Citat:
Ursprungligen postat av
vitelvis
Du har ingen aning om vad du dillar om... Men men, ni kan ha er lilla klubb här på flashback... Söder kommer alltid vara arbetarklassens stadsdel oavsett vad ett gäng dårar på FB säger.
Nej absolut ingen har någonsin cuckat mig, jag har inga skulder och jag röker brajj varenda dag och kutar runt i innerstan å gör livet surt för alla äckliga medelklass lantisar! Kan för övrigt tillägga att Vasastan är snäppet värre med äckliga M-lantisar... Deras lidande är faktiskt skoj, söders lidande är icke det!
Historielösa kräk....

Ja du har verkligen ingen koll på nutidshistoria.
Som andra redan påpekat, 94% har röstat för den här skiten på just Slöddermalm, du tillhör de 6% som inte röstat på detta, du tillhör INTE en majoritet, och nej Slöddermalm är inte arbetarklassens stadsdel, det var det många år sedan det var, numera är det en jävla massa hipsters, kommunister (de är VERKLIGEN INTE arbetarklass, om någon lurat i dig det så får du läsa på om denna smuts), klottrare, knarkare, blattar som gillar att hänga och förpesta Slöddermalm, hippies, hornalister, politiker, byråkrater och en jävla massa annat patrask. Har du ens varit på Slöddermalm de senaste 20 åren och sett förvandlingen? Eller är du så borta i haschdimmorna och flummet att du totalt missat det?
Vakna upp ur koman för faan. Gör något åt saken istället för att klaga på folk som inte är dina fiender.
Dina fiender har ju helt förvridit ditt huvud, sitta här och gnälla på folk som inte bor på Slöddermalm men som har god koll på vad det är för jävla patrask som bor där.
Det är du som inte har någon koll, världen har sprungit förbi dig, Slöddermalm är inte det gamla Södemalm längre. Det faktum att ni inte ens gör något åt marockanerna som springer runt och rånar er, ni låter de hållas, hazarer är där och bajsar er i munnen, kommunisterna pissar på er osv. osv.
men du är arg på "FBs lantisar"...
Dags för dig att se över ditt missriktade hat, det är inte Sven i Norrköping som sabbar ditt liv, det är kommunisterna, blattarna, hipsters och alla andra icke arbetare som ni har boendes där i klasar, miljonärsvänstern som de även kallas.
Det är inga arbetare i den bemärkelsen du talar om.
Ganska intressant fenomen för övrigt du är inte den enda av dessa "hata lantisar" i Stockholm som sedan låtit sig bli helt undantryckta av dessa utstött lantisar för vad du inte verkar fatta i ditt sönderrökta huvud är dessa lantisar är de som är de svarta fåren på landsbygden, de som flytta in hos dig är kuksugare, pedofiler, pridebögar, miljötalibaner osv. jag kan garantera dig att ute på landsbygden så ser man ner på sånt folk, det är i din stadsdel som man ser upp till såna perversa typer.
Om du rökte lite mindre och var lite klarare i skallen så hade även du fattat, men men fortsätt gnälla på Flashbacks lantisar och låt de där inflyttade fortsätta knulla er i röven och skyll på de som försöker hjälpa er idioter och ty dig till de som försöker stjälpa er.
Du är så typisk för den korkade svennebananen. Man skulle kunna tro att det är Anna Kinberg Batra som skrivit ditt inlägg.