2017-08-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vilka flesta menar du? Och vilka vi?
Att Evaveva inte vill att någonting hemskt har hänt Patrik, är väl helt normalt. Det vill väl ingen normal människa.
Som du säger är detta en spekulationstråd. Det är allas rätt att spekulera om vad som kan ha hänt Patrik, även Evavevas.
Det är inte en spekulationstråd om Evaveva!

Nee så intressant är jag inte,kan bli Sämsta storyn då,och vi ska inte byta ner oss,nu satsar vi på att fundera över den spännande upplösningen omkring P.
Vi får slå våra kloka huvuden ihop och fundera och vänta in olika datum och olika scenarion,
Jag undrar fortfarande över den där täta skogen som låg närmre än Sannahedskogen,vad som kan finnas inne där,förutom de hus som är dolda därinne, enligt ortsborna. Hmm ?....
Citera
2017-08-21, 19:17
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Nee så intressant är jag inte,kan bli Sämsta storyn då,och vi ska inte byta ner oss,nu satsar vi på att fundera över den spännande upplösningen omkring P.
Vi får slå våra kloka huvuden ihop och fundera och vänta in olika datum och olika scenarion,
Jag undrar fortfarande över den där täta skogen som låg närmre än Sannahedskogen,vad som kan finnas inne där,förutom de hus som är dolda därinne, enligt ortsborna. Hmm ?....

Härligt evaveva hur du tar det! Sämsta storyn

Ja, tyvärr verkar skogarna i Hallsberg svåra, täta och otillgängliga. Kan vara svårsökta, vad jag förstått.
Älgjakten börjar först 9/10, men skulle tro att man inte sitter i jakttorn i värsta snåret. Om inte jakt hundarna hittar något förstås, men de är väl så speedade av jakten, så inget kan störa dom.

Kanske inte heller svampplockarna letar sig in i snåren, utan håller sig mer runt stigar och vägar. Man får hoppas att Patrik också hållit sig längs någon stig eller liknande så han kan hittas någon gång. Vore förskräckligt om föräldrarna och brodern aldrig fick ett avslut.

Undrar om någon av hans vänner också sökt sig till Malmö musikhögskola?
Det blir i alla fall många som kommer att få veta att en elev saknas (tror ju tyvärr inte att han lever längre).
Citera
2017-08-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Härligt evaveva hur du tar det! Sämsta storyn

Ja, tyvärr verkar skogarna i Hallsberg svåra, täta och otillgängliga. Kan vara svårsökta, vad jag förstått.
Älgjakten börjar först 9/10, men skulle tro att man inte sitter i jakttorn i värsta snåret. Om inte jakt hundarna hittar något förstås, men de är väl så speedade av jakten, så inget kan störa dom.

Kanske inte heller svampplockarna letar sig in i snåren, utan håller sig mer runt stigar och vägar. Man får hoppas att Patrik också hållit sig längs någon stig eller liknande så han kan hittas någon gång. Vore förskräckligt om föräldrarna och brodern aldrig fick ett avslut.

Undrar om någon av hans vänner också sökt sig till Malmö musikhögskola?
Det blir i alla fall många som kommer att få veta att en elev saknas (tror ju tyvärr inte att han lever längre).

hmm,jag fick en ide' ,den andra tjejjen som också är försvunnen ,hon som också är 22 år ,försvann i Vittskövle ,i Skåne ,hon försvann den 8 juli ,undrars om de tog följe en bit ,bara en ide'....

Vi kommer aldrig få veta ifall han saknas inne på utbildningen .eller hur ?Kanske det var sådana saker föräldrarna ville slippa berätta inne på HP-tråden ?
Senast redigerad av evaveva 2017-08-21 kl. 20:48.
Citera
2017-08-21, 20:46
Medlem
Nån som vet när nästa sök är ? Och var de tänker söka då ?

Nina ,vet du ?
Senast redigerad av evaveva 2017-08-21 kl. 20:53.
Citera
2017-08-21, 22:36
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Nån som vet när nästa sök är ? Och var de tänker söka då ?

Nina ,vet du ?

Nej, Eva! Jag har bara fått veta, att det skulle vara i augusti, men det kan ha ändrats.
Jag har tittat på "MPS", som skulle hålla i söket och så tittade jag på "FIKKS" sida för, att se om de hoppat in i stället!
Citera
2017-08-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Nej, Eva! Jag har bara fått veta, att det skulle vara i augusti, men det kan ha ändrats.
Jag har tittat på "MPS", som skulle hålla i söket och så tittade jag på "FIKKS" sida för, att se om de hoppat in i stället!

