Flashback bygger pepparkakshus!
2009-10-09, 02:12
Medlem
FaFners avatar
Satt och drack fålle och sög i mig ett gäng patroner för någon vecka sen. En rätt chill, spontan torsdagskväll. Tror det gick åt ett hundratal på fyra pers så let's face it, 10 stycken kommer du fan inte långt med. Räkna med att du gärna vill ha minst 2 patroner varje gång du suger i dig och räkna med att direkt efter dina 2 patroner har rykt så kommer snubben bredvid rycka åt sig sifonen. Det går undan...

OT: Toppisar
Såvitt jag vet så bör första frosten ha varit innan toppisarna ploppar upp som rumpnissar ur marken, dock så försvinner de rätt fort efter det har hänt så ah, de få toppisar du hittar lär knappast vara värt besväret. Jag hänvisar dig till din lokala dreadsnubbe.
Citera
2009-10-09, 11:27
Medlem
Rodbackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Det roliga tar slut väldigt fort, så satsa på att köpa lite större mängder ja. Ett eller så räcker ungefär till att pröva hur det känns, men det kommer absolut inte kännas tillräckligt. Du kommer vilja ha mer.

Ja, 200 låter som en lagom dosering. NOT. Läs på lite till är du snäll, risken är annars rätt överhängande att din upplevelse inte kommer bli det minsta angenäm. Eller trollar du månne?
Nu ringer trolleri-klockan igen. Toppisar växer inte under vintern, de har rätt nyligen slutat växa över huvud taget i och med frosten. Grattis, du får vänta ett år om du inte springer på någon som har för mycket. Men den som väntar på nåt gott...

Varva ner ett hekto är du snäll. Jag må vara relativt ny, men jag är inte helt jävla bränd i planeten. Men tack för lustgastipset! Det verkar som att ALLA som kört lustgas säger att ingen mängd är tillräcklig.

Kommer nog dock att köra på ca. 170-200 frön. Jag är berädd och min allmänna inställning är avspänd och sund. Kommer inte prova alls om inte alla förutsättningar är perfekta. Men tack för din omtanke!
Senast redigerad av Rodbacken 2009-10-09 kl. 11:35.
Citera
2009-10-09, 15:58
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodbacken
Kommer nog dock att köra på ca. 170-200 frön. Jag är berädd och min allmänna inställning är avspänd och sund. Kommer inte prova alls om inte alla förutsättningar är perfekta. Men tack för din omtanke!
Det är en helt okej dos som lär ge dig bra effekt, även om något lägre (i slängar runt 150) säkert skulle fungera ifall du känner dig lite nervös inför första gången.

Det låter dock som att du har lite fyllning innanför pannbenet till skillnad från många andra här, så du vet väl vad du gör
Citera
2009-10-12, 06:06
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Smutsigaste drogen?
Är du galen?
Syrebrist får man inte om man inte brukar extrema mängder på kort tid.

Gå och lägg dig i soffan igen och rök din joint och bli seg i huvudet

Precis, ruset består tills dels av syrebrist, hur jävla bra är det på en skala? finns hur mycket naturliga stabila droger som helst, som t.ex kratom och cannabis.

Jag menar, hur fan ska man dosera syrebrist? ursäkta mig men du verkar vara jävligt puckad. En patron tror jag inte skadar men vad tror du snorungarna gör när dem drar skiten? tror du dem nöjjer sig med en patron?

droger som man får ut nått av är jävligt mycket bättre ur min synvinkel!
Senast redigerad av AnTiVaL 2009-10-12 kl. 06:09.
Citera
2009-10-12, 10:50
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnTiVaL
Precis, ruset består tills dels av syrebrist, hur jävla bra är det på en skala? finns hur mycket naturliga stabila droger som helst, som t.ex kratom och cannabis.

Jag menar, hur fan ska man dosera syrebrist? ursäkta mig men du verkar vara jävligt puckad. En patron tror jag inte skadar men vad tror du snorungarna gör när dem drar skiten? tror du dem nöjjer sig med en patron?

Med det perspektivet kan man döma ut ganska många "naturliga stabila droger" som nervgifter, beroendeframkallande, riskfyllda med mera. Inget skäl att komma till stora lustgastråden och börja kalla lustgasbrukare för puckade förresten

Lev väl.
Citera
2009-10-12, 13:11
Medlem
Rodbackens avatar
Blev inget till helgen.. Andra saker kom upp.
Återkommer med en midre rapport när jag väl kört första ggn!
Citera
2009-10-12, 15:34
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:

"Ruset består tills dels av syrebrist", Ehh??

Nej jag är ej puckad. Och som sagt syrebrist är väldigt ovanligt att man får. Det gäller att bruka extrema stora mängder lustgas under extremt kort tid för att få det.
Citera
2009-10-12, 15:47
Bannlyst
Har lustgas några bieffekter? Långsiktiga? Kortsiktiga(inte vid överdos då såklart) , vilka ämnen/substanser i hjärnan påverkas vid inandning av Lustgas?
Citera
2009-10-12, 16:03
Medlem
Kan rekommendera Att sälja patroner på fester Sälj för 10 styck
Citera
2009-10-12, 20:43
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheryll
Har lustgas några bieffekter? Långsiktiga? Kortsiktiga(inte vid överdos då såklart) , vilka ämnen/substanser i hjärnan påverkas vid inandning av Lustgas?

som sagt, syrebrist.. en patron visst. inga problem, ska du köra på det så räkna med syrebrist och det vet vi alla att det inte är så bra eller hur??
Citera
2009-10-13, 02:51
Medlem
Snasis avatar
Citat:
som sagt, syrebrist.. en patron visst. inga problem, ska du köra på det så räkna med syrebrist och det vet vi alla att det inte är så bra eller hur??

Jag vet inte hur du brukar göra, men jag brukar köra kanske 10 stycken i taget och jag har aldrig drabbats av syrebrist.
Citera
2009-10-13, 03:12
Medlem
Drinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Jag vet inte hur du brukar göra, men jag brukar köra kanske 10 stycken i taget och jag har aldrig drabbats av syrebrist.
Jag fick min första blackout efter 60 patroner på typ 3-4 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in