Alldeles oavsett om det stämmer detta med att folk ska ha hört av sig till polisen och bräkt ur sig undanflykter innan själva klagomålen är jag övertygad om att
tankarna nog går i den riktningen hos dem som "drabbas". För naturligtvis är allt detta bara något positivt. Det
berikar. Säger du annat kommer Arnstad personligen att knyta bindeln om överarmen på dig.
Man kan inte annat än njuta, hur som. Jag har i perioder inte mått så jävla bra över att vi börjar närma oss laglöst land - det gäller inte bara de främmande element som med precis allas goda minne (i alla fall de som innehar den offentliga makten) nu ockuperar Medborgarplatsen, utan även vanliga, hyggliga människor som inte orkar längre och vars tro på lag och rätt eroderar jävligt kvickt.
Om jag hade varit ett fan av rollspel och haft likasinnade kontakter över hela Sverige, varpå jag sedan dragit hit samtliga (säg 50-100 personer), då hade polisen inte haft några som helst svårigheter att följa lagens bokstav och avlägsna varenda en vid överträdelse av reglerna. Men vet ni vad? Det hade inte behövts. För skillnaden är att svenskar, äkta svenskar,
har lärt sig sedan barnsben vad som är rätt och fel. Vi fogar oss. Det har nu blivit vår akilleshäl. Vi hade duktigt packat ihop i god tid innan klockan slog 22 och vi hade verkligen inte slaggat på trappen. Nu skriver farbror blå i ett litet block att "inte heller i afton hörsammades bestämmelsen om att området skulle utrymmas vid fastslagen tidpunkt", eller något dylikt, och sedan är det bra med det. Och det här med att "det saknas en politisk vilja". Ja, politiker stiftar lagar, men de vi har just nu medger alldeles klart och tydligt att det är okej att gripa dem som bryter mot lagen och uppehåller sig på demonstrationsplatsen efter tillåten tid. Det här är naturligtvis ett beslut från den så kallade polisledningen med allas vår favorit Danne E i spetsen.
Och nu ska skiten tydligen in i skolorna också. Jag hoppas att det finns några rektorer och lärare som inte viker sig och prioriterar de barn som är i skolan för att lära sig. De gör mig så jävla förbannad att skolan inte prioriterar de elever som lyssnar på andra, respekterar andra och vill lära sig, utan hela tiden ska vurma för strulpellarna. Samtidigt tror jag inte att just denna protestform kommer att bli långlivad. Det ska bli spännande vad Fridolin (tvi!) har att säga om saken.
Citat:
Ursprungligen postat av
OZunderground
Fatta detta:
På Södermalm har det samlats en grupp människor som många av oss "rasister" inte riktigt delar kulturella värderingar med. Fler än vanligt och det tycker vi är jättebra. Vi ser det inte som ett problem alls. Det är en möjlighet för er själva att få uppleva det mångkulturella lyckoriket på nära håll så ni ska slippa åka på mångkulturs-safari i Malmö. Eller Detroit som Malmöregimen åker till av samma skäl:
(
https://www.sydsvenskan.se/2016-08-31/malmos-toppchefer-till-usa---for-att-studera-stadsbankrutt) Något konstig målbild har de men inget annat är att förvänta sig av odugligar som bara vill sko sig på andras arbete. The more the merrier på plats i Fjollträsk bland PK eliten så att säga.
Om någon orkar så släng upp demonstrationen på Kickstarter eller liknande så skänker jag en tusenlapp direkt. Det som pågår är poetisk rättvisa och det är värt en del pengar för mig om det kan få fortsätta så länge som möjligt.
I Afghanistan bor där 35 000 000 människor och de hade en befolkningsökning på 2,7% förra året. Alltså kan 35 000 000 människor leva där och till och med föröka sig. En snabbis på minfältet eller hur tror du detta går till i ett land som har en barnadödlighet på 91,3 per 1000 levande födda? Sverige har 3 per tusen.
Ska alla 35 000 000 få komma hit för att vi inte ska vara rasister? De i Kongo? Indien? Är det bara andra vita personer vi får stoppa vid gränsen för att inte bli kallade rasister?
