Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Grattis! Fint med Villa också. Finns det något sätt att veta om belöningen är tradable eller inte på förhand? Jag kollade på Birthdaykorten och det finns inte ett enda som platsar i mitt lag, men jag ville ändå ha det ifall det går att använda i någon SBC. Nu när det var tradable var det ju cash in, vilket alltid är trevligt.
Jag vann själv DKT på sista försöket nu. Kanske hybris, kanske jante att jag bara för någon dag sen sa att det går bra nu, att det ska sitta så långt inne. Har antingen mött riktigt bra spelare och inte fått till det (måndag kväll) eller själv underpresterat (igår), för att nu till sist gå hela vägen. Killen jag mötte i finalen hade hela BPL TOTS typ men föll ihop som ett korthus när jag gjorde 2-0, blev 4-0 med chans på 5 till sist. Muriel blev det i paketet, ska trejdas iväg asap.
Jag känner också så med investeringarna. Jag saknar det kapital jag vill ha för att uppgradera positioner som är aktuella. Så då plöjer jag ner hela kapitalet och hoppas att avkastningen ska ge mig alla uppgraderingarna. Om de inte gör det, får jag nöja mig med 1-2 uppgraderingar och sen vara färdig. Gör inte så mycket.
Gällande paus från FIFA känner jag också så. När WL-kvalet är klart, kan man slappna av och inte tänka så mycket på hur man ska lägga upp spelandet förrän till helgen. Däremot är det ju skönt att spela andra DKTn och vara helt avslappnad. Vinst så är det trevligt, förlust så kvittar det. Om man har tid
Sokratis och Thiago kanske man ska chansa på. Har mest köpt IF och 88 som sagt, för jag tror de kan gå upp mest och minska minst. Men de kort du nämner bör tappa som mest 2-3k (vilket iofs är nästan halva värdet) om de inte behövs. Kanske ska säkra upp med några sådana också. Vill gärna satsa på alla hästar så åtminstone en vinner, istället för att missa chansa på någon. Och jag är helt med dig, idag ska det komma Kante! Och han ska kosta som mest 150k att lösa

Vet faktiskt inte. Trodde det var untradeable så blev glad när det inte var så

Lyckats med att få honom och sen David Luiz på Birthday-korten som varit gratis så jag e nöjd!
Gött att du fick vinst ändå i första kvalet. Jag kanske kör ett kval eller två imorrn när jag har hela kvällen för mig själv igen. Testa på att kvala utan press
Det var Thiagos 85-kort jag kört all in på, sålt några under dan och fyllt på med 8st Balotelli 86-kort. Så här fullt har jag nog aldrig investerat innan, förutom säkra IF-kort tidigare under året.
När är priserna som högst? Är det ikväll eller under kommande dagar??