2017-08-17, 03:27
Medlem
Europes avatar
Jag har helt klart större tolerans för sådant här när det sker i Stockholms innerstad. Samma gäller för zigenartiggarna m.m. Om de alla gick att flytta från förorterna till Stockholms innerstad, där i stort sett alla har röstat för den här politiken och på många håll fick V, MP och FI t.o.m. över hälften av rösterna, så skulle jag inte ens längre bry mig om att skriva om det. Husera även asylsökande, zigenarläger m.m. i Djursholm, Saltsjöbaden och andra rikemansområden, där nästan alla röstade på Reinfeldts "öppna era hjärtan", samtidigt som samtliga asylboendena i de fattiga förorterna läggs ned, så blir jag direkt nöjd och lovar att inte klaga mer.
Senast redigerad av Europe 2017-08-17 kl. 03:36.
Citera
2017-08-17, 03:35
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Södermalm är dock fortfarande i huvudsak trevligt om man bor en bit bort ifrån slussen, medborgarplatsen och hornstull. Är ju en stor stadsdel och skräpfolket dras till tunnelbanestationerna.

Precis, det finns ett enormt underskott av mångkultur bland just de svenskar som påstår sig älska det mest. Bygg enorma barackkomplex över hela Söder och fyll dem med folk från Afrika och Mellanöstern. Kanske bör vi utrymma bostadsområden som Rinkeby, Tensta, Husby m.m. för att i ett slag få in några hundratusentals av dem till innerstan.

Edit: Som ett litet plus kan det innebära att bostadspriserna i innerstan inte fortsätter att öka i samma absurda takt. Men det är bara en extra bonus i så fall, inte huvudanledningen till att det ska genomföras.
Senast redigerad av Europe 2017-08-17 kl. 03:38. Anledning: Edit
Citera
2017-08-17, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Södermalm är dock fortfarande i huvudsak trevligt om man bor en bit bort ifrån slussen, medborgarplatsen och hornstull. Är ju en stor stadsdel och skräpfolket dras till tunnelbanestationerna.
Folkungagatan är den farligaste platsen i hela Stockholm att vistas på nattetid och har legat i topp många år. Slöddret som finns i Björns trädgård är en skam och vem fan skulle köpa en bostadsrätt i det distriktet. Har en släkting som varit kommunist sen 70-talet och naturligtvis flyttade hon till Södermalm. Jag önskar efter att ha sett hur ni röstat där att hela stadsdelen invaderas av afghaner och somalier med samt tiggare och allt annat pack som marockaner och råttor. Blev uppriktigt förbannad när jag såg att ni röstat på 15% på Fi. Då kan ni gott ha skiten.
Citera
2017-08-17, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Nu är jag tyvärr på semester och kommer ej kunna närvara på lördag men jag vill tipsa alla er rädda Flashbacksoldater att ta er ut i verkligheten och komma dit. Skrik inte fula ord utan konversera med kidsen. Många av er kommer komma tillbaka nästa dag, men inte för att protestera utan för att ge ert stöd.
Vad härligt för dig att du rest på semester. Är du i Afghanistan vilket ska vara väldigt fredligt på dom flesta ställena och vackert. En liten holk opium till den helstekta grisen kan rekommenderas.
Citera
2017-08-17, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Sossarna vädrar medvind i opinonen och kommer sätta in kavallerichock mot Hazarerna och Afa.
https://youtu.be/dT1AbXqG_2Y
Nej då. Jag tror poliserna står vid grillen och penslar grisen. Saft och bullar till dom små som inte fyllt 18 vilket blir allihop. Det är Sverige 2017 och KÄRLEK som gäller.
Citera
2017-08-17, 04:53
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Ockupanterna har fått svar och fortsätter ockupationen Här visar det tydligt hur ockupanterna fungerar Ockupanterna har exempelvis enbart tillstånd att demonstrera till 22:00 ett tillstånd som gavs flera dagar efter att den olagliga demonstrationen startat De är inte generade att ta plats och bredda ut sig, anses sig stå över lagen Är det illegala invandrare vi vill ge uppehållstillstånd? Om ett gäng svenskar startat en demonstration utan tillstånd har polisen varit där och slagit ner demonstrationen direkt.

Jag håller med sommarpappa för en gång skull Om svenskar vallfärdar och träffar ockupanterna kommer SD få över 35% tills valet Ett möte säger mer än tusen ord Se bara på hur rasister kravlar fram nu på Söder och kräver att ockupanterna flyttas. Gå ditt och träffa cosplayande vuxna.

