Citat:
Alla som har läst hela den här tråden borde vara överens om att den del av tråden där det försöks framföra någon form av fakta uppgår till i bästa fall 2-3%
Huvuddelen av tråden har istället blivit en massa munhuggande samt försök till hjärntvättande bestående av att samma meningar nöts om och om igen.
Jokermannen sticker ut från större delen av övriga skaran på ett positivt sätt. Han skriver väldigt lite om vad han själv tycker och mer om olika saker som hittills är lite svåra att se relevansen i. Dock håller jag inte för otroligt att det på sikt kommer klarna och att det faktiskt kan komma fram saker som kan ha stor betydelse.
Huvudpoängen är, att endel kan "ta gift på" att Kaj är skyldig och att endel "kan ta gift" på motsatsen är knappast nått som för tråden framåt. Låt oss därför alla luta oss tillbaka och se på utvecklingen i Tråden, bistå Jokermannen med svar på eventuella frågor och iallafall vänta lite med sågningarna tills vi sett var det här leder.
Med tanke på att Jokermannen nämner både namn, tidpunkter och platser kommer det vara ganska lätt att kolla upp om det finns relevans i det. Ok mycket av det kommer från förundersökningen men det är iallafall bättre ön de gissningar och åsikter som brukar förekomma här.
Rentvådda kommer personer att bli om polisen kan komma fram till vad som egentligen hände, att de ska göra det genom att en eller flera personer skriver här på fb är inte så troligt men att skriva "allt talar för" åt ena eller andra hållet har iallafall jag tröttnat på helt. Då är chansen klart större att nått som tidigare missats eller sopats under mattan kommer fram när man förutsättningslöst går igenom fallet igen.
Det är min åsikt och eftersom jag definitivt inte har en häst med i det här loppet så ser jag gärna att det blir löst (oavsett gärningsman/män)