2017-08-17, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hänger inte alls med i tråden längre. Vad händer den 11 September?
Svar på DNA prov från skon kanske !?
Citera
2017-08-17, 07:51
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hänger inte alls med i tråden längre. Vad händer den 11 September?
Det undrar jag också. Kanske DNA-svaret kommer då och man inväntar det för att sedan plocka in den misstänkte igen då men hur kan man veta ett exakt datum för det?
Citera
2017-08-17, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
...och det är inget svar på frågan som jag ser det. Betydelselöst.

Det mesta är väl betydelselöst enligt dig? Är samtliga de punkter jag sammanfattade härom dagen helt betydelselösa tycker du? Finns snart fler att lägga till listan. Jag vet inte exakt vad det betyder att PW slutade dementera just när KM dök upp, men det vi vet är att hon mycket kraftigt dementerade MR och även TS. Om KM som hon också är bekant med är felaktigt utpekad som pilot borde hon rimligen väntat ut hans namn med.
Citera
2017-08-17, 10:37
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Det mesta är väl betydelselöst enligt dig? Är samtliga de punkter jag sammanfattade härom dagen helt betydelselösa tycker du? Finns snart fler att lägga till listan. Jag vet inte exakt vad det betyder att PW slutade dementera just när KM dök upp, men det vi vet är att hon mycket kraftigt dementerade MR och även TS. Om KM som hon också är bekant med är felaktigt utpekad som pilot borde hon rimligen väntat ut hans namn med.

Ja. De är betydelselösa eftersom vi ej vet om de är sanna eller ej. Din lista är ihopsnickrad av rykten.
Citera
2017-08-17, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Egentligen spelar det ingen roll vem som är pilot. Det är GM som är den vi vill ha namnet på och förhoppningsvis får vi svar på det den 11 september. Ska bli mycket spännande. Gokväll.
Vad händer 11 september?
Citera
2017-08-17, 10:52
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
"Du får inget svar på din fråga" detta är det exakta svar jag fick från PW. Frågan jag ställde var om pilotmannen var nämnd i tråden. Detta var precis efter att KM nämndes. Om nu pw LOVAT pilotmannen saker för att ställa upp på intervju, har hon väl ändå inte lovat att INTE dementera honom i tråden eller via mail?!?! PW kunde svarat att de tagit ett beslut att vare sig dementera eller bekräfta frågan längre.. det gjorde hon inte. "Du får inget svar på din fråga"
Jag håller med om att det var ett "snorkigt" svar.
Jag har också vissa tveksamheter om det ärliga i kommentarerna.
T.ex. hur hon VET att pilot inte förekommit på nätet (eller var det bara flashback?)
Har hon läst hela tråden eller går hon på hörsägen från pilot?
Jag står ändå för min uppfattning om att det nog var rätt att sluta kommentera "VEM"
Citera
2017-08-17, 11:17
Medlem
Citat:
Ja. De är betydelselösa eftersom vi ej vet om de är sanna eller ej. Din lista är ihopsnickrad av rykten.

Ok jobbar inte vidare på listan för din skull då iaf. Flera av punkterna är knappast bara rykten. Men visst, jag vill att det ska vara punkter där sanningshalten är hög på samtliga.
Senast redigerad av lubbe75 2017-08-17 kl. 11:26.
Citera
2017-08-17, 11:27
Medlem
Citat:

Varför denna negativa inställning Strykning? Allt som sammanfattas o redovisas har väl all värdighet att få tas upp på ett sånt här forum.
Har själv någon spekulation att delge? Att vara kritisk till olika i lägg är ju rätt enkelt.
Citera
2017-08-17, 11:41
Medlem
Citat:
...och det är inget svar på frågan som jag ser det. Betydelselöst.

Man kan nog tolka PWs svar lite hur man vill. Det är ju inget bekräftande eller dementerande svar. Dock så har det ju kommit fram annat som gör att KM är en het kandidat som pilot. Han var ju med på festen i TÖreboda och hans släktingars reaktion på facebook gör ju det hela mer konstigt. Samtidigt får vi komma ihåg att alla reagerar olika. Jag kan tycka att är KM oskyldig så tycker jag att antingen han själv eller någon släkting borde komma in och skriva i tråden i hans försvar och förklara att han inte är pilot. Men det är ju bara mina tankar och åsikter.
Citera
2017-08-17, 11:44
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Varför denna negativa inställning Strykning? Allt som sammanfattas o redovisas har väl all värdighet att få tas upp på ett sånt här forum.
Har själv någon spekulation att delge? Att vara kritisk till olika i lägg är ju rätt enkelt.

Självfallet ska allt diskuteras. Det jag vänder mig emot är att rykten presenteras som fakta. Ta den där listan Lubbe gjorde t.ex.
Många människor hängs ut i onödan annars. Betänk hur det har varit med de tidigare intressanta kandidaterna och inte minst deras anhöriga.
Citera
2017-08-17, 11:52
Medlem
Ugglan.s avatar
Det pratas här ganska nedsättande om lubbes lista över vad som pekar mot KM som mannen med pilotglasögon. Jag skulle återigen vilja fästa uppmärksamheten på det faktum att den trovärdiga skribenten Prinzezzan från - vad det verkar - säkra källor har fått fram att KM var en av dem som var med i bilen till förfesten i Töreboda. Om Prinzezzans uppgifter stämmer - som det i dagsläget inte finns någon anledning att betvivla - går det ju faktiskt att visa att KM fanns i Helenas närhet den aktuella kvällen - så långt i alla fall.
Citera
2017-08-17, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Men hon kan faktiskt registrera sig här. Om inte annat kan hon meddela sig via radion. Den har du säkert hört talas om ... Och sist men inte minst: HON KAN MEDDELA SIG VIA MEJL TILL DEM SOM HAR MEJLAT HENNE OCH PÅ DET SÄTTET FÅ UT SITT BUDSKAP HÄR PÅ FLASHBACK!

Har du glömt att PW är inblandad i fallet själv? Förstår inte vad du håller på med.

Varför litar du (och andra) förbehållslöst på PW? Verkar lite naivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in