2017-08-22, 09:34
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Citat = gällande den 4:e textraden och uppifrån till nedåt sett = "Tappat bort de här DRYGT FEMTIO sidorna" Slut Citat/ Obs ! här påpekar du i ditt tidigare skrivna inlägg , enligt nu ovan sett och gällande (DRYGT FEMTIO) sidor , däremot påpekar du sedan vidare därefter i ett fortsatt och då nytt skrivet och postat inlägg om SIDORNA (1-och-till-och-med-sidan-54) , vilket enligt till min förståelse utifrån ditt skrivna att DRYGT FEMTIO sidor inte kan ha med antalet 54 sidor att göra. Obs ! jag har nu en gång för alla , i flera tidigare skrivna inlägg låtit mig då både redogjort samt där till okså förklarat för dig beträffande dessa sido-antalen.
Umeåutredarna skriver (se aktbil. 131, s.19) att man inte har kunnat få ut "sidorna 1 - 54". "Drygt femtio sidor" syftar naturligtvis på just dessa femtiofyra sidor.
Citat:
Om du kan läsa , inóm mina då tidigare skrivna inlägg , så kan du utifrån dem , då av mig tidigare deklarerat att , det har aldrig funnits några 54-sidor till antalet , om de således ändå ifrån första början har funnits , så har det aldrig kommit fram till min persónliga kännedom att så skulle ha varit fallet. Obs ! Läs vad jag tidigare har låtit deklarera gällande att , det som inte finns , kan jag heller inte skicka eller låta sända vidare.
Förstår du inte alls vad Umeåutredarna kan syfta på när man skriver "sidorna 1 - 54"?
Senast redigerad av Draifos 2017-08-22 kl. 10:05.
Citera
2017-08-22, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Umeåutredarna skriver (se aktbil. 131, s.19) att man inte har kunnat få ut "sidorna 1 - 54". När jag skrev "drygt femtio sidor" syftade jag på just dessa femtiofyra sidor.

Förstår du inte alls vilka sidor Umeåutredarna syftar på när man skriver "sidorna 1 - 54"?

Hej Draifos 》Jag är bara en vanlig och enkel skolpojke på 22 år som fortfarande sitter i sandlådan och leker med hink och spade och försöker så gott jag kan , att bygga upp fina Norrbottniska MánGårdsByggnader i sand ,fast så bra blir dom ju inte. Jag lider bland annat av dyslexi och lite lätt ADHD som exempelvis Nils Christian Hjort. Du skall inte ta en sådan SPOILER-MAN som jag på fullständigt allvar , jag är bara en simpel liten lögnare som bara vill ställa till jävel-skáp och sprida ut dimridåer. Jag äger absolut inte några RättsMedicinska Obduktions-bilds-fotografier , bara i min egen fantasi-värld , och jag äger heller ingen video-inspelnings-tejps-kopia , då gjord av polisen Fredagen den 16/4 År 2004 , den video-inspelnings-tejpen finns bara i min egen fantasi. Jag äger heller , och överhuvud taget inte en enda sida av några slags förundersöknings-dokument. Bäste Draifos , du skall absolut inte ta en sådan som mig på allvar , jag är endast en liten simpel lögnare som inte kan skilja på verklighet och fantasi. Jag träffar en Psykiatriker en gång i veckan och går i terapi för att få lära mig hur man skiljer mellan fantasi och verklighet. Jag hoppas för min egen skull att jag kommer till insikt med detta någon gång i framtiden.

Med vänliga hälsningar från JokerMannen.
Citera
2017-08-22, 10:31
Medlem
Kan du , J-M, med att skoja till det, om ett tragiskt och för alltid olöst mordfall på Lindberg??
Har du någonting konstruktivt att frambära?
Citat:
Hej Draifos 》Jag är bara en vanlig och enkel skolpojke på 22 år som fortfarande sitter i sandlådan och leker med hink och spade och försöker så gott jag kan , att bygga upp fina Norrbottniska MánGårdsByggnader i sand ,fast så bra blir dom ju inte. Jag lider bland annat av dyslexi och lite lätt ADHD som exempelvis Nils Christian Hjort. Du skall inte ta en sådan SPOILER-MAN som jag på fullständigt allvar , jag är bara en simpel liten lögnare som bara vill ställa till jävel-skáp och sprida ut dimridåer. Jag äger absolut inte några RättsMedicinska Obduktions-bilds-fotografier , bara i min egen fantasi-värld , och jag äger heller ingen video-inspelnings-tejps-kopia , då gjord av polisen Fredagen den 16/4 År 2004 , den video-inspelnings-tejpen finns bara i min egen fantasi. Jag äger heller , och överhuvud taget inte en enda sida av några slags förundersöknings-dokument. Bäste Draifos , du skall absolut inte ta en sådan som mig på allvar , jag är endast en liten simpel lögnare som inte kan skilja på verklighet och fantasi. Jag träffar en Psykiatriker en gång i veckan och går i terapi för att få lära mig hur man skiljer mellan fantasi och verklighet. Jag hoppas för min egen skull att jag kommer till insikt med detta någon gång i framtiden.

