sin fru och har lätt att få kvinnor enligt journalisten som skrev boken. Så definivt lite mer utåtagerande sexuellt än medelmannen.
Citera
Medlem
luradevidomnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agrawal
Vet inte om detta redan påpekats i tråden men kolla hans högra hand. Zooma in, det är någon stor röd blaffa.

Bild från Expressen

https://w.cdn-expressen.se/images/b7/c0/b7c01021c2674adf96c6b69178ff8ee5/1x1/600.jpg
Ser väldigt svullen ut.
Citera
2017-08-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle83
Och sen gick upp, letade upp henne, tog ombord henne och styckade.

Vill du ha en siffra säger jag 1 chans på 100 högst.
Det är inte bekräftat att hon vart styckad än ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in