2017-08-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Kollade Google maps och får funderingen på hur man skulle kunna gräva ner någon i carporten när grannar bor så nära inpå ?

Ja det där kan man bara glömma. man ställer sej ju inte bara och gjuter helt plötsligt för att göra sig av med en kropp. Bygga ett garage är ett stort projekt så glöm att det skulle vara ett alternativ
Citera
2017-08-20, 01:19
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Kollade Google maps och får funderingen på hur man skulle kunna gräva ner någon i carporten när grannar bor så nära inpå ?

Det är väl inga problem, hur tänker du nu?
Citera
2017-08-20, 01:21
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Men lille vän.. känns som det börjar att bli kämpigt?...
en sak som jag VET är att polisen har mycket mer fakta om det som du tar upp om och om igen..

Men då kan Du ju delge oss andra denna infon om du också har den... Eftersom Du VET...
Citera
2017-08-20, 01:24
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Ja det där kan man bara glömma. man ställer sej ju inte bara och gjuter helt plötsligt för att göra sig av med en kropp. Bygga ett garage är ett stort projekt så glöm att det skulle vara ett alternativ

Ja det krävs väl bygglov till att anlägga carport/garage ? Det görs nog inte på ett par dagar.
Citera
2017-08-20, 01:29
Medlem
Jaha ja, jag tänkte mig att i så fall hade han ett bygge på gång just då. Om utifallatt ryktet möjligen skulle tala sant. Gräva upp ett golv tror jag i alla fall alls inte på.
Citera
2017-08-20, 01:31
Medlem
lugnåss avatar
Citat:
Ja det krävs väl bygglov till att anlägga carport/garage ? Det görs nog inte på ett par dagar.

Hej.

Vad sägs om att pågående utbyggnad var i gång under denna tid, passade på att utöka bygget lite som är ganska/väldigt vanligt.

//lugnås
Citera
2017-08-20, 01:32
Medlem
Citat:
När du hade KM så nära inpå tog du inte chansen att fråga honom hur han ställer sig till misstankarna som mördare ? Har ju varit en massa inlägg här att någon ska kontakta honom.

Ingen självklar grej att göra, skulle det vara det för dig?
Citera
2017-08-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Hej.

Vad sägs om att pågående utbyggnad var i gång under denna tid, passade på att utöka bygget lite som är ganska/väldigt vanligt.

//lugnås

Skulle väl vara så att man står redo att gjuta grunden dagen därpå. Går ut och festar, mördar HA, släpar hem henne till sitt hus!? Slänger henne på backen och börjar gjuta mitt i natten? Nä fan, tror inte det.
Citera
2017-08-20, 01:39
Medlem
Citat:

Dock ett rykte skrev jag! Jo det krävs nog bygglov för det och någon vänlig själ kan väl kolla upp detta när carport/förråd byggdes...borde ju rimligtvis kunna ta fram, så kan man ta död på detta rykte-eller inte! Det är väl fullt rimligt att man skulle kunna gömma/ gjuta in en kropp om man så vill även i ett grannskap! Alla runt om känner dig och ingen tror väl att grannen håller på med fuffens!
Det är ju inte det första jag tänker på när grannar gjuter plattor o snickrar, inte sitter jag o tittar på dom heller!
Citera
2017-08-20, 01:52
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Carporten och förrådet kan mycket väl ha funnits -92, i sådant fall var det bara att bila upp lite golv. Det är inga problem om man är sjukskriven i en hel vecka.
Citera
2017-08-20, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Och då såg jag vem som bor mitt emot på samma gata som KM.
Talmannens föräldrar.....

Intressant. Ingen direkt tvekan om att kusinkontakten varit rätt tight då.
Citera
2017-08-20, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Du är säker?

Källan är trovärdig, har ingen anledning att tro det skulle vara en lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in