Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Nej ditt argument håller inte för givetvis så låter inte Säpo riksdagsmän åka till otrygga platser för att supa och rumla runt på skattebetalarnas bekostnad.
Har inte sagt att området runt Medborgarplatsen är helt ofarligt men det är betydligt lugnare nu än för runt tio år sedan och om du bodde i Stockholm borde du veta det.
Du skrev att det är
VÄLDIGT TRYGGT. Vilket vi båda vet är komplett skitsnack.
Du vill givetvis försöka tona ner i stort alla vet ju att du är en av de största apologeterna för islam på detta forum och säger att det inte är så farligt på Slöddermalm, det är dock inte vad de jag känner som arbetar där säger, jag litar mer på de än på dig. Till skillnad från dig så känner jag knegarna i stadsdelen, du vet de där som Champagnevänstern boendes på Slöddermalm föraktar.
Jag misstänker att du är Champagnevänster, ditt förakt för medborgarna är lite för tydligt och deras rätt till trygghet från muslimska monster.
Vi lägger ner här så kan du fortsätta i villfarelsen det går inte att övertyga dig om någon du kör ditt race rakt ner i fördärvet, ett gott råd är dock att folk när de försöker skydda en farlig företeelse så brukar de själva förr eller senare falla offer för den samma farliga företeelsen de beskyddar, jag skulle var jävligt uppmärksam sena kväll på Slöddermalm om jag var du, fast jag tror redan du är det, men en natt så kanske ett av gäng är lite extra påtända när de ska råna och de inte gillar ditt utseende och hugger bara för att.
Min åsikt är att det var mycket lugnare för 10-20 år sedan när jag själv frekventerade Slöddermalm betydligt mer än jag gör nu (då fanns det varken Bajsråååmer, Hazarer, Rånaraber, Rånmarockaner och andra skummisa). Nu får man ju avsmak när man rör sig där och det är inte bara svartskallarna, det är alla skabbiga hippies, hipsters, afa slödder, klottrare, knarkare och andra drönarvarelser som krälar omkring där.