2017-08-09, 21:29
Medlem
thaimans avatar
Jätteenkelt
Testa henne, bjud ut på middag, hem å knulla, vill hon då ha betalt så är du en plånbok bland alla andra.
Citera
2017-08-10, 00:32
Medlem
tankermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ja, fy tusan, att spruta inuti en massös skulle göra mig mycket nervös. Hade faktiskt undvikt den salongen på livstid om det hänt mig.

Har ju "hört stories" om tjejer som kommer hit och gör sig gravida och binder fast sig med en snubbe för att få stanna. Huruvida det stämmer/funkar vet jag inte men undviker att riskera något.

Vad spelar det för roll? Knappast så att man langar upp körkortet ändå.
Citera
2017-08-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-busen
Jo självklart behandlar jag henne bra. Jag ser inte ner på horor så länge de gör det frivilligt. Och jag har kuken nytvättad när jag går till henne :-)
Och hon har högst normala priser, jag betalar inte henne dyrt.
Hur orolig skall man vara för att ha knullat henne bart ?
Vill ju gärna gå dit igen men är inte säker på att jag kan säga nej om hon kör samma grej. Det är ju trots allt skönast utan gummi.

Jag förstår inte riktigt, du skriver att hon har tidigare masserat din snorre med sina blygdläppar och det gör inte dig orolig men plötsligt är du orolig för att du har knullat henne oskyddat?

Oavsett vad så är det nog lika bra att testa sig, i Stockholm har ju gonorré ökat explosionsartad och jag misstänker att en del av förklaringen är vi thaimassageentusiaster som experimenterar nya massageövningar oskyddat.
Citera
2017-08-12, 19:08
Avslutad
Eftersom man inte får be om tips på specifika ställen som erbjuder extra så kommer jag inte göra det...

Men... hur hittar man dessa ställen? Något tips, saker man ska leta efter? Större chans att det erbjuds om stället ligger i en förort istället för centralt t.ex? Större chans att det erbjuds om snittpriserna är lägre än konkurrenternas? Finns det något sätt att öka chansen för att gå till rätt ställe utan att behöva testa halva stan först och chansa sig fram?

Bor i Göteborg.
Citera
2017-08-12, 22:09
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Eftersom man inte får be om tips på specifika ställen som erbjuder extra så kommer jag inte göra det...

Men... hur hittar man dessa ställen? Något tips, saker man ska leta efter? Större chans att det erbjuds om stället ligger i en förort istället för centralt t.ex? Större chans att det erbjuds om snittpriserna är lägre än konkurrenternas? Finns det något sätt att öka chansen för att gå till rätt ställe utan att behöva testa halva stan först och chansa sig fram?

Bor i Göteborg.
I Göteborg känns det svårt att undvika erbjudande om extra. Har hänt mig en enda gång.
Jag vet inga tecken som är avgörande, stället där jag inte fick erbjudande var jag rätt säker på skulle erbjuda extra.
Citera
2017-08-12, 23:50
Medlem
Citat:

Bor i Göteborg.
Det erbjuds på minst 9 av 10 salonger i GBG. Det finns inga tecken direkt men det är mindre chans om det är en ensam äldre som driver salongen, mer seriöst. Om de har snygga lokaler, lite dyrare känsla och tar 650 kr för en timme så är det mindre chans. Så fort du kommer en bit ut, mölndal, partille, kungälv så minskar chanserna.

Har själv hållt på i 6 år och blivit erbjuden på 9 av 10 ställen allt i varierande kvalitet. Mycket sällan FS men i stort sett allt annat.

Följ övrigav tips i tråden, var trevlig, var ren, prata lite och skämta gärna under massagen, ha inga kalsonger, ha stånd vid vändning
Citera
2017-08-13, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Det erbjuds på minst 9 av 10 salonger i GBG. Det finns inga tecken direkt men det är mindre chans om det är en ensam äldre som driver salongen, mer seriöst. Om de har snygga lokaler, lite dyrare känsla och tar 650 kr för en timme så är det mindre chans. Så fort du kommer en bit ut, mölndal, partille, kungälv så minskar chanserna.

Har själv hållt på i 6 år och blivit erbjuden på 9 av 10 ställen allt i varierande kvalitet. Mycket sällan FS men i stort sett allt annat.

Följ övrigav tips i tråden, var trevlig, var ren, prata lite och skämta gärna under massagen, ha inga kalsonger, ha stånd vid vändning
Nu vet jag inte om det är bara elakt skvaller från min massör, men enligt henne så finns det en salong i Gbg som erbjuder allt för 500:-. Samtidigt får jag en känsla av att det snackas mycket skit mellan salongerna.
Citera
2017-08-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Nu vet jag inte om det är bara elakt skvaller från min massör, men enligt henne så finns det en salong i Gbg som erbjuder allt för 500:-. Samtidigt får jag en känsla av att det snackas mycket skit mellan salongerna.

Skojar du? Det är livsnerven i branschen. Sätt två till åtta kvinnor instängda i en lokal 70 timmar i veckan, där 80% av dagarna består av att få tiden att gå, och resultatet är givet.
Citera
2017-08-13, 18:20
Medlem
Helt klart erbjuder 9 av 10 HE. Men jag antar du menr hur man får bättre kontakt med tjejen så man kan få både avsugning och knulla utan ytterligare kostnad.
Det hänger på DIG. Bli stammis hos nån tjej du gillar. Va prydlig och ren, lukta gott, behandla henne som vore hon din flickvän och inte en hora. "Min" brud har en normal salong, hyfsat centralt, normala priser. Även om du köper en tjänst så smickra henne, tala om hur fin hon är, och så vidare, även thai-brudar vill höra sånt. Pussa henne och smek henne. Hon behöver nån som ser henne och bryr sig, mitt bland alla sura gubbar hon måste runka av. Gör du det har du snart kuken inne det lovar jag.
Citera
2017-08-13, 20:12
Medlem
Citat:

Bor i Göteborg.

Jag bor i Stockholm, har besökt tre salonger i Göteborg och alla erbjöd minst HJ. Jag har aldrig stånd vid vändningen så det är inget krav. Ut och testa så ska du se vad som händer.
Citera
2017-08-14, 19:26
Medlem
Citat:

Bor i Göteborg.

Om massösen inte frågar själv så ska du naturligtvis fråga henne. Säger hon nej så ska du respektera detta och inte fråga igen. Tjejerna tar ingen skada av att bli tillfrågade, även om många här verkar tro det.
Citera
2017-08-14, 19:56
Medlem
Hej!

En hel del fantastiska recensioner från er i Stockholmstrakten. Verkar vara livat där uppe. Själv är jag från Malmö och har förvisso nära till Danmark för ett stort utbud. Nu ska jag hursomhelst till Stockholm, eller nästan. Drygt 7-10 mil söder om Sundbyberg mätte jag upp. Finns det någon av era smaskiga recensioner att uppleva söder om Stockholm? Kanske i närheten av Trosa eller däromkring, även längre söderut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in