2017-08-20, 09:36
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Det är väl knappast TS det handlar om på sida 1–3 utan UH.

OJ, då har jag haft fel där länge.
Citera
2017-08-20, 09:36
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Ja han är en tjockis men det är iaf för mig ingen avgörande detalj i huruvida jag skulle våga gå fram till någon lr inte. Blicken du pratar om ser jag då inte mycket av på den bilden, tyvärr.

Det påstås av en del att det ska gå att se på ögonen, typ tom, glasartad, utforskande, rovdjursaktig, tveksam till det men det är kanske något man kan lära sig.

Nej, det är inte speciellt troligt att man kan sålla psykopater med hjälp av smygfotograferade bilder där inte ens ögonen syns. Kunde man se blicken så skulle den förmodligen förmedla känslan av ilska/irritation över att bli utsatt för grovt trakasseri i första hand.
Citera
2017-08-20, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
När du hade KM så nära inpå tog du inte chansen att fråga honom hur han ställer sig till misstankarna som mördare ? Har ju varit en massa inlägg här att någon ska kontakta honom.
Och du tycker det är ok att hoppa på folk? OM det är han som är polisens misstänkte är det POLISENS uppgift att förhöra, inte en MOBB av folk som bara hoppar på.
Man kan vara misstänkt men ej skyldig, men oavsett så skulle det om du inte är polis vara trakasserier.
Skulle det vara jag och du kom fram oombedd och anklagade mig för något så ska du nog vara beredd att få en smäll på käften, oavsett om jag är skyldig eller inte.
Citera
2017-08-20, 09:50
Medlem
Citat:
Men då kan Du ju delge oss andra denna infon om du också har den... Eftersom Du VET...
Är du på riktigt så j-a dum?
Vi VET väl alla här att polisen har mycket mer än de berättar för allmänheten. Jag behöver inte veta vad de vet för att veta att de vet mer än mig.
Citera
2017-08-20, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Gå fram till honom du om du vågar , ingen liten kille direkt : https://minfil.org/zc3dl0cdb3/IMG_9171.PNG
Skulle kunna gå som "tärd man"?
Citera
2017-08-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ja det krävs väl bygglov till att anlägga carport/garage ? Det görs nog inte på ett par dagar.

I detta fallet är det ju bara att kroppen är i förrådet - och KM gör en mindre utbyggnad. Skulle det vara svårt att lösa på ett par dagar?
Svar nej.
Citera
2017-08-20, 10:49
Medlem
rattugglans avatar
Så nu har han blivit paparazzi-villebråd också, KM. Kanske dags att någon tar bladet från mun snart innan det här går överstyr.
Intressant ändå att han väljer att utsätta sig för Sommarland ( som var "knökfullt" igår!) frivilligt, skyldig eller ej.
Citera
2017-08-20, 10:52
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Och du tycker det är ok att hoppa på folk? OM det är han som är polisens misstänkte är det POLISENS uppgift att förhöra, inte en MOBB av folk som bara hoppar på.
Man kan vara misstänkt men ej skyldig, men oavsett så skulle det om du inte är polis vara trakasserier.
Skulle det vara jag och du kom fram oombedd och anklagade mig för något så ska du nog vara beredd att få en smäll på käften, oavsett om jag är skyldig eller inte.

Och vad gör VI/MOBBEN här på FB då ? Hoppar inte vi på en massa olika "misstänkta/uthängda/skyldiga/ oskyldiga/familj/släkt/vänner/arbetskamrater mfl" ? Då är det en massa trakasserier. Men dessa "trakasserier" är helt OK ? Bara för att vi sitter bakom anonyma identiteter ? Dags att lägga ner tråden och låta POLISEN göra sitt JOBB kanske ?!
Citera
2017-08-20, 11:01
Medlem
Citat:
Och vad gör VI/MOBBEN här på FB då ? Hoppar inte vi på en massa olika "misstänkta/uthängda/skyldiga/ oskyldiga/familj/släkt/vänner/arbetskamrater mfl" ? Då är det en massa trakasserier. Men dessa "trakasserier" är helt OK ? Bara för att vi sitter bakom anonyma identiteter ? Dags att lägga ner tråden och låta POLISEN göra sitt JOBB kanske ?!
Det kanske är att lägga ner tråden som är DITT mål?

Jag har aldrig pekat ut någon, bara ställt frågor. Du verkar inte förstå att de flesta här "spekulerar" och försöker hitta samband, OM denne är den misstänkte och har gjort så riktat mot olika personer under flera år. Men du verkar däremot uppmuntra trakasserier IRL.
Varför tar du då inte och plockar upp telefonen själv och ringer upp honom och frågar hur han var klädd? Eller så vet du själv i egenskap av GM?
Citera
2017-08-20, 11:07
Medlem
Citat:

Först ställer du massa frågor som du vill ha svar på - SEN tycker du VI här utgör en mobb - håller med om att det blir "tufft" för många men är du helt oskyldig har du inget att frukta.
Vet du vad du gör - Ett råd avregistera dig härifrån , så slipper du bry dig om oss i "mobben".
Citera
2017-08-20, 11:15
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Först ställer du massa frågor som du vill ha svar på - SEN tycker du VI här utgör en mobb - håller med om att det blir "tufft" för många men är du helt oskyldig har du inget att frukta.
Vet du vad du gör - Ett råd avregistera dig härifrån , så slipper du bry dig om oss i "mobben".

Ja jag funderar på det, precis som några andra aktörer i tråden gjort, för det är inte populärt att ifrågasätta spekulationerna som läggs ut här.
Citera
2017-08-20, 11:20
Medlem
[quote=VelePetter|61554095]Ja jag funderar på det, precis som några andra aktörer i tråden gjort, för det är inte populärt att ifrågasätta spekulationerna som läggs ut här.[/QUOTE

Man ska ifrågasätta - men din frågor blev ju som ett barn frågar - "varför då?" hela tiden. Var med och spekulera efter ett svar och bli lite konstruktiv - motargument etc. Jag har testat några spekulation - varit ute ock letat etc. - Jag vill absolut inte att fel person/er blir uthängda. Därför är motargument väldigt viktiga här på tråden oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in