2017-08-11, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalteraren
Bajen tog ju å andra sidan Bröndby i omgången tidigare.

Ibland vinner man, ibland torskar man, när man boxas. Men det vet ni väl ingenting om. Förutom det sistnämnda, såklart.

KGB har aldrig tagit Bröndby. Bajens yngreliga vann över Bröndbys yngreliga. Sen när det var dags för liga mot liga så fick kgb bögstryk som vanligt. Kgb har aldrig vunnit ett organiserat box mot en etablerad liga.
Citera
2017-08-11, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghbochfulatjejer
Är det inte bättre att erkänna att du inte hade en aning?

Bra smäll igår i Vasaparken.

Både ja och nej. Vid tidpunkten jag skrev det första inlägget så uppstod bråket på avenyn (jag va inte där).
Å när det smällde i Vasaparken låg jag hemma och sov.
Återgav va jag såg utanför och runt arenan vid hemgång.
Sen va jag inte helt nykter när jag skrev och ryckte på axlarna åt va tidningen skrev och tänkte ungefär att dom överdriver i vanlig ordning.

Mvh
Citera
2017-08-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
KGB har aldrig tagit Bröndby. Bajens yngreliga vann över Bröndbys yngreliga. Sen när det var dags för liga mot liga så fick kgb bögstryk som vanligt. Kgb har aldrig vunnit ett organiserat box mot en etablerad liga.

Och du har aldrig legat med en tjej, du tar den bara upp i röven från andra killar.
Citera
2017-08-12, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Och du har aldrig legat med en tjej, du tar den bara upp i röven från andra killar.

Alltmänt känt att alla grabbar kör KGB fruar

Nej, men är ganska säker på att grabben får fatta.
Citera
2017-08-12, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Alltmänt känt att alla grabbar kör KGB fruar

Nej, men är ganska säker på att grabben får fatta.

Det är väl enda sättet ni skulle slippa inavlade barn så mycket som ny byter brudar med varandra (gäller båda tvillingklubbarna). Det är allmänt känt att både DFG och FB byter "vandringspokaler" inom respektive liga.

Vem är det t.ex som lagt beslag på Å*a och "Höken" i DFG? Den senare gick hela klacken runt innan hon hamnade hos en äldre DFG. Så mycket för stil och klass..
Citera
2017-08-12, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Det är väl enda sättet ni skulle slippa inavlade barn så mycket som ny byter brudar med varandra (gäller båda tvillingklubbarna). Det är allmänt känt att både DFG och FB byter "vandringspokaler" inom respektive liga.

Vem är det t.ex som lagt beslag på Å*a och "Höken" i DFG? Den senare gick hela klacken runt innan hon hamnade hos en äldre DFG. Så mycket för stil och klass..

Haha, var inte helt seriös med mitt inlägg men gillade ditt svar. Lite sanning och humor på samma gång .
Citera
2017-08-13, 12:47
Medlem
DannyButtermans avatar
Kommer det smälla i Sthlm idag? Aik och Hammarby har hemmamatcher + att DIF är i Norrköping bara ett par timmar bort.

Bör man undvika centralen?
Citera
2017-08-14, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Kommer det smälla i Sthlm idag? Aik och Hammarby har hemmamatcher + att DIF är i Norrköping bara ett par timmar bort.

Bör man undvika centralen?

Centralen ska alltid undvikas när vraken spelar. De flesta bajarna kommer med tåg från landsorten.
Citera
2017-08-14, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Centralen ska alltid undvikas när vraken spelar. De flesta bajarna kommer med tåg från landsorten.

Är det dom som dfg inte vågar möta uppstyrt?
Citera
2017-08-14, 11:43
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
IFK Norrköping - DIF igår. Några sammanstötningar?
Citera
2017-08-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore

Hörru hackney suicide baby capital city squad hardcore, Verkar dfg särskilt aktiva överlag i grusgropar? Ingen i Sverige är rädda för ert pack. Ni är smuts. Ring Gais!
Citera
2017-08-14, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore

Dom vill nog inte ha kontakt över huvud taget med en smutsliga som eran. Bara massa snack o fula övertramp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in