2017-08-14, 21:33
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Hej!

En hel del fantastiska recensioner från er i Stockholmstrakten. Verkar vara livat där uppe. Själv är jag från Malmö och har förvisso nära till Danmark för ett stort utbud. Nu ska jag hursomhelst till Stockholm, eller nästan. Drygt 7-10 mil söder om Sundbyberg mätte jag upp. Finns det någon av era smaskiga recensioner att uppleva söder om Stockholm? Kanske i närheten av Trosa eller däromkring, även längre söderut?
Har ingen erfarenhet av salonger i Trosatrakterna. Misstänker dock att du får ta dig till Södertälje för att erbjudas extra.
Citera
2017-08-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Om massösen inte frågar själv så ska du naturligtvis fråga henne. Säger hon nej så ska du respektera detta och inte fråga igen. Tjejerna tar ingen skada av att bli tillfrågade, även om många här verkar tro det.
Personligen tror jag att man ska vara tydlig och lite dominant så att tjejen känner sig trygg. Jag tar ett grepp om min kuk, kisar med ögonen för att se lite asiatisk ut och viskar med en hes kåt röst:"SUCKY, SUCKY MAMASAN!"

Funkar varje gång!
Citera
2017-08-15, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untsuntsunts
Personligen tror jag att man ska vara tydlig och lite dominant så att tjejen känner sig trygg. Jag tar ett grepp om min kuk, kisar med ögonen för att se lite asiatisk ut och viskar med en hes kåt röst:"SUCKY, SUCKY MAMASAN!"

Funkar varje gång!

Det lät ju bara sjukt
Citera
2017-08-15, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av untsuntsunts

Funkar varje gång!

Jag hoppas du skrev detta med en viss ironi och glimten i ögat.
Citera
2017-08-15, 17:31
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag hoppas du skrev detta med en viss ironi och glimten i ögat.

Ni är för roliga..

Hur vet han att det är Mammasan ;-)
Citera
2017-08-16, 05:26
Medlem
Men, alltså har inte efterfrågan/intresset för denna tjänst minskat? Går man förbi alla dessa ställen i innerstan så sitter det ju ofta 2-3 stycken och glor i sina telefoner, hur fasiken kan detta gå ihop ekonomiskt? För några år sedan så var man ju tvungen och ringa för att boka tid.
Citera
2017-08-16, 07:05
Medlem
Jo orakel. Snart får alla dessa små salonger slå igen, packa och flyga hem. Sanktionerna mot Ryssland drabbar även thaimassagesalongerna.

Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Men, alltså har inte efterfrågan/intresset för denna tjänst minskat? Går man förbi alla dessa ställen i innerstan så sitter det ju ofta 2-3 stycken och glor i sina telefoner, hur fasiken kan detta gå ihop ekonomiskt? För några år sedan så var man ju tvungen och ringa för att boka tid.
Citera
2017-08-16, 08:30
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Jo orakel. Snart får alla dessa små salonger slå igen, packa och flyga hem. Sanktionerna mot Ryssland drabbar även thaimassagesalongerna.
I Gbg har flera salonger stängt, men det är ju svårt att veta om det skett på grund av vikande underlag, myndigheternas ingripande eller både och.

Jag förstod inte kopplingen till Ryssland?
Citera
2017-08-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson

Ytterst få går ihop.
Men det visar man inte utåt, tvärtom. Vilket leder till att fler vill öppna eget. Och så vidare..
Det krävs i princip noll kunskaper för att driva salong.

Jag tror ändå att kundbasen ökar kontinuerligt i nuläget.

Antalet damer som pillar på telefonerna är ovidkommande, de kostar inte ägaren något när de sitter där.
Citera
2017-08-16, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Har ingen erfarenhet av salonger i Trosatrakterna. Misstänker dock att du får ta dig till Södertälje för att erbjudas extra.

I Trosa finns en gammal tant som inte erbjuder något alls. Så södertälje är ett bra tips. Eller möjligtvis Nyköping.
Citera
2017-08-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
I Trosa finns en gammal tant som inte erbjuder något alls. Så södertälje är ett bra tips. Eller möjligtvis Nyköping.
Nyköping? Det kan ni glömma. Där får ni massage, inget annat.
Citera
2017-08-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastermind55
Nyköping? Det kan ni glömma. Där får ni massage, inget annat.

Nej i Nyköping finner du nog ingen lycka, och tips på bra ställen är svårfångade verkar det som..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in