Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Finns ett antal klipp där han skämtar och kör lite Das Boot-citat och liknande. Men i det fallet har han skämtat med sina passagerare - vore märkligt om han skulle köra någon form av rollspel av den typen om han samtidigt söker efter någon lämplig plats att dumpa ett lik.
Medan han sätter väldig press på medarbetare när det behöver arbetas på land, så verkar han väldigt trivsam när han är ute i ubåten.
Det kan jag i och för sig hålla med om, men jag är å andra sidan inte fullständigt övertygad om att han faktiskt har gjort något.
Jag tycker hela hans agerande är fullständigt vrickat, men ändå i linje med hans beteende rent allmänt. Det enda sättet jag kan hitta någon logik i det hela är när jag förutsätter att han faktiskt har satt iland KW och sedan kört sitt eget race med någon slags tossig PR- och hämndplan. Han har ju till och med haft några stolliga fantasier om att bli någon kriminell mastermind, så om han vill prova på att sitta i finkan ett tag skulle det inte heller förvåna mig.
Att däremot inte klargöra detta på momangen för att rätt efterforskning ska kunna göras vore dock motbjudande.
Skriver från telefonen och ids inte utveckla mina tankegångar mer just nu.