2017-08-15, 19:29
Medlem
Snubban007s avatar
Nu då?

https://imgbox.com/gallery/edit/24KrnQK237/ebCsPq5diDLFi0tX
Citera
2017-08-15, 19:33
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runarviking
En persons sexuella läggning bör inte spela någon roll när den försvinner. Personen är ju försvunnen vilken läggning den än har. Det är ovidkommande

Håller inte med här.. Allt som kan hjälpa oss hobbydetektiver att få en så sann bild av Patrik som möjligt är ju absolut inte att betrakta som ovidkommande.
Citera
2017-08-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Nu då?

Funkar fint :-)
Citera
2017-08-15, 19:39
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Nu då?

Tada funkar fint !!

Jösses han ser ju ut som om han är 15 år Max ,
Citera
2017-08-15, 19:43
Medlem
Gruppen har nu bara 3 admins, mamman har tagit bort hennes facebook-konto! Var det för mycket press eller fick hon mycket skit från någon i gruppen? Känns som gruppen håller på att försvinna...
Citera
2017-08-15, 19:44
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Tada funkar fint !!

Jösses han ser ju ut som om han är 15 år Max ,

Det står "Underkänd!" Gäller det annonsen i sig eller ligger den i fel kategori?
Citera
2017-08-15, 19:51
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det står "Underkänd!" Gäller det annonsen i sig eller ligger den i fel kategori?

Menar du på fyrkanten till vänster i bild? För det var hans profilbild på sidan som var underkänd.
Citera
2017-08-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonaquaaa88
Gruppen har nu bara 3 admins, mamman har tagit bort hennes facebook-konto! Var det för mycket press eller fick hon mycket skit från någon i gruppen? Känns som gruppen håller på att försvinna...

Det finns tydligen något/några rent överjävligt onda troll som skriver riktigt sjuka saker till admin så det kan ju vara så att hon inte vill se skiten.

Bla ska någon ha skapat falska facebook-profiler och skrivit saker som är så rubbade att man liksom inte förstår hur en sån hjärna är skapad.

Vad jag förstår så var det ett i stil med:
"Jag är Patr*k och jag trillade ner i ett dike och kunde inte ta mig upp. Nu är jag ett lik som har legat utomhus och ruttnat så benen sticker ut." (jag skulle fan vilja veta hur en sån människa är funtad, som kan skriva ihop nåt så jävla sjukt)

Sen var det nåt om att han hade spelat in bög-porr med sina afrikanska vänner, våldtagits av ensamkommande flyktingbarn, knarkat på ryskt knark och massa skit.
Citera
2017-08-15, 19:52
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaquaaa88

Du har varit borta för länge!
I går antog någon, att mamman fått för många meddelanden!
På Js sida står det bara "gift." Tidigare stod hennes namn med, men då med länk till hennes Facebook.
Det går, att skriva namnen utan Facebookhänvisning.
Någonting är absolut i görningen, eftersom efterlysningarna på pappans, broderns och PLjs sidor är borta eller inte uppdaterade.
"MPS" senaste sökannons är borttagen ifrån "MPS" Facebooksida.
Citera
2017-08-15, 19:53
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Menar du på fyrkanten till vänster i bild? För det var hans profilbild på sidan som var underkänd.

Då måste han ha haft en väldigt spektakulär profilbild!
Citera
2017-08-15, 19:58
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Du har varit borta för länge!
I går antog någon, att mamman fått för många meddelanden!
På Js sida står det bara "gift." Tidigare stod hennes namn med, men då med länk till hennes Facebook.
Det går, att skriva namnen utan Facebookhänvisning.
Någonting är absolut i görningen, eftersom efterlysningarna på pappans, broderns och PLjs sidor är borta eller inte uppdaterade.
"MPS" senaste sökannons är borttagen ifrån "MPS" Facebooksida.

Ändå ökar gruppen med ca 100 personer varje dag
Citera
2017-08-15, 20:18
Medlem
Det senaste kända spåret av patriks mobil var i Hallsberg samma eftermiddag som "världens story" inleddes. Kan det vara så att han satte sin mobil i "flight mode", så han fortfarande kan använda den för att surfa via wi-fi (som finns kostnadsfritt på tågstationer, Pressbyrån, Burger King och liknande)? Detta kanske både är långsökt och onödigt att spekulera kring, men eftersom hans mobil inte påträffats i fysisk form så funderar jag ändå en del kring den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in