Om Sverige blir unikt och ger efter för utpressning blir signalen att utpressning är lönande Ockupanterna lär då fortsätta ställa krav Nästa krav blir att Sverige bör gå tillbaka till den generösa invandringspolitiken där vi finansierar familjeåterförening Vill ockupanterna ha bidrag livet ut utpressa staten. Ta, ta, ta, kräv, kräv, kräv
Citera
2017-08-17, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är idioter som du som gör att människor bortser från problematiken helt och hållet. Du skriver först att Sverige börjar bli livsfarligt, sedan följer du upp med att skriva att Afghanistan och Syrien är tryggt på många ställen, haha. Helt absurt!

Sverige är livsfarligt för afghaner Hur många som Sverige sänt tillbaka har dött kontra hur många har skjutits i Sverige eller på annat sätt råkar illa ut 32 regioner i Afghanistan är tryggare för hazarer jämfört med Malmö eller valfritt utsatt område inom Sverige.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-17 kl. 05:02.
Citera
2017-08-17, 05:38
Medlem
staticages avatar
Bygg ett flyktingboende åt dom vid hornstull.
Det kan dom ha.
Jävla PK idioter.
Citera
2017-08-17, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnDodTiger
Inte säkert att det händer. Källhänvisningen i denna artikel är för klen, kan lika gärna vara påhitt.
Otroligt mycket mer pålitlig än någon av våra morgontidningar. Så himla svårt är det inte att kolla en källa... Eller det kanske är om man tror på det tidningarna säger, och jultomten.
Citera
2017-08-17, 06:24
Medlem
Orolig för sina barn nu när skolorna börjar och vill flytta demonstrationen, vem bryr sig om andras barn. Det är skillnaden på pk-eliten och realister Jag röstar inte på 7k då jag vill att Sverige ska vara lungt, en trygg plats Självklart ska ett barn kunna gå till och från skolan utan att föräldrar ska behöva oroa sig. Pk-eliten däremot skiter i om samhället blir oroligare så länge pk-eliten har möjlighet att köpa sig fria. Rösta för globalism, bosätt sig isolerat. Skaka på huvudet när SD tar upp sexuella trakasserier upprepar mantrat rasism, fascism, alla män, SD är mer kriminella än invandrare, främlingsfientlighet vill inte bo nära det samhälle man förespråkar Exempelvis öppnades ett asylboende upp i en by med ca 200 invånare för 80 asylsökande När ortsbor blev oroliga anklagade eliten ortsborna för att vara rasister.

Pk-eliten
*Förnekar sexuella trakasserier, våldtäkt och hederskultur.
*Gillar olika
*Gillar sajten inte rasist men (IRM)
*Förskräcks när boende i ett område eliten inte ens kan peka ut på en karta ställer sig emot öppnande av asylboende i området.
*Blir upprörd när föräldrar inte vill att asylboende och HVB-hem öppnas vid skolor och förskolor
*Migranter hittar till deras annars isolerade områden kräver att polisen ska flytta på migranterna.
*Blir upprörda när markägare vill ta tillbaka sin mark från zigenare som olagligt tagit marken i besittning.

På tal om Janouch Det var när migranter, zigenare och marockanska gatubarn verkligen blev påtagliga i Sthlm bättre delar som hon kom ut som dödsnazist Innan hyllade hon brevbärare som vägrade dela ut SD:s reklam
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-17 kl. 06:26.
Citera
2017-08-17, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realist50tal
Dom på Södermalm kommer nog att påverka Eliasson m.fl. så att de deporterar de oönskade till andra ställen i landet...I tysthet förstås....

Därför är det viktigt att alternativ media som Nyheter Idag och ledarsidorna håller koll på utvecklingen Nu är ockupationen alltför känd för att det ska kunna göras i tysthet.

Minns en incident från några år tillbaka Zigenare bosatte sig i närheten av dåvarande publisher för Aftonbladets Jan Helins område Grannarna ringde och pressade polisen polisen visade zigenare snabbt som fan mot Uppsala Så långt räckte vi gillar olika helt tyst i msm Det har varit en enorm skandal om det rört sig om ett område eliten inte bor i.
Citera
2017-08-17, 06:44
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tycker afghanerna ska demonstrera på Södermalm. Det är en jättebra stadsdel att demonstrera på. Det är också bra för mångkulturen. Södermalmsborna får närhet till mångkulturen. Jag har bott på Södermalm och det var ju så tråkigt med alla hipsters och konstnärssjälarna. Nu får ni eran kära mångkultur.
Jag funderar starkt på att få en ung studerande afghansk tjej som kan okej svenska på min vänlista på facebook till att ordna något men är nog fasen inte kreativ eller manipulativ till det. Fuck! Hade varit så nice. Jag ser att hon postar mycket videos om hazargenocides och liknande. Någon video från sittstrejken med.

Det är exakt där de ska sitta och bara existera som en staty som varken reagerar flight och flight utan freezereaktioner om någon polis försöker få bort dom. Hon kanske kan få några kvinnor att medverka så batikhororna blir avundsjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in