hmm.tycker ändå inte man gör så mot sina föräldrar .
Om det nu mot förmodan är en challenge som P. ingått i ,att hålla sig borta i 3 månader utan att visa ett livstecken ifrån sig ,så hoppas jag att han inte blir förlåten utav sina föräldrar på ett låååååångt tag.
För när det gäller försvinnanden så är det så pass mycket människor som tas i anspråk för att finna personen i detta land . Vi är ju seriösa inom den biten.
Jag vet inte hur många som letar efter någon ute i den Argentiska djungeln tex. om det gäller en europe' utav något slag ,hur mycket utav sökpersonal som aktiveras ,hur samhället är konstruerat omkring försvinnanden,om de anser att folk ger sig ut på egen risk ,men här har vi typ en oskriven lag på att försöka finna personen i fråga .
Och då driver man inte med en sådan sak .Borde faktiskt vara böter på sådant.
Det är ungefär som historien när folk ropar : Vargen kommer ! Vargen kommer ! ,och luras ,och sen när vargen verkligen dyker upp ,bryr sig ingen om att reagera. Inte bra alls.
Så jag tror att något hänt honom .Tror inte han har mage och mod att göra sig osams med både nära och kära ,och även en del utav Sveriges ansvarsfulla räddningstjänst.
Vad vinner han på det ? Nada ! Han blir bara dumförklarad .
Tycker man som ung person skall ha respekt för Missing Peoples och FIKK ,och inte ta deras tid , pga en nominering .
Jag tror han mycket väl har/hade den förståelsen ,så , det har nog hänt honom något på riktigt , tyvärr
Men antar att det märker vi väl då imorgon ,ifall det är ett 3-månaders-infall....Den 22 maj -22 augusti.
Och som jag skrev förut så börjar hans skola den 28 augusti ,Musikhögskolan i Malmö .