Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Artikeln var en fingervisning, inte svart/vitt applicerbar mot detta.
Med oväden, dumförklaranden och div tituleringar åt andra skribenter visar du på din säkerhet över att det är havet som lemlästat kroppen.
En av polisen kommenterat; dagar färsk torso som därtill direkt går att identifiera som kvinna, implicerar lemlästning av människohand oavsett hur bajsnördig du blir över havets krafter.
Du är färdigkommenterad tills vidare.
Men snälla rara! Det är INTE JAG som snackar massa självsäkert nonsens att det-och-det ska ske efter de-eller-de-dagana osv. Tråden är komplett nedlusad med folk som påstår saker som "efter 3-4 dagar flyter kroppen upp igen" eller "efter 12 timmar flyter den upp", osv, osv. Nu är det självsäkert "bål=styckning".
Jag försöker för i helvete inympa lite jävla ödmjukhet. Jag vänder mig
emot alla jävla tvärsäkra uttalanden. Jag säger ingenstans "hon kan inte vara styckas" eller "hon är styckad". Ingenstans kommer du finna något dylikt opåkallat självsäkert av mig. JAG vet nämligen på tok för mycket för att larva mig på detta vis. Jag vänder mig mot logiken "torso=styckning". Efter 10 jävla dagar är det patologen som avgör det, inte troll på FB. Ja, jag vill gärna dumförklara troll som
visar sin säkerhet där ingen sådan säkerhet finnes.
Jag har inte påstått att det är havet som lemlästat henne. Jag påstår att en bål här och nu ej är någon stark indikator för vare sig det ena eller andra! Det är INTE jag som kommer med scenarier, fantasihypoteser, tvärsäkra dumheter. Jag är helt evidensdriven och jag kan konstatera att vi här ännu ej har fakta.