Citat:
Ursprungligen postat av
pita55
Fy 17, jag visste att det handlade om en psykopat!! Tror verkligen inte et har varit en olycka...psykopater ser människor som ting o då är det lätt för honom att kasta henne i vattnet o sen när hans båt är på botten, så gör han tummen upp o säger att allt är ok. Skulle inte förvåna mig om hon ligger på botten med tyngder , för han vill vinna tid, så kroppen förstörs ännu mer, så orsaken inte år att fastställas

Nu hoppas jag att han kommer att få ett långt straff!! Så empatilös han är...kan bara tänka på sig själv o inte en känsla för de anhöriga. Tvi vale
Psykopat-spåret har också varit min teori från start. Förutom att han inte haft några empatiska spärrar för att slänga kroppen överbord, kan vi också lägga till följande punkter till hobby-psykoanalysen:
- PM:s beteende när han blev räddad, där han samtalade med killarna som räddade honom, visar inga spår av någon hysteri eller att han gråtit/var i chock. Han ville gå in i sig själv och tänka sa han. Skulle en normalempatisk person klara att vara så samlad när en person dött och han slängt liket överbord?
- När han kom iland var det första han sa att han var ledsen för att ubåten förlist. Även om han bestämt sig för att ljuga om ”olyckan”, var finns empatin för offret? Jag kan inte se framför mig hur en normalempatisk person kör ihjäl någon, begraver offret och sedan har sinnesnärvaro att vara ledsen för att bilen blivit skadad.
Plus alla tidigare tecken på psykopati
Hans brist på visad empati säger mig att han av någon anledning också haft ihjäl henne.