Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag har blivit ombedd att posta en iakttagelse då vittnet inte vill posta själv, jag respekterar det. Iakttagelserna är gjorda någon gång i juni månad.
Citat;
Vid två tillfällen har jag sett en person som liknar PL i Åmanska parken i Alingsås. Han gick ensam. Vid första tillfället hade personen ljusa byxor och ett örhänge i ena örat (ett hänge som hängde ner 2-3 cm) och ev. något ljust upptill, osäker på det sistnämnda. Då gick personen i riktning från Stationsgatan, observationen skedde när personen gick förbi Estrads entreer och över en träbro som går från Bryggaregatan 2 till Plangatan.
Andra observationen skedde när personen gick vid Estrad, förbi Harrys och i riktning mot Stationsgatan. Då hade personen mellanmörka jeans och en mörk tröja, tror den var blå eller grå och örhänge i ena örat. Andra observationen skedde 1-7 dagar efter första observationen.
Jag undrar hur många tusen svenska ungdomar som passar in på den beskrivningen. Killen ser ju verkligen ut som vem som helst.
Han har ett otroligt vanligt utseende, han ser dessutom lite olika ut på bilderna som visas.
Finns liksom inget karaktäristiskt med den grabben. Han traskar knappast ute på stan varken i Arboga eller Örebro eller var det nu kan vara.
P är med största sannolikhet död och skulle han mot förmodan inte vara det utan gömmer sig hos någon vän, så inte f-n går han på gatorna som vem som helst då.