2017-08-16, 20:33
Medlem
burialhexs avatar
Har polisen tagit emot någon anmälan borde det väl finnas någonstans?

Ställer mig ganska källkritisk till detta tills jag fått se en anmälan eller andra tidsskrifter skriva om det.

Har vänner och arbetskamrater som bor där och jag har inte hört något från dom, har också gått förbi ett par gånger och inte märkt av bpgon otrygg stämning eller nedskräpning.
Citera
2017-08-16, 20:37
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Undrar om man inte skulle knata dit och ge lite stöd till de "stackars" hazaarerna så att de håller ut med sin demonstration. Minst en månad eller två och gärna flera deltagare.

Jag har varit emot deras demonstration av ren princip, men nu när de är en nagel i ögat på alla fina Södermalmare så hoppas jag att deras demonstration fortsätter, drar till sig Hazargubbar från hela landet och kanske till och med blir våldsam.

Asen på Södermalm har länge propagerat för öppna gränser, sålänge andra blivit påtvingade mottagandet. Sen har man stått vid sidlinjen och glatt slagit sig för bröstet för man minsann är en så god och fin människa. Nu när de själva blivit en samlingsplats för packet så är det inte lika roligt längre.

Brinn, Slöddermalm, brinn!
Citera
2017-08-16, 20:38
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Stämmer detta är det guld värt Om ockupationen lagts i valfri no-go zon kan jag ge tusen spänn på att boenden i Södermalm stöttat ockupanterna i månader, vi är med er Se bara på förslaget om att ockupationen bör läggas på annan plats Det här är samma personer som skrek rasism när fotbollshuliganer jagade marockanska kriminella gatubarnen Jäklar vad jag föraktar jag är inte rasist men, jag röstar för mångfald och mångkultur så länge det hålls på avstånd, nimby Nu hoppas jag att journalisterna kraftsamlar och fördömer sina grannar.

Vilka hycklare! Man skäms ju fan att man bor i samma land som dom. Äckliga.. självgoda världsförbättrare som bara visar godhet när dom får visa hela världen det. Undra på att man hatar slöddret!!!
Citera
2017-08-16, 20:39
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogster
Fråga. Kommer rapporteringen kring invandringen påverkas nu närkonsekvenserna av mångkulturen börjar nå journalisttäta Södermalm?

https://ledarsidorna.se/2017/08/jag-ar-inte-rasist-men/

Svar: Nej. Journalisterna är experter på att bedra sig själva. De kommer skydda sin förljuga världsbild om det så innebär att de och deras familj måste dö för den.

Finns inte en chans i helvete att man kommer ge SD rätt nu. Det är försent. Det skeppet har redan seglat.
Citera
2017-08-16, 20:43
Medlem
Milovinas avatar
Det är nästan så man vill bli voluntär och hjälpa dessa "barn" att demonstrera på södermalm. Kanske även utanför riksdagshuset, gärna kvälllstid då en del ledamöter skall promenera hem. Påtända skall de såklart också vara.

Eller bussar vi dessa "barn" till en del av de bostadsområden där vi har hög andel politiker. Fixar madrasser, tillfälliga toalettplatser, mat mm så att de kan härja loss ordentligt. Tajmingen (nu i augusti) skulle ju även bli perfekt när en del av våra partiföreträdare skall skicka sina barn till sin "kritvita" skola.

Våldtäktsvågen som sveper över sverige skulle nog göra dem sömnlösa.
Citera
2017-08-16, 20:43
Medlem
Mexens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Är inte mångkulturen lika trevlig längre era jävla fjollträskare? Man märker verkligen hur de "boende" går på glas för att inte verka vara rasistiska.

Lätt för er att gilla blattar så länge de stannar i förorten eller fastnar i Skåne men nu är skiten rätt på er bakgård, hoppas de bygger en kåkstad så att ni aldrig vågar gå ut igen.

Men vilka äckliga människor! Måste först berätta att dom inte är rasister? Händer detta verkligen i Sverige?
Citera
2017-08-16, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Är inte mångkulturen lika trevlig längre era jävla fjollträskare? Man märker verkligen hur de "boende" går på glas för att inte verka vara rasistiska.

Lätt för er att gilla blattar så länge de stannar i förorten eller fastnar i Skåne men nu är skiten rätt på er bakgård, hoppas de bygger en kåkstad så att ni aldrig vågar gå ut igen.

Tror du din jävla getknullare att det är ett nytt inslag med "gatubarn" på söder? Tycker du det är konstigt att boende oavsett vart de bor inte vill tvingas se problemen?

Nötter...
Citera
2017-08-16, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Tror du din jävla getknullare att det är ett nytt inslag med "gatubarn" på söder? Tycker du det är konstigt att boende oavsett vart de bor inte vill tvingas se problemen?

Nötter...

Är det nu du, ditt jävla högfärdiga as, ska komma in här i tråden och lära oss om "nyanserna"?

Det enda mer patetiskt än de boende på Södermalm är sådana som du.
Citera
2017-08-16, 20:48
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausererik
Dagens fundering: om vi deporterade alla journalister till rosengård och rinkeby, vilken typ av artiklar skulle vi då få se i Aftonbladet och DN ?
Ibland vågar man ju sig in i mångkulturen men det brukar inte uppskattas när kulturvänstern och media kränker blattens revir med sina kameror och välvilja. Brukar sluta med att man jagas bort och får dyra kameran sönderslagen. Då blir det lite upprört om "attack mot fria ordets väktare" och "attack mot demokratin" men det blåser snabbt över för det här är ju offer för den "vite mannes strukturella rasism och diskriminering" och därmed omöjligt att i längden förhålla sig kritisk till, för då gynnas "främlingsfientlighet och intolerans" och i förlängningen då också SD.
Citera
2017-08-16, 20:50
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban

Nötter...

"Gatubarn", tjena, det är inga skitiga marockaner det är Afghaner, patrask som resten av MÖ inte ens tycker är värda att titta på. Njut av eländet fjollträskare för allt ni får är en bråkdel av vad resten av riket tvingas stå ut med.
Citera
2017-08-16, 20:51
Medlem
gurkmajjas avatar
Be careful what you wish for; you just might get it, Emma.

Jag tycker ju dock innerligt synd om alla de som inte står och petar med tån i sandlådan medan de ursäktar sig med "Jag är inte rasist, men..." som bor på Söder sedan gammalt. LaScala här på forumet är ju, enligt denne själv, boendes på Söder och har länge stört sig på tiggarna. Det måste vara tragiskt för personer som dessa att se de gamla hemkvarteren förfalla p g a en massa skånska och norrländska inflyttade jävla hipsters, hippies, bögar, vinalkiskärringar och fan vet allt.
Citera
2017-08-16, 20:52
Medlem
johanponkens avatar
Är man bara någorlunda intelligent kan man nog tämligen obemärkt orsaka sittstrejkare obehag.
Men – som sagt – det ska man inte (om inte annat för att de är på söööder).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in