Citat:
"Såg honom på morgonkvisten"??? Vi har ju inte en aning om vem det var kvinnan såg. Det låter på dig som att det var Patrik kvinnan såg.
Citat:
"Hade ingen aning om vad då?" Vi vet fortfarande inte om det var Patrik. Dessutom är väl chansen betydligt större att det var en vanlig Hallsbergskille som råkat supit sig ut på åkern av misstag än att det var Patrik.
Citat:
Vilket vidare händelseförlopp?
Citat:
Nu blir jag lite besvärlig igen... Mottaglig för samtal? Om Patrik var mottaglig för samtal från en person som vi inte ens vet existerar?
Spekulerar gör väl de flesta i tråden, men då måste det finnas något att spekulera om. Någon ledtråd eller något spår. Nu spekulerar du om en ren fiktiv händelse som inte har ägt rum.
När jag spekulerar så måste jag ha något att spekulera om. Jag skrev längre bak i tråden att jag inte utesluter att Patrik finns hos någon han känner. Det finns ju en kvinna (bekräftat) som han kallade sin syster, och därför vågade jag mig på en liten spekulation.
Men jag tar inget helt ur luften. Jag skulle inte spekulera om att Patrik anslutit sig till IS, eftersom ingen har framlagt bekräftade sådana uppgifter.
Senast redigerad av Pajosv 2017-08-14 kl. 02:49.
Senast redigerad av Pajosv 2017-08-14 kl. 02:49.