Citat:
Ursprungligen postat av
evaveva
Nee så intressant är jag inte,kan bli Sämsta storyn då,och vi ska inte byta ner oss,nu satsar vi på att fundera över den spännande upplösningen omkring P.
Vi får slå våra kloka huvuden ihop och fundera och vänta in olika datum och olika scenarion,
Jag undrar fortfarande över den där täta skogen som låg närmre än Sannahedskogen,vad som kan finnas inne där,förutom de hus som är dolda därinne, enligt ortsborna. Hmm ?....

Härligt evaveva hur du tar det! Sämsta storyn
Ja, tyvärr verkar skogarna i Hallsberg svåra, täta och otillgängliga. Kan vara svårsökta, vad jag förstått.
Älgjakten börjar först 9/10, men skulle tro att man inte sitter i jakttorn i värsta snåret

. Om inte jakt hundarna hittar något förstås, men de är väl så speedade av jakten, så inget kan störa dom.
Kanske inte heller svampplockarna letar sig in i snåren, utan håller sig mer runt stigar och vägar. Man får hoppas att Patrik också hållit sig längs någon stig eller liknande så han kan hittas någon gång. Vore förskräckligt om föräldrarna och brodern aldrig fick ett avslut.
Undrar om någon av hans vänner också sökt sig till Malmö musikhögskola?
Det blir i alla fall många som kommer att få veta att en elev saknas (tror ju tyvärr inte att han lever längre).