2017-08-17, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news/346867-foxs-shepard-smith-we-couldnt-find-a-republican-willing-to-come

http://abcnews.go.com/Politics/wireStory/phoenix-mayor-happy-president-trumps-rally-plans-49262273

"P-p-populärare än n-någonsin! "

Vad president Donald helt enkelt inte tycks förstå är att allt det här är helt på honom själv!
Att försvara nazister efter ett terrorattentat där en person dog, och ytterligare fem var ytterst nära att stryka med, säger allt till nationen om vilken jävla taktlöst och oinsatt miffo man har att göra med.
Vilken annan amerikansk politiker som helst, tom. Dan Quale, hade skött det här bättre genom att helt enkelt inte vara en fullkomlig jävla idiot! Och offerkofte-gråtandet om att "media bara är ute efter honom!" visar bara på att lärjungarna inte är mycket bättre de; att stå för konsekvenserna av sitt handlande är något man som regel får lära sig efter lekskolan...

Oj, du är förvånad över att samma cuckservatives som jobbade emot honom under hela valkampanjen inte ställer upp på Trumps sida när han har gjort något som enligt pressen är "kontroversiellt"? Chockerande. Inte.
2017-08-17, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Se Vita Huset som ett Kungahus så klarnar det . Kungen är bara en pusselbit i kungahuset . Det är hovet som regerar.

Samma sak med Putin . Medan Putin spelar smart spelar Trump dum.
Även detta är klassiskt bland regenter eftersom gränsen mellan att vara ett geni och en dåre är hårfin.

Jaså det är det Trump sysslar med. Men hur går det med muren? Han sa i januari att skattereformen skulle röstas om i mars men den syns inte till eller?

Och Obamacare skulle ersättas med något annat, något mycket bättre och mycket billigare. Förmodligen samma timme också. Har de gjorts jag menar vad sysslar karln med?

Och hur många jobba har han skapat för kolgruvearbetarna och hur går det med deras sjukvård?

Har han påbörjat den förändrade policyn med att transpersoner inte ska få jobba i armén längre?

Alltså vad jobbar han med hela dagarna? Att ljuga på twitter är det MAGA för dig?
2017-08-17, 11:54
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
http://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/news/346867-foxs-shepard-smith-we-couldnt-find-a-republican-willing-to-come

http://abcnews.go.com/Politics/wireStory/phoenix-mayor-happy-president-trumps-rally-plans-49262273

"P-p-populärare än n-någonsin! "

Vad president Donald helt enkelt inte tycks förstå är att allt det här är helt på honom själv!
Att försvara nazister efter ett terrorattentat där en person dog, och ytterligare fem var ytterst nära att stryka med, säger allt till nationen om vilken jävla taktlöst och oinsatt miffo man har att göra med.
Vilken annan amerikansk politiker som helst, tom. Dan Quale, hade skött det här bättre genom att helt enkelt inte vara en fullkomlig jävla idiot! Och offerkofte-gråtandet om att "media bara är ute efter honom!" visar bara på att lärjungarna inte är mycket bättre de; att stå för konsekvenserna av sitt handlande är något man som regel får lära sig efter lekskolan...

Är du en fullblodsidiot eller nått? Trump har fördömt dådet, och våld i allmänhet. Tar du illa vid dig för att presidenten vågar ge en känga till dina våldsamma kommunistkompisar och inte bara nynazister? Ni är banne mig helt slut i huvet.
2017-08-17, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Oj, du är förvånad över att samma cuckservatives som jobbade emot honom under hela valkampanjen inte ställer upp på Trumps sida när han har gjort något som enligt pressen är "kontroversiellt"? Chockerande. Inte.

Man kunde ju ha trott att han skulle lyckas förhandla sig fram till något som han pratade om innan valet. Visst var det förhandling han skulle vara så bra på?

EKONOMIN för Trump och de omkring honom hoppas jag att få se snart.
2017-08-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Man kunde ju ha trott att han skulle lyckas förhandla sig fram till något som han pratade om innan valet. Visst var det förhandling han skulle vara så bra på?

EKONOMIN för Trump och de omkring honom hoppas jag att få se snart.

Han fick ju Nordkorea att backa från sina hot. Kanske inte så mycket regelrätt förhandling utan mer hot från hans sida, men det gav ju effekt i vilket fall.
2017-08-17, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Är du en fullblodsidiot eller nått? Trump har fördömt dådet, och våld i allmänhet. Tar du illa vid dig för att presidenten vågar ge en känga till dina våldsamma kommunistkompisar och inte bara nynazister? Ni är banne mig helt slut i huvet.

Nazisterna förstår ju att han inte menar att fördöma dem. De förstår att han måste ljuga. Det finns även andra som förstår att han ljög om det. Men du förstår inte ser jag.

