2017-08-20, 22:42
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Har du varit nere vid medborgarplatsen?
Om du vart där borde du.sett att ca 40% av de strejkande ä kvinnor..
Jag har varit där ett par gånger. Det har handlat om typ fem kvinnor och ca 200 unga män. Afghaner alltså. Om du tänker på de svenskar som stöddemonstrerat har könsfördelningen närmast varit den omvända.
Senast redigerad av Vågskålen 2017-08-20 kl. 22:44.
Citera
2017-08-20, 22:44
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Knappast. Finns inte många afghanska kvinnor på de bilder jag sett. Men bevisa mig gärna fel.

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/
Kolla bilder. Visst majoriteten av personer är killar i 16-20-årsåldern men även barn,tjejer/kvinnnor och äldre 25--> är representerade
Citera
2017-08-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunmoonandstars
Det är inte rätt att blanda ihop SD med andra grupper som du (antagligen med rätta) anser ha lägre IQ.
Jo det är det för de "Sverigevänner" som brukar göra bort sig i sådana här sammanhang är till största delen SD-s kärnväljare alltså de som inte vet eller kan bättre.
Citera
2017-08-20, 22:56
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Finns en del i Sverige som vill hjälpa dessa illegala invandrare...följande inlägg är från Facebook samt LinkedIn (har just nu svårt att länka till en av dessa sajter och har därför just nu kopierat och klistrat in texten);

"Hej alla ensamkommande som finns på Medborgarplatsen! Jag är psykolog och har tystnadsplikt. 24/8 erbjuder jag kostnadsfritt en kort psykologisk konsultation/samtal på cirka en timme. Lokalen är nära Medborgarplatsen. Samtalet kan handla om något du själv vill prata om eller om hur du kan komma i kontakt med dina egna styrkor under den här svåra tiden. Det här sista kan jag också erbjuda i grupp om det är några som vill komma tillsammans.
Jag kan tyvärr inte ert språk (jag själv har spanska som modersmål) men kan försöka hitta en tolk för er som vill ha en.
Anmäl ditt intresse till l*r*a *****@.......
"
Hur kommer det sig att det är så många kvinnor som slår på trumman för alla ensamkommande baaarn/ungdomar/män!?

Undrar hur många sk "ensamkommande" som har datorer, paddor etc och har konton på FB och/eller LinkedIn och kan läsa detta?

När kommer Polisen arrestera alla dessa illegala invandrare som sitter och ockuperar svensk mark, sätta dem i förvar och sen flyga dem till sina hemländer? Eller kommer de alla få svenskt medborgarskap, gå före i bostadskö alt få en villa, få gratis tandvård, soc bidrag etc mm....?? Kommer våra folkvalda politiker ur DÖ-regimen att vika sig och låta dem alla få svenskt medborgarskap..och vilka signaler skickar detta isf ut till världen? Die dumme Schweden? Eller oj vilken generös stormakt?

Antar att det är vi som betalar för det som kallas gratis konsultation om det varit gratis är det inget att opponera sig emot Annars öÄrr det ett bra sätt att ragga kunder så i slutändan är det skattebetalaren som står för notan.
Citera
2017-08-20, 23:04
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ja? De VAR ensamkommande och de VAR barn, vi har ingen lag som säger att vi ska åldersbestämma asylsökande. Alla människor

Men sen handlar denna tråd om demonstrationen vid mynttorget och medborgarplatsen, och i den deltar människor i alla åldrar.

Det kanske handlade om barn för något årtionden sen Många som kom 2015 klassas inte som barn redan då Det finns inget som heter ensamkommande som vuxen det är ett otyg för att dribbla bort frågan. En debattartikel ifrån 16 över 90% av 35 400 ensamkommande (barn) är pojkar. 70% av alla som kom 2015 är män. Barn används.

http://www.expressen.se/debatt/regeringen-har-vant-krigets-kvinnor-ryggen/
Citera
2017-08-20, 23:06
Medlem
Det har nyligen kommit ut info om att Medis är full av avföring nedskräpning väldigt grisigt på plats bäst hålla sig på avstånd
Citat:
Citera
2017-08-20, 23:09
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Det har nyligen kommit ut info om att Medis är full av avföring nedskräpning väldigt grisigt på plats bäst hålla sig på avstånd
Jaså?

Var kan man hitta den informationen?
Citera
2017-08-20, 23:09
Medlem
Facebookgruppen
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jaså?

Var kan man hitta den informationen?
Citera
2017-08-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Och jag blir mest ledsen för att Sveriges Radio visar ett så tydligt ointresse av att vilja belysa och bredda frågeställningen när en aktiv vänsterpartist och tidigare Ung Vänsterpolitiker som Anna Herdy bjuds in till panelen. Det är ju bara väntade partipolitiska floskler som kommer ut av det och inte en enda intressant tanke. Men det var kanske syftet, vad vet jag.

Varför sätter Godmorgon Världen ihop en panel av två vänstermänniskor och en som kanske kan kallas neutral? Jag tror det var likadant förra veckan, två vänstermänniskor och en annan.

Om man nu har tre deltagare i panelen vore det väl logiskt med en vänstermänniska, en mittenmänniska och en högermänniska.
Citera
2017-08-20, 23:12
Bannlyst
När ska dessa kriminella män in i förvar och sen utvisas? Polisen måste ju göra sitt jobb.
Citera
Medlem
LibraryCops avatar
Citat:
Låt mig gissa, de strejkande kvinnorna du har sett är 55+ med silverfärgat hår och batikmönstrade kläder?
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Facebookgruppen
Vilken Facebookgrupp och i vilken tråd postades den informationen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in