Flashback bygger pepparkakshus!
2017-06-21, 16:47
Medlem
Inhandlade dessa idag från Cervera:

http://i68.tinypic.com/of1pxc.jpg

Sifon: 599kr/ 0.5L
Patroner: 100kr asken/ 10st

Har även köpt ballonger jag tänkte fylla gasen med.

Dyrt men vill testa det.

Har testat lustgas en gång i Ayia Napa, men kände ingenting så jag gjorde helt säkert på fel sätt.

Det står säkert i tråden men har några frågor om någon besitter kunskapen:

1. Får det endast plats en patron i sifonen på en gång?
2. Räcker en patron till en ballong?
3. Hur inhalerar jag gasen för att få bästa möjliga rus?

Tacksam för svar!
Citera
2017-06-21, 18:26
Medlem
djyooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graffcontroll
Inhandlade dessa idag från Cervera:

http://i68.tinypic.com/of1pxc.jpg

Sifon: 599kr/ 0.5L
Patroner: 100kr asken/ 10st

Har även köpt ballonger jag tänkte fylla gasen med.

Dyrt men vill testa det.

Har testat lustgas en gång i Ayia Napa, men kände ingenting så jag gjorde helt säkert på fel sätt.

Det står säkert i tråden men har några frågor om någon besitter kunskapen:

1. Får det endast plats en patron i sifonen på en gång?
2. Räcker en patron till en ballong?
3. Hur inhalerar jag gasen för att få bästa möjliga rus?

Tacksam för svar!

Köp från PGW nästa gång mycket billigare halva priset typ på både sifon och lustgas
man brukar få plats med 2-3 patroner i en sifon beroende på storlek.
Andas in gasen direkt från sifonen istället och andas in så mycket du kan å sen håll det inne en stund sen andas du in mer . 2 patroner direkt tycker jag ger bäst rus
Citera
2017-06-21, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djyooo
Köp från PGW nästa gång mycket billigare halva priset typ på både sifon och lustgas
man brukar få plats med 2-3 patroner i en sifon beroende på storlek.
Andas in gasen direkt från sifonen istället och andas in så mycket du kan å sen håll det inne en stund sen andas du in mer . 2 patroner direkt tycker jag ger bäst rus

Tack för svar, jo var bara det att jag ska ha de till på fredag så hade inte så mycket val! :P

Sen hur får man in två patroner samtidigt måste inte patronen "connecta" med den lilla spetsen inuti behållaren för att trycka hål på patronen så att gasen sipprar ut?

Det där med att andas in gasen direkt från sifonen, folk skriver att gasen är extremt kall och kan således skada lungor och läppar, är det inte bättre att fylla upp ballonger då?
Senast redigerad av Graffcontroll 2017-06-21 kl. 20:37.
Citera
2017-08-15, 20:36
Medlem
synd att lustgas är så dyrt, älskar det.
Men en ask tar slut på typ 3 minuter :/
Citera
2017-08-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
synd att lustgas är så dyrt, älskar det.
Men en ask tar slut på typ 3 minuter :/

Om en ask tar slut på 3 minuter använder du det fel! Lustgas är, enligt mig vid rätt intag, en underbar drog
Citera
2017-08-15, 23:23
Medlem
MrTruckers avatar
Vad är egentligen nöjet med Lustgas? Typ 10-20 sekunder tokväck och sen är de över. Har testat två gånger och de är då inget jag skulle betala för.
Citera
2017-08-15, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTrucker
Vad är egentligen nöjet med Lustgas? Typ 10-20 sekunder tokväck och sen är de över. Har testat två gånger och de är då inget jag skulle betala för.

Återigen handlar det om hur man intar gasen! Dessutom anser jag att det blir bättre och bättre för varje gång man tar, idag kan jag få otroligt starka rus som tar mig helt ur min kropp på 2-3patroner, något som krävde minst 10 förut. Självklart är ruset ganska kort dock.
Citera
2017-08-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Återigen handlar det om hur man intar gasen! Dessutom anser jag att det blir bättre och bättre för varje gång man tar, idag kan jag få otroligt starka rus som tar mig helt ur min kropp på 2-3patroner, något som krävde minst 10 förut. Självklart är ruset ganska kort dock.
Hur intar man gasen då?
Citera
2017-08-16, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolerThanIceCold
Hur intar man gasen då?

För bästa effekt så fyll sifonen med 1-2 patroner, hyperventilera typ 30 sek, inhalera 0.5-0.67 patroner (uppskatta lite, men ett halvstort andetag) och håll sen andan så länge du kan. När du inte kan längre börjar du andas samma gas in och ut ur en plastpåse. Hur många andetag är helt upp till dig, men varje andetag (syrefattigt) dödar ju hjärnceller. När du känner dig "klar" andas du ut vanligt, tar 2 djupa andetag luft och sen upprepar du. På detta sätt får man ett sjukt intensivt rus och tappar till stor del tidsuppfattningen vilket gör att 2-3 patroner ofta räcker! Som sagt säkert extra skadligt dock!

För extra nice ha hörlurar med musik när du ligger hemma i sängen, gör du rätt försvinner musiken och allt runt dig och du får ett magiskt rus där ingenting finns men alla sinnes slås ihop till något vackert som i stunden är helt logiskt men inte går att förklara!
Citera
2017-11-16, 19:07
Medlem
Vart köper man lustgas i Stockholm innerstad billigast?

Mvh
Citera
2017-11-21, 14:36
Medlem
smattrarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Vart köper man lustgas i Stockholm innerstad billigast?

Mvh

Pgw mosebacke I guess
Citera
2017-11-25, 18:08
Medlem
DoYouBleeds avatar
Obehaglig döden-upplevelse på lustgas

Har använt lustgas flitigt i flera år, på fest, hemma, i kombination med andra droger men även ensamt. Jag har fått härliga trippar på det och mixat med olika tekniker för att få det optimala ruset. Vanligtvis kan jag ta flera kartonger på rad tills jag smått däckar.

För några veckor sen tog jag lustgas hemma, och efter en laddning så upplever jag att allt ljud blir helt tyst. Det enda jag kan se är färgen röd, jag kan inte röra mig alls fast jag är fullt medvetande. Till slut kommer ett vitt ljus starkt emot mig och det är som att en röst säger till mig "nu är du död". Jag börjar "kämpa" för mitt liv genom att försöka röra på min kropp så gott jag kan och till slut kommer jag tillbaks till verkligheten. Min vän säger att jag legat och i något som liknar ett krampanfall ungefär 10 sekunder.

Efter ett tag så provar jag ta en laddning till av sifonen för att se om jag får ett normalt rus igen, men exakt samma händer igen och jag beslutar mig för att aldrig ta lustgas igen.

Jag misstänker att jag har upplevt en vanlig syrebrist i hjärnan. Tidigare har jag däckat och liknande av lustgas, men aldrig fått den här intensiva upplevelsen av att jag faktiskt dött och varit fullt medvetande i det.

Flera veckor i efterhand känner jag mig helt traumatiserad, så fort jag tänker på upplevelsen grips jag av panik. Jag kan inte sluta tänka på det.

Har försökt söka runt men hittar inget bra svar.
Finns det någon annan här på Flashback som upplevt samma sak?
Varför hände detta så lätt av bara en patron, när jag kunnat ta mycket mer vid tidigare tillfällen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in