Citat:
Ursprungligen postat av
NinaBe
Jag VET, att Du VILL, att P av misstag gick av på fel station, men Du kan ju inte på ALLVAR mena, att det anser det vara med sanningen överensstämmande!
Oberoende av anledning till försvinnandet LÄR han inte komma hem, börja på Musikhögskolan och framleva sina dagar i högsta välmåga, som om han bara varit hos en kamrat under dagen!
Neej jag vet ,men DÅ blir jag väääldigt ledsen på honom att han ljög för sin mamma ,där på tåget .
Har hon verkligen gjort honom så illa (tror jag inte ) så att han blåljuger och sen ger sig iväg för evigt ?
De enda som jag skulle kunna tro ger sig iväg ,är väl typ unga människor som utsatts för prygel . eller i vissa fall pedofileri , men varför skall vi tro så om dessa människor ? Känns underligt på något sätt .
Så det du sa om att han tvingats under hot (men av vilka ,det är så konstigt ?), dra iväg , låter mer troligt i så fall...
Och det mest riktiga verkar ju i detta läge ,vara att han var uppgiven ,nere ,vandrade iväg på måfå ,i sin destruktiva känsla ,brydde sig inte ens om var han satte sina fötter ,OCH hamnade i ett olycksläge som han inte lyckades ta sig ur (elakt vildsvin etc. ) , vad som ...finns ju tusen saker som är farliga när man inte ser upp ordentligt ,det vet Ni ju .