Ja de verkar ta söken varannan gång,tack Nina,kram o gonatt
Citera
2017-08-21, 23:26
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ja de verkar ta söken varannan gång,tack Nina,kram o gonatt

Jag har just tittat efter!
!MPS" svarade, att inga fler sök är inplanerade och "FIKK" svarade inte den, som frågade.
Jag vet inte vad, men någonting säger mig, att det framkommit någonting, som vi inte får veta.
Inte ännu i alla fall!
Har Du varit inne på bloggen?
Jag har länken i trådstarten!
God nattkram!
Citera
2017-08-22, 00:47
Medlem
Sannolikheten för att Patrik dyker upp under detta dygn, som är den 22:a, och berättar att "världens story" bara var ett skämt eller en challenge känns lägre än att Kronprinsessan läcker en film där hon ger sin make en deep throat. Självklart vill vi ju att Patrik återfinns vid liv, men om han lever så är det ytterst sannolikt andra saker än typ en vadslagning med några vänner om att frivilligt hålla sig undan som ligger bakom hans försvinnande.
Citera
2017-08-22, 01:23
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusmoped
Sannolikheten för att Patrik dyker upp under detta dygn, som är den 22:a, och berättar att "världens story" bara var ett skämt eller en challenge känns lägre än att Kronprinsessan läcker en film där hon ger sin make en deep throat. Självklart vill vi ju att Patrik återfinns vid liv, men om han lever så är det ytterst sannolikt andra saker än typ en vadslagning med några vänner om att frivilligt hålla sig undan som ligger bakom hans försvinnande.

Hade P fått för sig, att han var i Mjölby, när han klev a tåget i Hallsberg BORDE han ha sett förvånad ut och sett sig omkring för, att få syn anslutningståget i stället för, att målmedvetet gå med bestämda steg bort ifrån perrongen
Han borde också ha förunnats över, att ingen annan klev av tåget!

Vad talar FÖR, att han hörs av just idag? För, att det gått tre månader?
Citera
2017-08-22, 07:35
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Jag har just tittat efter!
!MPS" svarade, att inga fler sök är inplanerade och "FIKK" svarade inte den, som frågade.
Jag vet inte vad, men någonting säger mig, att det framkommit någonting, som vi inte får veta.
Inte ännu i alla fall!
Har Du varit inne på bloggen?
Jag har länken i trådstarten!
God nattkram!

Vet inte vart jag läste att MPS planerade sök i augusti men inte ville skriva det utan specifik datum.
Det fetade, jag håller med dig där och även om jag självklart vill ha ett lyckligt slut på denna historia så är det bättre med en avliden P än inga svar alls
Citera
2017-08-22, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Vet inte vart jag läste att MPS planerade sök i augusti men inte ville skriva det utan specifik datum.
Det fetade, jag håller med dig där och även om jag självklart vill ha ett lyckligt slut på denna historia så är det bättre med en avliden P än inga svar alls

Jo det håller jag verkligen med om.
Men hoppas ju på att denna dagen är den då han får dyka upp enligt challenge,22augusti.
Men är han inte tillbaka innan 00.00 så är det nog lika bra att leta efter en kropp.
Och då,som du skriver,är det ju bättre att finna P., levande eller död,istället för att han skall vara försvunnen för evigt.
Citera
2017-08-22, 09:32
Medlem
Citat:
hmm,jag fick en ide' ,den andra tjejjen som också är försvunnen ,hon som också är 22 år ,försvann i Vittskövle ,i Skåne ,hon försvann den 8 juli ,undrars om de tog följe en bit ,bara en ide'....
Varför då? Hur då? Någon rimlighet kan vi väl ha på spekulationerna?

Han försvinner i maj, sen när hon virrar bort sig i juli så träffar hon på Patrik och dom typ:
P: tjena, åh är du också försvunnen?
F:Ah, Jag försvann nyss.. jag irra bort mig och är också 22 år, Ska vi vara försvunna tillsammans?

Och så går dom hand i hand, tillsammans... försvunna, i solnedgång.
Bredvid Lennarts UFO, springandes från Eparaggare. Med handen på hjärtat och huvudet på sné!
Världens story indeed...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in