2017-08-13, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Varför envisas med att P är förvirrad och lider av en psykos? Why?

Jag har aldrig trott att han har haft de tendenserna .
Bara att han liksom inte Orkade inse att han lyckats gå av det tåg som skulle föra honom hem ....och då slog han av på energin på något sätt ...nåt i den stilen .
Senast redigerad av evaveva 2017-08-13 kl. 19:55.
Citera
2017-08-13, 19:57
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Jag har aldrig trott att han har haft de tendenserna .
Bara att han liksom inte Orkade inse att han lyckats gå av det tåg som skulle föra honom hem ....och då slog han av på energin på något sätt ...nåt i den stilen .

Varför envisas du med att tro det då? Why?

Som du ser så ställer jag din fråga på sin spets. Ingen teori är mer värd än någon annan i nuläget anser jag. Ingen kan styrka sin tro på ett trovärdigt sätt.
Citera
2017-08-13, 20:08
Medlem
Citat:
Varför envisas du med att tro det då? Why?

Som du ser så ställer jag din fråga på sin spets. Ingen teori är mer värd än någon annan i nuläget anser jag. Ingen kan styrka sin tro på ett trovärdigt sätt.

Helt rätt .

En sak som kan vara orsak till om han var destruktiv mot sig själv (vilket vi inte vet ) ,tror att man kan ärva en del depression ifrån sin Parkinsonssjuke förälder .
Kan det vara DET , de var rädda för ,hans föräldrar ?
Att något sådant satts i rullning , rent biologiskt ?
Vad tror du om det , OY ?
Senast redigerad av evaveva 2017-08-13 kl. 20:19.
Citera
2017-08-13, 20:12
Medlem
Citat:
då kommer de där två tjejjerna gåendes ,

Vilka tjejer..?
Citera
2017-08-13, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vilka tjejer..?

Det stod ju en notis i en tidning om att samma dag som P. försvann ,typ på kvällen (fint väder då o varmt ) , såg två tjejjer en kille i skogsbrynet vid Sannahedskogen ,som aktade sig när tjejjerna fick syn på honom .Du har säkert redan läst om det ,eller hur ?
Tjejjerna tyckte att den killen var väldigt lik P.
Citera
2017-08-13, 20:18
Moderator
OYs avatar
Citat:
Helt rätt .

En sak som kan vara orsak till om han var destruktiv mot sig själv (vilket vi inte vet ) ,tror att man kan ärva en del depression ifrån sin Parkinsonssjuke förälder .
Kan det vara det de var rädda för ,hans föräldrar ?

Jag utesluter inte att P kan ha fått en diagnos som har gjort honom deprimerad och tappat livslusten. Har för mig att jag har varit inne på det tidigare i tråden.
Citera
2017-08-13, 20:20
Medlem
Citat:
Jag utesluter inte att P kan ha fått en diagnos som har gjort honom deprimerad och tappat livslusten. Har för mig att jag har varit inne på det tidigare i tråden.

Ja en sådan sak kan ju faktiskt stämma .
Citera
2017-08-13, 20:24
Medlem
Citat:
Det stod ju en notis i en tidning om att samma dag som P. försvann ,typ på kvällen (fint väder då o varmt ) , såg två tjejjer en kille i skogsbrynet vid Sannahedskogen ,som aktade sig när tjejjerna fick syn på honom .Du har säkert redan läst om det ,eller hur ?

Ja, kanske. Har blivit väldigt mycket att hålla reda på - dels från media, typ det här, spekulationer o fantasier, så ibland faller en del bort.
Citera
2017-08-13, 20:25
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Helt rätt .

Kan det vara DET , de var rädda för ,hans föräldrar ?

vet vi igentligen hur/om mamman är sjuk ? hon kan väl sitta i en styrelse för att tex ,hennes egen mamma var sjuk .eller vara engagerad ändå .
Citera
2017-08-13, 20:34
Medlem
Snubban007s avatar
Citat:

Helt ny info för mig detta med tjejerna.. när och var finns detta att läsa?
Citera
2017-08-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultrollet
Pappan tycker inte att polisen gjort tillräckligt och menar att man inte kan utesluta ett ev. brott:

http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/pappans-sorg-inga-spar-leder-till-forsvunna-patrik/

De blommiga skorna finns med än. Och att poliserna letat med hund på ett par ställen i Hallsberg den senaste tiden råkar han visst glömma bort att berätta. Liksom att den där gruppen, med 22000 medlemmar är stendöd.

Vad mer tycker han att polisen ska göra? Var ska de leta, hur många poliser ska vi sätta på det?
Citera
2017-08-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caccarina69
De blommiga skorna finns med än. Och att poliserna letat med hund på ett par ställen i Hallsberg den senaste tiden råkar han visst glömma bort att berätta. Liksom att den där gruppen, med 22000 medlemmar är stendöd.

Vad mer tycker han att polisen ska göra? Var ska de leta, hur många poliser ska vi sätta på det?

Just det att polisen inte misstänker brott, har jag också lite svårt att förstå, men som utomstående är det väl bara att gilla läget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in