2017-08-20, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Det är inte OK att framställa sig som god genom att hävda att man inte är SD.
Jo det är det såklart eftersom de flesta SD skallar är onda fördomsfulla och allmänt obildade. Jimpa och Kenta tackar gud varje dag för att ni finns. Utan er skulle de troligen sitta inne stämpla eller jobba på posten. Nu njuter de istället av skattebetalda lyxfrukostar och rosa champagne.
Citera
2017-08-20, 01:12
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Inte motsägelsefullt alls från min sida.
Du är en så kallad Anders Lindbergare. Jag är också en infödd stockholmare. och det du skriver i denna tråd är vilseledande.
Citera
2017-08-20, 01:15
Medlem
-DaRude-s avatar
Så journalistslöddren och cocktailsossarna finner det lite olustigt att ett gäng fullvuxna hazarer om 100 man campar på bakgården. Det var ju så vackert och kärleksfullt när det drabbade alla utom dem själva. De bör givetvis vara tillräckligt anständiga och sällskapliga att de hjälper hazarerna och marockanerna, alla män, som bosatt sig i området. Svensk flyktingpolitik handlar ju helt och hållet om att "rädda livet" på afghanska män från Iran (och män överlag) och kriminella tjuvar från den marockanska slummen.
Citera
2017-08-20, 01:20
Medlem
Trivs fett bra med alla afghanerna på söder. Då slipper man se er idioter på gatorna. Istället sitter ni här på och gråtrunkar ikapp. Misslyckade jävla socfall. Håll er i skogarna.
Citera
2017-08-20, 01:30
Medlem
teasardigs avatar
Som vanligt med Johan Westerholm och Ledarsidorna. Obekräftade uppgifter som inte kan kontrolleras av tredje part. Han skriver att folk har ringt och kontaktat polisen, men ingen gjort någon anmälan. Gissa varför? Jo, därför att det är lätt för vem som helst att kontrollera vad som anmälts. Ingen anmälan rörande afghandemonstrationen har inkommit.

Citat:
Hej, jag heter Emma. Jag bor här på Södermalm. Jag är inte rasist men….

Lite för perfekt, Johan. Satsa på något som inte är så genomskinligt nästa gång. Södermalmsborna har länge haft sällskap av de marockanska gatubarnen. Att de skulle bry sig det minsta om afghandemonstrationen tror jag inte på.
Senast redigerad av teasardig 2017-08-20 kl. 01:38.
Citera
2017-08-20, 01:31
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Jag är född och uppvuxen i Stockholm så jag vet vad jag pratar om till skillnad mot de flesta av er sd skallar.

Jag som äro en SD-skalle enligt dig - i vad har jag fel när jag påstår att de flesta brott som begås i Stockholm är begångna utav utländskt patrask? Etniska svenskar är fortfarande i majoritet, antalsmässigt sett, men brottsbenägenheten tycks vara mindre hos oss - vad beror detta på? Socioekonomiska orsaker har mängder av undersökningar slagit hål på denna myt - så vilka begår då de flesta brotten i vår kära hufvudstad?

Har polisen ännu beivrat sin egen anmälan om att de ej får vistas på platsen efter klockan 22:00? Om inte; varför? Är vi olika inför lagen, eller?
Citera
2017-08-20, 01:35
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmsodermalm
Trivs fett bra med alla afghanerna på söder. Då slipper man se er idioter på gatorna. Istället sitter ni här på och gråtrunkar ikapp. Misslyckade jävla socfall. Håll er i skogarna.