Är det mindre farligt för kvinnor och barn som lämnas kvar när dessa modiga krigare rymmer iväg och gömmer sig i Sverige och lägger halva Afghanistans BNP på hårspray och andra halvan på röda gympaskor och smartphones? Vem FAN lämnar sin fru, barn, föräldrar, syskon och vänner i ett land man inte anser är säkert att leva i? Jävla C människor oavsett mängt melanin. Föraktet jag känner för dessa "män" är antagligen förbjudet att uttrycka till och med på FLashback.
Har du själv någon gång känt lusten att åka till ett annat land och demonstrera mot vad deras egen befolkning röstade sig till för samhällsutveckling? I så fall är du sinnesslö. Att dessa personer tycker sig ha rätten att demonstrera mot en regering som inte är deras egen är helt befängt. Något man kunde läsa "En ding ding värld" på 90-talet. De ska inte ha en endaste åsikt om hur vi sköter vårt land. I Sverige har vi någon så spännande som demokrati och där röstar vi folket på vad för styre vi vill ha, sedan får det vinnande laget regera vårt land. I detta ingår det att upprätthålla de lagar som klubbas i Riksdagen. Detta min vän, är inget annat än en regelrätt invasion som pågår. I stället för att stoppa galenskapen för allas vår skull försöker våra opportunistiska politiker klamra sig fast vid köttgrytorna på samma sätt som de opportunistiska Afghanerna försöker klamra sig fast på torget. Förhoppningen om att den importerade valboskapen ska börja betala sig ter sig nog allt mer avlägset men skam den som ger sig.
Besluten de tar gynnar INTE dig eller någon annan Svensk. Ej heller någon Afghan. Det gynnar bara sig själva. Cyniska äckel hela högen som på 20 år brutit ner en nation som tog tusentals år av hårt arbete att bygga upp. Ta en tur ut på landet och titta dig omkring. Stenmurar som hårda män med en vilja att föda sin familj har murat sten för sten för att rensa sina alltför små åkrar med en förhoppning om en bra och riklig skörd så de ska slippa svälta. Det gör mig ödmjuk inför hur lätt mitt liv har varit och vad det kostade våra förfäder att bygga upp vårt land. Fan ta er som fördärvat det för att ni vill plocka godhetspoäng och likes på Facebook. Ni är vidriga! Ni är inverterad evolution och era dagar där ni kan rösta er till en försörjning från andra är snart över. Börja preppa lille vän medans du kan köpa grejer för andras pengar för snart får du betala själv och då är det inte lika roligt att slösa pengar på skit.
Från Wiki:
Ingen invasion tycker du?
Enkel biljett tillbaka till vad för jävla land de kommer ifrån annars tillbaka till första EU land som lagen säger så får någon annan utreda deras identitet. Mina skattepengar ska inte slösas på ljugande fegisar. Väl tillbaka kan de demonstrera mot sin egen dysfunktionella regering och se till att saker blir bättre där. Kanske även ta hand som sina nära och kära och göra livet bättre för dem. Du vet sådana saker som gör att en man är en man. Ta ansvar för sitt egna liv istället för att utvecklas till kravmaskiner som tycker sig ha rätt att leva på andra människors arbete och ansträngning.
Vad de tycker om våra lagar och regler skiter jag fullständigt i och det ska du och vår ryggradslösa regering också göra. Annars sätter de demokratin ur spel. Regeringen Löfven har aldrig ställt upp i några Afghanska val och därför är deras ENDA JÄVLA JOBB att ta hand om Svenska medborgare. Du kan inte få din lön från Juventus om du spelar för Real Madrid. Det vore väl konstigt även i en formahjärtamedhandenochgillaolikapåfacebook hjärna som din? Det gäller vår regering också och vi har upptäckt att de spelar åt fel lag. Att du inte gjort det beror nog på Stockholmssyndromet. Du kan inte hållas ansvarig för dina egna handlingar just nu men förbered dig för dagen du du kommer att vakna upp. Det kommer vara ett sådant där "önska att det finns en lucka i golvet" moment.
Något som är oklart?
Ren jävla gåshud. Respekt.