2017-08-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Barnen/ungdomarna är driftiga och har ett speciellt ljus i sina ögon. Att ringa upp regeringen i sitt forna hemland är modigt. Nu låter vi dom stanna här då dom blivit svenska i kultur och har rotat sig med vänner och skola/praktik. Vi har mycket att lära från dom som trädgårdsskötsel, matlagning osv. Många av dom är duktiga i sporter som brottning och fotboll. Kärlek är nyckeln.

#vistårinteut

Rymdkram.
-Vallmoodling. Och våldtäkt är ingen sport.
Senast redigerad av OberynMartell 2017-08-19 kl. 19:43.
Citera
2017-08-19, 19:43
Medlem
Hoppas verkligen någon sparar Pålensången etc för senare uppladdning. Eftervärlden måste bara få se det här. Om inte Pålentanten är den perfekta personifieringen av svensk asylpolitik så vetefan
Citera
2017-08-19, 19:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det är ju tragiskt att de inte kan värja sej mot klara psykfall som de tror är GODA.
Många av de här "hjälparna" har hittat nåt som ger deras liv mening och kommer att klamra sej fast vid de små liven och inbilla dom allt möjligt.
Det goda exemplaret som gick förbi mitt fönster nya med en svans av 14 hazarer var nog inte helt 100.
Det ser man faktiskt på kroppspråk ibland. Men de följde snällt med.
Sant. Tänkt dig euforin hon upplevde då, den tidigare mobbade asp-flickan, när hon fick 14 unga män att följa hennes minsta vink, helt utan risk - de vill ju stanna i landet. Utnyttjande för egen vinning skulle jag vilja kalla det.
Citera
2017-08-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Utmärkt. Då föreslår jag att de flyttar sin demonstration till det miljonbygge som utgör Afghanistans ambassad i Sverige och fortsätter sin demonstration där. Det är trots allt bättre om protesterna riktas mot det land de hör hemma i och ska återvända till.
Ja, det vore en strålande idé.

Samtalet ifråga påannonseras strax efter 48:00 min in i videon - när mannen med svart tröja tar över megafonen. Han säger att han först ska berätta på svenska och sedan på persiska, men allt jag kan höra är något om "kanske något bra" (?), sedan att presidenten väntas ringa om några minuter och att de ska fråga "varför gör han så här". Möjligt att han säger ytterligare några ord på svenska, men jag kan inte avgöra vad - sedan övergår det i persiska.
https://www.facebook.com/ungisverige.nu/videos/vb.1861086500803690/1977593812486291/?type=3&theater
Citera
2017-08-19, 19:51
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
undrar ju lite vem som har rekordet på migg.angående bl a hazarer"

säkert nån asylaktivist som själv är hazar som beviljat 5000 ljugande kriminella "iranskaapfganer"

mutad och blivit rik på detta..hen borde hängts efter dom 3 första felaktiga besluten.

hade hen gjort så i usa eller aussie hade det nog vart landsförräderi och 120 år på kåken.eller galgen.

bra jobbat personalen på migg..5000 aktvister antsällda där eller?

rymdkukeniarslet!
Citera
2017-08-19, 19:52
Medlem
Tror ni grabbarna på torget är besvikna över uppslutningen?

Jag menar, det var ju inte så länge sedan namn som Ernman och pizzakungen Schyffert hade slutit upp bakom en sån här demonstration. Kanske hoppades hazarerna på en cameo från Zara Larsson? Nu fick man nöja sig med allsång om pålar ledd av en manisk batiktant, och saxsolo från en nedknarkad kommunist.
Citera
2017-08-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelegrin
Både ja och nej.

Nu är det annorlunda, nu är det ofta de oskyldiga som är huvudmålet.
Vi gamlingar minns hur det var. Ungdomar googlar fram sina tabeller och drar säregna slutsatser.
En del gamlingar har uppenbarligen problem med minnet. Väldigt många oskyldiga som drabbats även förr i tiden.
Citera
2017-08-19, 19:56
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Hahahaha seriöst kolla på detta, kanske det sjukaste jag sett på länge. Den där tanten tar upp kampen mot fascistpålen

till och med hazarerna skäms hahaha

Heja pålkvinnan. Där sätter hon ribban. Äntligen kom sanningen fram
Kollade bara lite dock. Vad hände sen?
Citera
2017-08-19, 19:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Tror ni grabbarna på torget är besvikna över uppslutningen?

Jag menar, det var ju inte så länge sedan namn som Ernman och pizzakungen Schyffert hade slutit upp bakom en sån här demonstration. Kanske hoppades hazarerna på en cameltoe från Zara Larsson? Nu fick man nöja sig med allsång om pålar ledd av en manisk batiktant, och saxsolo från en nedknarkad kommunist.
Rättade

Ja, det är verkligen dålig uppslutning från artisteliten. Nu blev det Pålskan & Dror, vilket såklart inte är fy skam...
Citera
2017-08-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Är Slöddermalm väldigt tryggt när en av Sveriges farligaste platser är vid Maxigrillen på Götgatan/Medborgarplatsen/Björns Trädgård? Det är år ut och år in denna plats benämns som väldigt farlig, speciellt mellan 18 och 06.
Hela det området är ju en riktigt kriminell slödderzon.

SDs ledning har SÄPO beskydd, så det är ett "non argument" igen från din sida.

Du har en jävligt skev syn på vad som är "väldigt tryggt".
Nej ditt argument håller inte för givetvis så låter inte Säpo riksdagsmän åka till otrygga platser för att supa och rumla runt på skattebetalarnas bekostnad.
Har inte sagt att området runt Medborgarplatsen är helt ofarligt men det är betydligt lugnare nu än för runt tio år sedan och om du bodde i Stockholm borde du veta det.
Citera
2017-08-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Sällan har jag varit med om att Pippi Långstrumplåten har blivit så skymfad som i videoklippet.
Dror Feiler gjorde tradition av att skymfa Pippivisan i syfte att störa SD:s valmöten under 2014. När folk skriver om "Tårtkvinnan" associerar jag instinktivt till kvinnan som står till höger om Feiler med en tårtmössa på huvudet... Detta är ytterligare ett fall av surrealistisk humor. Vid 4:35: https://www.youtube.com/watch?v=-zZr3s04sNc&t=329s
Citera
2017-08-19, 20:00
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Lisa Förare ser ut som en batikhäxa, som familjehem tjänar hon själv pengar på vad som hon kallar ensamkommande Vad är en ensamkommande En vuxen kallas inte för ensamkommande?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156492172067678&id=76803267 7

Aftonbladets egna lilla homofil som tycker att medicinska ålderstester är för charlataner.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=459553871095444&id=2998714537 30354

Båda två ser ut som att de tar lite ung hazar till frukost. Pedofiler och hebefiler eftersom de kallar sina sexpartners för barn.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-19 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in