Citat:
Lite så här, om det är hennes pojkvän som skulle gjort det och PM:s förklaring att han släppte av henne stämmer så skulle det finnas andra tecken på det - hon skulle dykt upp på kamerorna i hamnen, hon skulle synts till på tåget mellan köpenhamn-malmö, hennes mobil skulle fått kontakt med masterna när hon kom in till hamnen, vittnen bör sett antingen henne eller iaf ubåten, ja, ne hel del såna saker. Dessutom hade det då inte funnits någon anlending för PM att sänka ubåten - vilket nu verkar bevisat att han gjort. Kanske skulle din sambo väntat en timme längre, men jag tror min tjej hade ringt minuten efter att jag inte kommit in till hamnen när jag skulle och min telefon var okontaktbar. Folk är olika på sånt där. Jag tycker spåret med pojkvännen inte har någon bäring alls just nu, men det kan ju komma att ändras.
Det verkar som om hon har två Facebookanvändare på den där hon är vän med sin sambo heter hon KJ W*ll det. Länkarna till hennes Instagram och Twitter funkar heller inte från hennes "officiella" Facebookanvändare. Twittern är kopplad till någon helt annan person eller så har hon eller någon annan ändrat hennes Twitter/länk. Likaså finns det ingenting att se på hennes Google + en hel del på sambons dock. Hoppas polisen inte låst sig på ett spår om Madsen nekar till brott och menar på att han släppt av henne. Intelligens kan vara nog så sexigt och för utom den plufsiga bilden på Madsen från Aftonbladet etc. så ser han enligt mitt tycke helt ok ut på bl.a. bilden på hans egen blogg. Inte omöjligt att de fattat tycke för varandra och att det är ett svartsjukedrama som ligger till grund för detta på ett eller annat sätt. Tror inte min sambo varit så snabb att ringa polisen om jag inte var hemma 01.30 trots ubåtstur. Hon hade väl även en bit hem till Malmö från Köpenhamn. Att hon inte synts till efter ubåtsturen betyder inte att hon inte blivit avsläppt. Madsen kanske släppte av henne någonstans där han inte skulle varit med ubåten och därför först sade en sak innan han förstod allvaret i situationen.