2017-08-22, 09:40
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Varför då? Hur då? Någon rimlighet kan vi väl ha på spekulationerna?

Han försvinner i maj, sen när hon virrar bort sig i juli så träffar hon på Patrik och dom typ:
P: tjena, åh är du också försvunnen?
F:Ah, Jag försvann nyss.. jag irra bort mig och är också 22 år, Ska vi vara försvunna tillsammans?

Och så går dom hand i hand, tillsammans... försvunna, i solnedgång.
Bredvid Lennarts UFO, springandes från Eparaggare. Med handen på hjärtat och huvudet på sné!
Världens story indeed...

Måste skratta trots en allvarlig tråd. Men din "saga" är väldigt söt. Får mig att tänka på Blå Lagunen
Citera
2017-08-22, 11:00
Medlem
Men hallå, finns det några TECKEN på att han skulle antagit en challenge?
Eller är det en spekulation för att hoppas att han är vid liv?
Citera
2017-08-22, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peela
Men hallå, finns det några TECKEN på att han skulle antagit en challenge?
Eller är det en spekulation för att hoppas att han är vid liv?

Vad jag vet, är det bara en spekulation.
Citera
2017-08-22, 11:37
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Vet inte vart jag läste att MPS planerade sök i augusti men inte ville skriva det utan specifik datum.
Det fetade, jag håller med dig där och även om jag självklart vill ha ett lyckligt slut på denna historia så är det bättre med en avliden P än inga svar alls

Kanske vill "MPS" söka utan "privatspanare" den här gången....
Citera
2017-08-22, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Varför då? Hur då? Någon rimlighet kan vi väl ha på spekulationerna?

Han försvinner i maj, sen när hon virrar bort sig i juli så träffar hon på Patrik och dom typ:
P: tjena, åh är du också försvunnen?
F:Ah, Jag försvann nyss.. jag irra bort mig och är också 22 år, Ska vi vara försvunna tillsammans?

Och så går dom hand i hand, tillsammans... försvunna, i solnedgång.
Bredvid Lennarts UFO, springandes från Eparaggare. Med handen på hjärtat och huvudet på sné!
Världens story indeed...

Hahahaha jomenvisst,han kanske satt och hittade henne inne på internet, hon klagandes över sitt boende på ungdomshem, och han över sina förãldrar .

Till slut insåg de att nu sjuttsingen : - Nu drar vi, du börjar P. och sen kommer du och hämtar mig och sen kan vi leva på countainerdumpning osv.

-Kojja kan vi bygga i skogen +att jag P. har råkat hittat två paraplyer i värsta fall om sommaren lyckas bli riktigt svensk.-Hãnger du på , Li*a ?

-Jaaaaa, mot Sherwoodskogen eller var det Sannahedskogen den hette?
-Vi ses i Vittskövle,okej....Patr*k , se till att du inte syns någonstans på vägen ! Puss & kram....❤

Spekulation med råge

...Så KAN det ha gått till...
Senast redigerad av evaveva 2017-08-22 kl. 12:28.
Citera
2017-08-22, 16:00
Medlem
Jaha ,nu har det gått precis 3 månader och 1 timme och 15 minuter sen P. syntes på övervakningskameran på Hallsbergs station .

Inget nytt sök verkar inplanerat utan varken FIKK eller Missing Peoples .
Citera
2017-08-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jaha ,nu har det gått precis 3 månader och 1 timme och 15 minuter sen P. syntes på övervakningskameran på Hallsbergs station .

Inget nytt sök verkar inplanerat utan varken FIKK eller Missing Peoples .

Jag tror, tyvärr, att vi kan sluta hoppas på ett bra slut, i det här..
Citera
2017-08-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jag tror, tyvärr, att vi kan sluta hoppas på ett bra slut, i det här..

Jo du har nog rätt .
Verkar väldigt status Q detta.

Sista hoppet är väl nu , att han möjligen dyker upp på sin utbildning på Malmö Musikhögskola måndagen den 28 augusti.
Senast redigerad av evaveva 2017-08-22 kl. 18:02.
Citera
2017-08-22, 18:20
Medlem
Citat:
Jo du har nog rätt .

Sista hoppet är väl nu , att han möjligen dyker upp på sin utbildning på Malmö Musikhögskola måndagen den 28 augusti.

Eller så skiter han i det.. oavsett om han lever eller gått vidare.
Citera
2017-08-22, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohprost
Eller så skiter han i det.. oavsett om han lever eller gått vidare.

jo kan nog vara så ....

Verkligen tråkigt att det inte var Han , någon utav de olika killarna som folk trodde var Patrik . Han har ju enligt dem setts i så många olika städer .
nu efteråt vore det ju väldigt ledsamt om han inte kom mer än 200 meter ifrån station ,eller något liknande .Verkligen sorgligt detta.
Senast redigerad av evaveva 2017-08-22 kl. 18:37.
Citera
2017-08-22, 18:39
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Jo du har nog rätt .

Det skulle allt se ut om han måndag morgon kommer till musikhögskolan med sin ryggsäck som om inget hänt.
Nä Eva, vi får nog ge upp och inse att Patrik kommer inte tillbaka, alla historier har inget lyckligt slut.
Citera
2017-08-22, 18:53
Medlem
Snubban007s avatar
Nej jag håller mer och mer med er.. han har nog tyvärr råkat ut för något.. olycka eller våldsbrott..

Att han hoppade av tåget och gick med de bestämda steg man såg på perrongen, för att gå och ta sitt liv.. nej det köper inte jag..

Frågan har garanterat blivit ställd.. Men i riktning som man ser P gå.. vad finns där? Vad ser Patrik framför sig när han går där på perrongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in