2017-08-14, 09:17
Bannlyst
Släng in en molotov coctail där, problem löst.
Citera
2017-08-14, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
En hjälte från V skriver i vår Facebookgrupp:

Detta är ju väldigt intressant. Stämmer det att MV använder sig av utdaterade säkerhetsrapporter? I så fall har vi en ny stor skandal för det vore helt oacceptabelt med tanke på hur den delen av världen är ökänd för förändringar vid sånt. En by som är säker idag kanske inte är säker om en månad.

Så du tycker att VPK är hjältar ? Du vet att VPK begick folkmord på Kiruna Svenskar och det har även varit inblandad i terrorattentatet på Tyska ambassaden då deras väpnade gren Kommando Holger meins gick runt sköt ihjäl kvinnor och barn?

MV vet antaligen mer om läget än vad du gör, att läger inte är så hemskt i Afghanistan.. MV har redan skämt ut sej en gång , då man gav Syrierna få komma hit obegränsad mängd.
Senast redigerad av 53280 2017-08-14 kl. 09:55.
Citera
2017-08-14, 09:34
Bannlyst
Nu har dom gjort copy cats på Stockholm i Linköping också.

Just nu sittstrejkar både nyanlända och sympatisörer på Gyllentorget i Linköping för att visa sitt stöd för de sittstrejkande ungdomarna i Stockholm. De kräver stopp för utvisningarna till Afghanistan.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6755622
Citera
2017-08-14, 09:35
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Släng in en molotov coctail där, problem löst.
Ja väldigt mycket så känns det
tyvärr kommer ett sådant agerande att få motsatt effekt så det är bara att sitta stilla i båten och låta dessa baaarn sitta kvar och så hoppas att de inte får förnyat tillstånd
Själv hade jag velat se att man kastade ut dem omgående, de tillför inte ett jävla pillevitten för Sverige, varken nu eller i framtiden.
Citera
2017-08-14, 09:40
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Handlar det inte om sex månntro. Batikhäxors sanna agenda eller ett litet barn som försvann som hjälten Banke kom bärande på inlindat i en filt så barnet inte ska frysa.

http://imgur.com/a/qexM8
Citera
2017-08-14, 09:42
Awaiting Email Confirmation
Många av dessa " afghaner" har aldrig ens satt sin fot i Afghanistan. Därför man översätter på persiska till dom.!

I filmklippet när man skrockar ner på sidan (7.57)
http://avpixlat.info/2017/08/11/vi-tanker-inte-ga-harifran-forran-utvisningarna-till-afghanistan-stoppas/
Citera
2017-08-14, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Ja väldigt mycket så känns det
tyvärr kommer ett sådant agerande att få motsatt effekt så det är bara att sitta stilla i båten och låta dessa baaarn sitta kvar och så hoppas att de inte får förnyat tillstånd
Själv hade jag velat se att man kastade ut dem omgående, de tillför inte ett jävla pillevitten för Sverige, varken nu eller i framtiden.

Våldshandlingar kommer bara få folk strömma till medborgarplatsen och börja sjunga we shall overcome. En våldshandling med 2-3 dödsoffer kommer genera snyftartiklar i en ström aldrig kommer ta slut.
Citera
2017-08-14, 09:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Bla bla, du tycker att SD inte ska dömas för vad man gjorde för 20 år sen men du tycker att Vänsterpartiet ska hållas ansvariga för vad ett annat parti (VPK) gjorde för 40 år sen. Helt ofattbart.

Du vet inte hur mycket jag vet och kan således inte komma med ett sådant påstående utan att exponeras som en renodlad lögnare.

Hm, syrier? Samma syrier som visat sig vara en ren vinstaffär?

Vad menar du att SD gjorde för 20 år sedan, sitter du bara och fantiserar nu?
V(PK)s förra partiledare var öppet kommunist och han sa dessutom att ca hälften av de övriga politikerna inom partiet var kommunister, och dessa har inte blivit utrensade. Detta är i närtid.
Citera
2017-08-14, 09:50
Bannlyst
Citat:
.
Du skulle ju fråga dem frågor, varför svarar du inte?
Jag är mest intresserad av människors värderingar.
Kan du fråga om Muhammed dödade judar, kristna och andra otrogna?
Kan du fråga om Muhammed är alla muslimers förebild?
Kan du fråga om Koranen är guds absoluta, ofelbara ord?
Citera
2017-08-14, 09:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virek
Ptja, egentligen är väl "vi" här ganska nöjda? 100tals afghanska män mitt på Söder, där journalister och politiker trodde att de skulle kunna undvika dem.

Får mig som bor långt ifrån det där får de gärna stanna väldigt länge, gärna störa och skräpa ner med.
Jag hoppas verkligen att i denna veckan så slår sig några hundra afghaner sig ner mitt på Östermalm.
Det hade varit helfestligt!
Citera
2017-08-14, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Du skulle ju fråga dem frågor, varför svarar du inte?
Jag är mest intresserad av människors värderingar.
Kan du fråga om Muhammed dödade judar, kristna och andra otrogna?
Kan du fråga om Muhammed är alla muslimers förebild?
Kan du fråga om Koranen är guds absoluta, ofelbara ord?

Ska dit idag igen snart och leverera mat och då kan jag ställa seriösa frågor. Om du vill fråga vad de hoppas få ut av ett liv i Sverige, vad de vill jobba med när de blir stora, vilken deras favoriträtt i Sverige är osv så kan jag göra det. Tänker inte förolämpa dem med de frågor du redan har dina fördomsfulla svar på.
Citera
2017-08-14, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ska dit idag igen snart och leverera mat och då kan jag ställa seriösa frågor. Om du vill fråga vad de hoppas få ut av ett liv i Sverige, vad de vill jobba med när de blir stora, vilken deras favoriträtt i Sverige är osv så kan jag göra det. Tänker inte förolämpa dem med de frågor du redan har dina fördomsfulla svar på.
Jag vet redan svaren på de frågor du tycker verkar viktiga. För mig och alla andra sunt fungerande människor är det av yttersta vikt vad människor i ens omgivning har för värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in