Citat:
Jag har inte dragit in någon tråd i fel söm. Jag frågade en fråga till en annan medlem och du besvarade den. Men inte utan att låta otrevlig.
JokerMannen, vore det inte ett tjänstefel av dig som mordutredare att läcka information på detta forum? Jag tänker absolut inte namnge någon öht som mördare och det är häpnadsväckande att en mordutredare begär något sådant.
Du menar alltså att man bara kan ringa polisen i Luleå och fråga om JokerMannen så kommer de att bekräfta allt du har skrivit samt bekfräfta dig som mordutredare?
JokerMannen, vore det inte ett tjänstefel av dig som mordutredare att läcka information på detta forum? Jag tänker absolut inte namnge någon öht som mördare och det är häpnadsväckande att en mordutredare begär något sådant.
Du menar alltså att man bara kan ringa polisen i Luleå och fråga om JokerMannen så kommer de att bekräfta allt du har skrivit samt bekfräfta dig som mordutredare?
Förlåt mig Skräddaren , jag menar absolut inte att vara otrevlig i mot dig på något sätt , men du formulerade dig på att sådant sätt som resulterade i att jag skrev som jag gjorde till dig tidigare. Jag skriver på Flashbacks' Fórumsida för att jag vill dela med mig av det jag vet och känner till om KálaMarksMordet och till största delen för att jag samtidig söker egna informationer genom att läsa in utifrån vad andra har skrivit och känner till om KálaMarksMordet. Sedan är det helt och hållet upp till dig om du vill kontakta Polisen beträffande dina egna spekulationer som gäller mig beträffande det undersöknings-materiäl som jag i dag äger och har tillgång till att kunna bruka mig av i den fortsatta utvecklingen av utredningen. Dessutom har jag lagt ut samtliga kontakts-nummer till Polisen i Norrbotten och även till Förundersöknings-ledarna och dessutom har jag full befogenhet och rättighet att skriva om KálaMarksMordet på denna FórumTråden , precis som Journalister och Reportrar , så läcker dom okså polisiära informationer till allmänheten och det är ingenting som på något sätt är brottsligt , vi gör bara vårat jobb och utan oss , så skulle folket inte kunna få vetskap om något överhuvud taget. Anton Berg och hans kollega Martin Johnsson sysslade med kriminal-tekniska re-konstruktioner utan att där till äga sådana polisiära erfarenheter och kunskaper , men deras arbeta blev ändå till sist godkänt utan att det var någon som opponerade sig emot att de då förelåg någon form av brottslig verksamhet ifrån Anton Bergs' och Martin Johnssons' sidor och det gäller även mig , att det jag nu arbetar med och utreder har ingenting med någon brottslig verksamhet att göra , detta är mitt jobb och arbete att fortsätt att utreda KálaMarksMordet.
Med vänliga hälsningar från JokerMannen.