Är du även en sån som njuter av att se 25-åriga hazarer umgås med svenska småflickor i högstadiet?
Senast redigerad av -DaRude- 2017-08-20 kl. 02:16.
Citera
2017-08-20, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Det har flytt flera miljoner afghanska pashtuns till Pakistan och KPK-regionen.
Men inte till Sverige.
Citera
2017-08-20, 01:51
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmsodermalm

Sen gillar du att bli bögvåldtagen din lilla horunge, så låt oss andra fortfarande sträva efter ett Sverige utan dessa avarter.
Citera
2017-08-20, 02:04
Medlem
Bara hipsterbögar och blattar som hyllar hur Södermalm utvecklats till vad det är idag.Haha..till o med Sebastian Stakstet som var så sönderknullad i huvudet orkade inte och blev kristen.Man kan ju se vilket pack Hazarerna är på 300 meters håll.
Citera
2017-08-20, 02:24
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Nej ditt argument håller inte för givetvis så låter inte Säpo riksdagsmän åka till otrygga platser för att supa och rumla runt på skattebetalarnas bekostnad.
Har inte sagt att området runt Medborgarplatsen är helt ofarligt men det är betydligt lugnare nu än för runt tio år sedan och om du bodde i Stockholm borde du veta det.

Du skrev att det är VÄLDIGT TRYGGT. Vilket vi båda vet är komplett skitsnack.
Du vill givetvis försöka tona ner i stort alla vet ju att du är en av de största apologeterna för islam på detta forum och säger att det inte är så farligt på Slöddermalm, det är dock inte vad de jag känner som arbetar där säger, jag litar mer på de än på dig. Till skillnad från dig så känner jag knegarna i stadsdelen, du vet de där som Champagnevänstern boendes på Slöddermalm föraktar.
Jag misstänker att du är Champagnevänster, ditt förakt för medborgarna är lite för tydligt och deras rätt till trygghet från muslimska monster.

Vi lägger ner här så kan du fortsätta i villfarelsen det går inte att övertyga dig om någon du kör ditt race rakt ner i fördärvet, ett gott råd är dock att folk när de försöker skydda en farlig företeelse så brukar de själva förr eller senare falla offer för den samma farliga företeelsen de beskyddar, jag skulle var jävligt uppmärksam sena kväll på Slöddermalm om jag var du, fast jag tror redan du är det, men en natt så kanske ett av gäng är lite extra påtända när de ska råna och de inte gillar ditt utseende och hugger bara för att.

Min åsikt är att det var mycket lugnare för 10-20 år sedan när jag själv frekventerade Slöddermalm betydligt mer än jag gör nu (då fanns det varken Bajsråååmer, Hazarer, Rånaraber, Rånmarockaner och andra skummisa). Nu får man ju avsmak när man rör sig där och det är inte bara svartskallarna, det är alla skabbiga hippies, hipsters, afa slödder, klottrare, knarkare och andra drönarvarelser som krälar omkring där.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-20 kl. 02:35.
Citera
2017-08-20, 02:32
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Så journalistslöddren och cocktailsossarna finner det lite olustigt att ett gäng fullvuxna hazarer om 100 man campar på bakgården. Det var ju så vackert och kärleksfullt när det drabbade alla utom dem själva. De bör givetvis vara tillräckligt anständiga och sällskapliga att de hjälper hazarerna och marockanerna, alla män, som bosatt sig i området. Svensk flyktingpolitik handlar ju helt och hållet om att "rädda livet" på afghanska män från Iran (och män överlag) och kriminella tjuvar från den marockanska slummen.

Finns ju en anledning till att We Are Sthlm inte har så många överfall i år och det är ju inte Polisen och färre svennebrudar i farten.
Åtta sexuella ofredanden under "We are Sthlm"
http://www.friatider.se/tta-sexuella-ofredanden-under-we-are-sthlm
Polisen: ”Avsevärt färre” sexbrott på årets We are Sthlm – ungdomar undviker festivalen
https://nyheteridag.se/polisen-avsevart-farre-sexbrott-pa-arets-we-are-sthlm-ungdomar-undviker-festivalen/

Orsaken sitter mer troligt på Slöddermalm, hela gruppen med förövare, misstänker även att de håller på med en massa fuffens när de knallar iväg från "strejken".
Det är ju inga trevliga människor som sitter där på Medborgarplatsentrappan.
Det är inte heller några laglydiga människor som sitter där som vägrar lämna trots att de fått avslag,
och folk tror att man kan bygga ett land med sånt skräp som inte ens kan acceptera lagarna. Haha vilka idioter som tror så. De har redan visat vad de är för rövarpack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in