[b][quote=Grumpyoldfart[/B]|61575978]
Citat:
Ursprungligen postat av
PhDSalander
Jag har sett videon när han fiskas upp, det är ett svart plagg i vart fall. Tycker det känns risky att bedöma om det är olika overaller utifrån bilderna som zoomas in[QUOTE/]
Har du aldrig tvättat ett plagg i en tvättmaskin och kunnat konstatera att visa typer av tyger ser mycket mörkare ut när våta? Studera noga mönstret på vänster överarm så kommer du se tydligt att dom två vågräta ränderna inte stämmer överens med varandra, det är hur tydligt som allra helst.
Jo självklart kan det stämma att det är två olika overaller. Särskilt som jag fick tag på ett nytt klipp o blev klar över att han har en overall på sig i vattnet när han "räddas" och inte det som jag trodde var våtdräkt , vilketvisade sig vara en flytväst.
Ska ta mig tid att kolla det du säger dig se.
Frågan är bara hur du förklarar att den overallen som han har i vattnet sedan blir en overall som är torr när han filmas på väg till polisbilen?
Var har han bytt sin blöta overall efter han kommit upp på land till en nästan likadan? Det är mysterie för mig! Har någon varit där o mött upp med en ny torr?

Vad har polisen gjort med hans blöta overall, tagit i beslag?
Och om du tror att den overall som han har på sig på kvällen är densamma som han simmar med?
Kan det vara medvetet att ha samma på sig som ev kan vara kontaminerad o blöta ner den med saltvatten för att skölja bort spår?
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]
[COLOR=#FFFFFF]Spara[/COLOR]