2017-08-19, 22:16
Medlem
Så Richard Jomshof säger nu att han är en sionist. Har inget emot Judar men det känns lite konstigt att han nästan är mer Nationalistisk gentemot Israel än Sverige, Hans senaste inlägg dom senaste veckorna har varit om Israel,Israel och Israel och återigen om hur mycket han stöttar Israel. Istället för att säga hur mycket han stöttar Israel så borde han kanske fokusera på det riktiga problemet Massinvandringen till Europa och Sverige.

https://i.gyazo.com/ab1d25c937220152886a47b32ea4dcc1.png

I inlägget skriver han "Jag stöder judarnas rätt till sitt historiska hemland Israel."
Jag har aldrig hört Jomshof säga att han stöttar Svenskarnas rätt till sitt egen land - Motbevisa mig gärna- men det kanske är svårt att säga när man företräder ett parti där vemsomhelst kan bli svensk.

Vad är era tankar om detta?
Citera
2017-08-19, 22:40
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Så Richard Jomshof säger nu att han är en sionist. Har inget emot Judar men det känns lite konstigt att han nästan är mer Nationalistisk gentemot Israel än Sverige, Hans senaste inlägg dom senaste veckorna har varit om Israel,Israel och Israel och återigen om hur mycket han stöttar Israel. Istället för att säga hur mycket han stöttar Israel så borde han kanske fokusera på det riktiga problemet Massinvandringen till Europa och Sverige.

https://i.gyazo.com/ab1d25c937220152886a47b32ea4dcc1.png

I inlägget skriver han "Jag stöder judarnas rätt till sitt historiska hemland Israel."
Jag har aldrig hört Jomshof säga att han stöttar Svenskarnas rätt till sitt egen land - Motbevisa mig gärna- men det kanske är svårt att säga när man företräder ett parti där vemsomhelst kan bli svensk.

Vad är era tankar om detta?

Sverigedemokraterna, och andra kontrajihadister, är papegojor som för fram judiskt/sionistisk muslimhat. Läs gärna denna artikel hos Radio Islam: SD i Israels sold
Citera
2017-08-19, 23:04
Medlem
Är det plötsligt en nyhet att ledande sverigedemokrater vurmar för sionismen? Det har de ju gjort öppet åtminstone de senaste fem åren...
Citera
2017-08-19, 23:17
Medlem
Ok, folk har uppenbarligen inte fattat att SD är ett sionistiskt parti?! Ekeroth någon?!
Citera
2017-08-19, 23:20
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Ok, folk har uppenbarligen inte fattat att SD är ett sionistiskt parti?! Ekeroth någon?!

Fast den stora allmänheten tror ju det är ett nynazistiskt parti...
Citera
2017-08-19, 23:21
Avstängd
Citat:

Nej, folk har absolut inte fattat vilka det är bakom det kontrollerade partiet SD.

Folk är för dumma i detta landet för att förstå någonting alls tyvärr!
Citera
2017-08-19, 23:27
Medlem
Citat:

Tycker Kent har bra åsikter angående invandring
Citera
2017-08-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Fast den stora allmänheten tror ju det är ett nynazistiskt parti...

Nej, det är väljarna som tror det. Vi andra känner till deras rasistiska historia och ytterligare några känner till vurmandet för sion.
Citera
2017-08-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladKyckling
Tycker Kent har bra åsikter angående invandring

Det kan man tycka, men man bör ju kika lite på vad han anser om Israel och judarna. Efter att man gjort det kan man lämna en ärlig analys kring Ekeroths yn på invandring.
Senast redigerad av Magban 2017-08-19 kl. 23:37.
Citera
2017-08-19, 23:36
Medlem
Citat:
Nej, det är väljarna som tror det. Vi andra känner till deras rasistiska historia och ytterligare några känner till vurmandet för sion.

Och ni på vänster-sidan går hand i hand med globalist-sionisterna. Ni känner inte att det känns konstigt?
Citera
2017-08-19, 23:41
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:

Finns dock rätt många partier med en rasistisk historia... Vänsterpartiet och även FI... och socialdemokraterna... Säkerligen moderaterna också osv...

Men det blir lite pannkaka och tycka att judar har rätt till ett land och samtidigt vara ett nynazistiskt parti...

Vänstern blundar ju för allt för dom verkligen hatar judar (dock inte alla, men det flesta) givetvis och nynazister...

Själv ogillar jag religiös sionism. Självklart är Israel ett judiskt land och skall förbli ett sådant. Och om jag hade kunnat hade jag gett ett område till zigenare/romer/travelers osv osv också...
Citera
2017-08-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Och ni på vänster-sidan går hand i hand med globalist-sionisterna. Ni känner inte att det känns konstigt?

Det är vad vi vi gör i ditt tycke... Problemet är att du är förblindad av Jimmies klarblåa ögon och Jimmies prat om att stoppa invandringen.

Vänstern har under decenier bekämpat globalism och sionism... Som sagt är NMR det bättre valet om man tvunget var tvingad att välja.

Personligen tror jag att människor av olika ursprung kan leva sida vid sida, men jag ser ju tydligt SD:s agenda och den är inte den ni rasister tror på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in