2641 stackars coins på kontot efter att ha gått all in på att det kommer något sexigt imorgon i best of SBC. Har köpt på mig 84-87-ratade IF och några 88 NIF-kort. Har svårt att se att en best of SBC ska kräva mer än 87 i overall - även om det är POTY Kante. Det blir alldeles för dyrt att lösa och än så länge har det varit humana priser på Best of SBC. FUTTIES tar slut på fredag, jag tror och hoppas EA avslutar med en rejäl smäll och inte ett antiklimax. Eftersom förra veckans kort (Willian, Dybala och Kurzawa) var riktigt sunkiga kort tror jag de drämmer till med något som folk vill ha nu.
Sticker ut hakan och spekulerar hejvilt i vad jag tror kommer:
POTM Son (89)
Squad rating: min 84
IF + FUT Champ Players: Min 1
Team Chemistry: Min 60
# of players in the squad: 11
POTY Kante (92)
Squad rating: min 86
IF + FUT Champ players: Min 3
Team chemistry: Min 60
Son borde komma eftersom kortet är så bra och var så populärt. Ge alla chansen att få det igen. Kante är det mest jag som hoppas kommer, så jag kan lösa den billigare än att köpa det. Jag tror det kommer en tredje, men där är det mer öppet. POTM Lukaku? POTY Alli? POTM Kane? POTY Mbappe?
Jag chansar på Mbappe för att inte göra det för PL-centrerat. Ge dem som lirar med andra ligor något att leka med.
POTY Mbappe (89)
Squad rating: min 85
IF + FUT Champ players: Min 2
Team chemistry: Min 60
Det är mitt tips det! Helt ogrundat, bara min egen magkänsla. Någon som har några andra teorier?
Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Vad har du CAM:en till? Svårt att svara utan att veta hur du spelar.
Frågar man mig är Pogba helt klart den bästa, även om man kör NIF.
En liten kråka i marginalen - jag hatar verkligen att Pogbas default målgest är dab

Det stör mig när folk gör den mot mig eftersom 1. orka lära sig målgester och 2. de gör den troligen bara för att provocera (tackar dock för tändvätskan, brukar bli rejält revanschsugen när någon gör den mot mig)... så när jag målade med Pogba blev jag bara irriterad på att se den självförhärligande, personliga varumärkesbyggande, pretentiösa och utstuderade målgesten - och det var jag som gjorde den, helt oavsiktligt eftersom jag bara tryckte på knappen för att fira så spelet skulle komma igång igen.