2017-08-16, 20:14
Medlem
https://ledarsidorna.se/2017/08/jag-ar-inte-rasist-men/
Citera
2017-08-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvljus
Mångkulturen är inte lika rolig på nära håll .

Dagens fundering: om vi deporterade alla journalister till rosengård och rinkeby, vilken typ av artiklar skulle vi då få se i Aftonbladet och DN ?
Citera
2017-08-16, 20:18
Medlem
Fizzlors avatar
Horungarna på Södermalm får exakt vad de röstat på. Varför gnäller de?

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html

Hoppas att kulturberikningen av Stockholms innerstad fortsätter utan nåd. Skit ska skit ha!
Citera
2017-08-16, 20:21
Medlem
EnDodTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogster
Det är Ledarsidorna.se som genom kontakter i polisen som låter oss veta södermalmsborna börjat tröttna på den pågående sittstrejken

Fråga. Kommer rapporteringen kring invandringen påverkas nu närkonsekvenserna av mångkulturen börjar nå journalisttäta Södermalm?

https://ledarsidorna.se/2017/08/jag-ar-inte-rasist-men/

Jag skulle inte dra i för stora växlar för denna artikel, fakta och källhänvisning är för klent. Vem som helst skulle kunna skapa en artikel med valfri ansats baserat på det som ledarsidorna hänvisar till.

Jag vill nog se lite bättre källor än denna hörsägen innan jag tror på ryktet. Men många i kommentarsfältet och här verkar drivas av någon "vad var det jag sa"-mentalitet.
Citera
2017-08-16, 20:22
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Ptjaaa Polisen kan ju börja med att kolla vilka som fått avslag, arrestera dessa och sedan skicka de till Kabul.

Väl i Kabul kan de återuppta strejken, känns som ett bra alternativ till plats, de är hemma i sitt land, tidsnog kan det blir en "Hata Sverige de gav oss inte gratis pengar" strejk.

du dessa skitskallar på TRAPPAN har vart här 1-4 år och säkert kostat oss 100-500 miljoner sek bara dessa .

dom är nog inte mer än 10 % då från utkanter av Apfganistan.

nog säkert 100 000 personer blandat i swe,t ex från länder med fred=Iran-teherrorstan,Pack-apistan,APAermenien ,APzerbajdzjan, APkazakstan APuzbekistan APturkmenistan APkirgizistan APtadzjikistan. alla utan papper och pass såklart! bara göra grova brott och aldrig bli straffade.

är jävligt bra på o gissa kan jag säga visste tidigt 90 tal hur de skulle bli med eg/eu...problemen med juggarna /mussarna iom med denna sinnesjuka invandring , problemen nu med tiggare,ljugande baaaarn och all denna skit finns fan inte en sak man missat se igenom.

vet att år 2020 :-tomten :finns det några svenska barn här? nej då ,vi firar inte ens jul längre.

vet även hur mkt jävla terror de kommer bli om nått år här i APswededistan.

som conor skulle sagt youre foooocked!
Citera
2017-08-16, 20:22
Medlem
BewilderedHulders avatar
Ärsch då.

Människorna på Södermalm är inte rasister utan bara lite trötta på alla turister.
Citera
2017-08-16, 20:29
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Horungarna på Södermalm får exakt vad de röstat på. Varför gnäller de?

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html

Hoppas att kulturberikningen av Stockholms innerstad fortsätter utan nåd. Skit ska skit ha!
Haha, verkligen ruggiga siffror där. Lider inte ett ögonblick med dem, utan tycker snarare 'instant karma's gonna get ya!'
Kul att se hur valet går om ett år

Nu har ju dessutom vänsterpacket stängt Debaser Medis, så det finns ju inget skäl att ens gå nära den pesthärden längre.
Citera
2017-08-16, 20:30
Avslutad
Vilka rasbiologer det bor på Södermalm. Vad blir det härnäst? Skallmätning på skäggbarnen och lägerskola?
Senast redigerad av GenesisP 2017-08-16 kl. 20:34.
Citera
2017-08-16, 20:31
Medlem
arbetets avatar
Undrar om man inte skulle knata dit och ge lite stöd till de "stackars" hazaarerna så att de håller ut med sin demonstration. Minst en månad eller två och gärna flera deltagare.
Citera
Medlem
Så om jag som icke södermalmsbo inte heller vill ha hazarer i närheten på grund av att dom säljer knark, är högljudda och skapar otrygghet betyder det att jag inte heller är en rasist?
Citera
Medlem
franges avatar
Det fina folket på Södermalm får väl ta och gå till banken, för att få möjlighet flytta till de få - ännu relativt rasrena - områdena som Östermalm, Saltsjöbaden och Lidingö, för att få slippa mångkulturen de själva röstat fram...
Citera
2017-08-16, 20:32
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Är inte mångkulturen lika trevlig längre era jävla fjollträskare? Man märker verkligen hur de "boende" går på glas för att inte verka vara rasistiska.

Lätt för er att gilla blattar så länge de stannar i förorten eller fastnar i Skåne men nu är skiten rätt på er bakgård, hoppas de bygger en kåkstad så att ni aldrig vågar gå ut igen.

Är det någon del av Sverige som förtjänas att bli rövknullat av blatteriet så är det Stockholms innerstad. Det har i över 10 års tid varit ett stronghold för dekadens, PK-ism, feminism, genusflum, HBTQ, "Allt åt alla". De har i åratal förfasats över övriga "rasistiska" delar av Sverige som påtalat problemen. Nu när de själva drabbas av knappt en tiondel av vad exempelvis Malmö fått stå ut med genom åren så sparkar man direkt bakut och börjar gnälla. Inte nog med det, man har inte ens stake nog att säga som det är utan måste försiktigt linda in exakt vartenda ord med bomull för att inte verka "rasistisk". Brinn i helvetet era jävla fjollor!

Jag hoppas att det blir värre. Mycket värre. Låt Slöddermalm brinna till grunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in