Med vänliga hälsningar från JokerMannen.
Citera
2017-08-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Kan du , J-M, med att skoja till det, om ett tragiskt och för alltid olöst mordfall på Lindberg??
Har du någonting konstruktivt att frambära?

Niklas-P 》Du tro väl inte , att jag överhuvud taget kan vara KONSTRUKTIV , Nej min gode man , jag kan bara vara det motsatta , DESTRUKTIV. Om du och jag skulle tråd-diskutera om att få mig att bli KONSTRUKTIV , ja ! då skulle jag bara kunna låta deklarera = ATT DESAVOUERA. Tänk på det i fortsättningen min gode Niklas-P att jag är endast en DESINFORMATIONIST , och det är precis vad min Psykiatriker säger till mig att jag är , han har nämligen läst alla mina inlägg på tråden som jag har skrivit , men han jobbar på att kunna lära mig att skilja på fantasi och verklighet , tror du att han kommer att lyckas ?

Hälsningar från J-M ? ? ? Ps. Läs utifrån vad jag tidigare skrev. Jag skojar varken om KálaMarksMordet eller Lindberg ? ? ? Jag berättade om att jag är en liten simpel lögnare som inte skall tagas på allvar. Ds.
Senast redigerad av JokerMannen 2017-08-22 kl. 11:09.
Citera
2017-08-22, 14:39
Medlem
Så efterforskningarna går mindre bra, nu??
en snar död åt "UU" - det är väl det allra minsta man kan önska sig! för att inte tala om vad RL med anhöriga kan önska.
Citat:
Niklas-P 》 Don't let yourself be deceived of The JokerMan , because ! appearances are deceptive. It is patient of more then one interpretation. [The JokerMan] you ought to stop talking like that ? ? ? Niklas-P you have not the power to oust The JokerMan in this case.
Citera
2017-08-22, 16:37
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Umeåutredarna skriver (se aktbil. 131, s.19) att man inte har kunnat få ut "sidorna 1 - 54". "Drygt femtio sidor" syftar naturligtvis på just dessa femtiofyra sidor.

Förstår du inte alls vad Umeåutredarna kan syfta på när man skriver "sidorna 1 - 54"?

Var exakt står det att 50 tal sidor slarvats bort?
I akt bil 131, s.19 hittar jag bara et förhör med Ul Håkan Ananiassen.

Hur som helst..

Den sista sodan är inte skriven i kalamarksmålet ännu.
Citera
2017-08-22, 17:24
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gratis121
Var exakt står det att 50 tal sidor slarvats bort?
I akt bil 131, s.19 hittar jag bara et förhör med Ul Håkan Ananiassen.
Se aktbilaga 131, s.19:
https://minfil.org/qcu0G8b0b2/_vre_HR_B_1138-16_Aktbil_131.pdf
Citera
2017-08-22, 20:53
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Se aktbilaga 131, s.19:
https://minfil.org/qcu0G8b0b2/_vre_HR_B_1138-16_Aktbil_131.pdf

Ok

Slasken saknar sidor.

Kan ju vara så att dessa sidor återtagits till ordinarie material också

Men jag håller med, det blir en mer läsvärd bok eller sevärd film när det händer skumma grejer i en rättegång.
Men jag tror inte så är fallet
Citera
2017-08-22, 21:09
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Ok

Slasken saknar sidor.

Men jag håller med, det blir en mer läsvärd bok eller sevärd film när det händer skumma grejer i en rättegång.
Men jag tror inte så är fallet

Utredning ska det stå, inte rättegång, fel ordval
Citera
2017-08-23, 00:54
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ok

Slasken saknar sidor.

De finns ju inte i FUP, om det är det du menar.
Citera
2017-08-23, 04:14
Medlem
Citat:
Men och andra sidan så bevisar ju inte en planerad englandsresa att det inte var en flykt.
Det kan ju ha vart en planerad flyktväg.

Kértu och Stíg inom "Berras" Bil-uthyrning , kommer så småningom att ge svar på den frågan. Bernt "Berra" kände Kaj Johannes Linna/Engström.

The JokerMan.
Murder-investigator of the case of KálaMark.

Ps. Vänta tills vi kommer fram till dátumet den 22/4 , då börja det uppdagas mystiska omständigheter i den fortsatt utrédnings-beskrivningen ifrån JokerMannen.
Citera
2017-08-23, 06:46
Medlem
Gratis121s avatar
Avvärjningsresan:

Min teori kommer här:

Magnus har hela tiden ljugit om den resan!
Varför?
Jo, de (Magnus, kaj och Erland) hade ett helt annat syfte med den resan
Vad?
Köpa bedövningsmedlet knark för att klara av brottet?
Troligt? Ja!
Plantera ut GM bilen ?
Troligt ? Ja !

Var dom alls i Kalamark den dagen?
Säkert ? Nej!
Det behövdes inte , kaj hade redan rekat där!men det viktiga var att ställa bilen på rätt plats.

Och pga att Magnus i s f ljugit om den dagen så såg minsann kaj till att hitta och påvisa brister i utredningen och det gjorde han också vilket fick honom att aldrig ge sig om att försöka få resning.

Men i det mest vesäntliga
Ja, där talar Magnus sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in