2017-08-09, 17:48
  #33493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mffaren1994
bajen kan ju bara vara tysta. bröndby dödade er på 10 sek, pinsamt dåliga är ni.

Bajen tog ju å andra sidan Bröndby i omgången tidigare.

Ibland vinner man, ibland torskar man, när man boxas. Men det vet ni väl ingenting om. Förutom det sistnämnda, såklart.
Citera
2017-08-09, 17:56
  #33494
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Ojojoj. "Någon vart ÄGD" i en diskussion om smygheilningar. Tror att riktiga grabbar verkligen bryr sig om detta ämne, förmodligen detta som diskuterades mest på DFGs pubsamling innan matchen. Nu fnittar de allt åt att malmö minsann. NU VART DE ÄGDA!!

För övrigt tycker vissa det är kul att smygheila på en bild för att provocera en viss annan malmö supporter och hans kompisar. Ta det för vad det är.

Haha ja, jag tycker också att frågan om bilderna fick för stor uppståndelse. Allt jag undra var om någon kunde berätta något om brigada.

I alla fall det sista du skrev tror jag stämmer rätt bra, jag påstod heller aldrig att dom nödvändigtvis hade nazi åsikter. Men jag förstår ifall det endast är för provokation mot hela den falangen inom supras malmö. Jag köper det.
Citera
2017-08-09, 18:02
  #33495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Haha! Självklart har du det, exakt var bodde du då? En weekend då eller? En gata tack!
För er som inte vet var Hackney ligger så är det i nordöstra London.. I Sverige så det motsvarigheten till Rissne,tensta,rinkeby osv.. dvs SLÖDDER
Torsk på menyn? Vi får väl se, hoppas du klarar av efterrätten.
Tuff på internet va. Kom till byn och kalla oss för slödder eller vågar du inte backa upp dina ord din lilla svennetönt
Citera
2017-08-09, 18:06
  #33496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/GV7qq/skandalscener--efter-tibblings-avgorande

Snuten får backa för FCK.


Snuten backade inte din jävla stolle.
Citera
2017-08-10, 21:17
  #33497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Snuten backade inte din jävla stolle.

Skaffa glasögon kroknäsa.
Citera
2017-08-10, 21:28
  #33498
Medlem
Händer de nåt i Gbg?
Citera
2017-08-10, 21:57
  #33499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSodrasidan
Händer de nåt i Gbg?

Lite tjuvnyp och lite off the records diskussioner.
Blå hade läget under kontroll (än så länge).
Det blir lugnt ikväll och smäller duktigt i höst på okänd ort.
Tror Betsson har bäst odds på det scenariot just nu.
Citera
2017-08-10, 22:12
  #33500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Lite tjuvnyp och lite off the records diskussioner.
Blå hade läget under kontroll (än så länge).
Det blir lugnt ikväll och smäller duktigt i höst på okänd ort.
Tror Betsson har bäst odds på det scenariot just nu.

ja, jättelugnt ....

Citat:
Flera personer har gripits av polis efter ett misstänkt supporterbråk.
Det är kort efter att matchen mellan AIK och IFK avslutades som personerna började slåss.
– Det är flera misstänkta för misshandel. Nu väntar man in en större transportbuss för att få med sig alla, säger Christer Fuxborg, polisens presstalesperson i Region Väst.

http://www.expressen.se/gt/stort-supporterbrak-efter-matchen-flera-gripna-/
Citera
2017-08-10, 22:35
  #33501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
ja, jättelugnt ....



http://www.expressen.se/gt/stort-supporterbrak-efter-matchen-flera-gripna-/

Ja? Lite tvyvnyp skrev Jag ju. Tyckte du att jag beskrev situationen fel på något sätt?
Citera
2017-08-10, 22:41
  #33502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Ja? Lite tvyvnyp skrev Jag ju. Tyckte du att jag beskrev situationen fel på något sätt?


Ja , grovmisshandel kallar inte jag tyjuvnyp , det kan ju leda till fängelsestraff,men det kanske är tjuvnyp det.
Citera
2017-08-10, 23:24
  #33503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja , grovmisshandel kallar inte jag tyjuvnyp , det kan ju leda till fängelsestraff,men det kanske är tjuvnyp det.

Kan ha fel men tror det faktiskt i vissa extremfall kan leda till livstid till och med. Du får helt enkelt följa kvällens gripande och återge påföljden för de dömda här sen 😆😆
Citera
2017-08-11, 07:22
  #33504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Ja? Lite tvyvnyp skrev Jag ju. Tyckte du att jag beskrev situationen fel på något sätt?

Är det inte bättre att erkänna att du inte hade en aning?

Bra smäll igår i Vasaparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in