Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Ett Observations-meddelande till medlemmen med användar-namnet 》Gratis-121 》
Bäste Gratis-121 ! Jag har skrivit flera stycken mycket viktiga inlägg till dig beträffande Engels-Mannen Tóny "Nobbe" Nórberg då under år 2004 stationérad i Luléå. Jag räknar med att du snart , i ett eget nytt och skrivet inlägg , berättar för mig om vad du vet och känner till om denna nu omtalade Engels-Mannen och även därtill hans dåvárande samhörigheter med Kaj Johannes Linna/Engström , så skulle jag bli dig mycket tacksam.
Bäste Gratis-121 》Låt inte andra medlemmar på denna FórumSidans' trådverksamhet styra över dina tankar och tycken.
Med vänliga hälsningar från JokerMannen.
Hej
Jag känner inte till någon Tony, det enda jag fått höra är att en engelsman som delägde restaurankedjan mat och prat umgicks med kaj en tid innan mordet i Kalamark
Denne personen ska ha misshandlat en flickvän på skållhett vatten på ett brutalt sätt för några år sedan
Med stor sannolikhet så var han och Kaj kompanjoner på ett eller annat sätt inom nåt nätverk typ VGI
Och honom tycker jag att polisen borde kolla upp.
Åtminståne av hänsyn till att han kände kaj
Tycker även man ska gräva lite djupare hos Erland, tycker han har fått smyga obemärkt förbi i denna utredning
Inte för att jag misstänker honom för brottet utan mer att det känns som att även han precis som Magnus inte har sagt allt de vet ännu.