Citat:
Ursprungligen postat av
ba'loba
Tror han var lite "love" i henne.
Jag tänder inte på tanter men hon ser tilltalande ut på det foto som visas i tidningarna just nu.
Är Raket-madsen lite asperg/adhd/autism? Tolkade han hennes intresse för honom fel och begick övertramp och måste sen avsluta det hela?
OT. Läste hur hon var klädd i nått reportage och blev lite av vad i helvete hade hon på sig?!?!
Orange blus med långa ärmar och en svart o vit mönstrad kjol.
Bad taste?
Hennes klädsel får inte nämnas! Hehe...
Jag tycker hon verkade bekväm (utifrån bilden på henne i tornet) och hon beskrivs som "väldigt smart", jobbar som frilans (utan arbetskamrater) och har lite konstigt ansikts-/skallform och ett intresse för udda figurer och miljöer. Jag skulle inte vara orolig för att betta en ganska stor slant på att hon får lite "träffar" inom autismspektrumstörning.
Han är komplett galen, narcissist och maniker så dom två i kombination kan nog bli ganska speciellt - mycket idéer, tvära kast och affekter.
På något sätt har han kränkts, frågan är kring vad? Något som äventyrar han livsstil skulle jag tippa, kanske:
"jag har träffat en kvinna som var barn -95 när du var i Bornholm och svinade - hon anklagar dig för våldtäkt...".?