Trumps pappa var arresterad i ett KKK-tåg. Äpplet faller och så vidare. Men jag tror Donald lärt sig att dölja det. Och han är vaneljugare sen länge och hans EKONOMI ska bli roligt att se hur den ser ut. Tror du Ryssarna är inblandade där eller några andra?
2017-08-17, 12:03
Medlem
Citat:
Han fick ju Nordkorea att backa från sina hot. Kanske inte så mycket regelrätt förhandling utan mer hot från hans sida, men det gav ju effekt i vilket fall.

Ja nu håller sig nog Nordkorea undan alla kärnvapen i 7,5 år framöver.

Men du har rätt i att han är bättre på att hota än att förhandla. Men tyvärr så kommer Nordkorea att samla ihop sig för att Trump har förolämpat dem. Förhoppningsvis bara med att visa att de kan nå hela USA. I vatten igen alltså. Men sen håller generalerna i Trump förhoppningsvis. Eller ska han hota dem igen? Hur framgångsrikt blir det i längden med att hota?

Men lugnet beror förmodligen på att grannländer till Nordkorea har förhandlat fram något med Trump twittrar hysteriskt. Varför är han hysterisk hela tiden för? En ledare ska vara lugn och handlingskraftig men han verkar neurotiskt på något sätt.
2017-08-17, 12:08
Medlem
Citat:
Ja nu håller sig nog Nordkorea undan alla kärnvapen i 7,5 år framöver.

Men du har rätt i att han är bättre på att hota än att förhandla. Men tyvärr så kommer Nordkorea att samla ihop sig för att Trump har förolämpat dem. Förhoppningsvis bara med att visa att de kan nå hela USA. I vatten igen alltså. Men sen håller generalerna i Trump förhoppningsvis. Eller ska han hota dem igen? Hur framgångsrikt blir det i längden med att hota?

Men lugnet beror förmodligen på att grannländer till Nordkorea har förhandlat fram något med Trump twittrar hysteriskt. Varför är han hysterisk hela tiden för? En ledare ska vara lugn och handlingskraftig men han verkar neurotiskt på något sätt.

Jag tycker inte han är hysterisk. Däremot skräder han inte sina ord utan säger som det är.

Helt ärligt tror jag inte läget var så farligt som alla fick det att låta, skulle NK gjort något skulle de varit borta från jordens yta på tre röda. Och Trumps prat var nog mest det, dvs prat.
2017-08-17, 12:10
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Nazisterna förstår ju att han inte menar att fördöma dem. De förstår att han måste ljuga. Det finns även andra som förstår att han ljög om det. Men du förstår inte ser jag.

Trumps pappa var arresterad i ett KKK-tåg. Äpplet faller och så vidare. Men jag tror Donald lärt sig att dölja det. Och han är vaneljugare sen länge och hans EKONOMI ska bli roligt att se hur den ser ut. Tror du Ryssarna är inblandade där eller några andra?

Om du tror att Trump är nån nynazze och sympatiserar med KKK kan jag inte hjälpa dig då dina vanföreställningar har gått bortom rimlighetens gräns. Lycka till i din fantasivärld och akta dig för ryssen, han finns i varje vrå.
2017-08-17, 12:16
Medlem
Erik Östs avatar
Trump behövs mer än någonsin just nu !

http://tt.omni.se/cc0b7c86d88fe3ce9a8fe826d2392f26d8871a74
2017-08-17, 12:17
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Jag tycker inte han är hysterisk. Däremot skräder han inte sina ord utan säger som det är.

Syftar du på klimatsituationen nu ?
2017-08-17, 12:30
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Sekten fortsätter uppenbarligen att vara profeten trogen...
http://www.slate.com/blogs/the_slatest/2017/08/14/trump_reportedly_thought_first_charlottesville_sta tement_was_fine_resisted.html
Citat:
Trump Reportedly Thought “On Many Sides” Statement Was Fine, Resisted Second Condemning White Nationalists
On Saturday, the president of the United States condemned the violence “on many sides” in Charlottesville, Virginia, as white supremacists literally marched through the streets and killed an opposing protester. On Sunday, sensing that people weren’t particularly happy with his relativism on the deadly incident, White House spokespeople fanned out on the Sunday talk shows to sharpen the president’s tepid response. The White House also released an anonymously sourced statement, at last, specifically naming white supremacist hate groups as an actual, explicit problem. “The President said very strongly in his statement yesterday that he condemns all forms of violence, bigotry, and hatred. Of course that includes white supremacists, KKK, neo-Nazi and all extremist groups,” the statement read. Yes, of course.

With the president's response still lacking, and far-right white nationalist groups declaring Trump’s noncondemnation condemnation a victory, the White House hastily scheduled a press conference Monday to try to get it right on the third try. The only thing is: Trump didn’t want to. He thought he had already nailed it the first time. That’s according to the Associated Press, which spoke to aides about the president’s meandering response.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in