2017-08-14, 00:54
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Är Norge och Finland rasister? Infiltrerat av SS nazister? 32 av 34 provinser bedöms som säkra av norska ud Kan vi sända Arnstad och Pascalidou till Norge för uppfostran, norska ud behöver uppfostras likaså finska miv. Ånej jag kan inte norska använder mig av google translate för det som inte påminner om svenska Vet att en del aktivister och barikhäxor spelar dum för att slippa ta till sig texten, vi kan inte norska Tur då att texten från migri.fi är på svenska.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/afghanistan/udi-bare-to-av-afghanistans-34-provinser-er-utrygge/a/23963813/#xtor=CS6-6-[23963813%20udi_bare_to_av_afghanistans_34_provinse r_er_utrygge]

http://www.migri.fi/for_media/meddelanden/pressmeddelanden/pressmeddelanden/1/0/hela_afghanistan_ar_inte_i_krig_och_atersandning_a r_mojlig_72951
Citera
2017-08-14, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Är Norge och Finland rasister? Infiltrerat av SS nazister? 32 av 34 provinser bedöms som säkra av norska ud Kan vi sända Arnstad och Pascalidou till Norge för uppfostran, norska ud behöver uppfostras likaså finska miv. Ånej jag kan inte norska använder mig av google translate för det som inte påminner om svenska Vet att en del aktivister och barikhäxor spelar dum för att slippa ta till sig texten, vi kan inte norska Tur då att texten från migri.fi är på svenska.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/afghanistan/udi-bare-to-av-afghanistans-34-provinser-er-utrygge/a/23963813/#xtor=CS6-6-[23963813%20udi_bare_to_av_afghanistans_34_provinse r_er_utrygge]

http://www.migri.fi/for_media/meddelanden/pressmeddelanden/pressmeddelanden/1/0/hela_afghanistan_ar_inte_i_krig_och_atersandning_a r_mojlig_72951

Jodå, "Afghanistan är säkert". En fråga till er som konstant upprepar denna uppenbara lögn: varför åker ni inte dit själva?

Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Tisdagens misslyckade utvisningsförsök, då ett specialchartrat plan fick återvända till Sverige från Jordanien, kostade skattebetalarna över 650 000 kronor, uppger SVT Uppsala.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/sa-mycket-kostade-misslyckade-utvisningsforsoket

Så det billigaste är nog att låta afghanerna stanna kvar i Sverige.

Det är inte bara det billigaste utan även det alternativ som kommer ge Sverige välbehag. Det är ingen slump att alla som arbetar med ensamkommande hazarbarn fattar tycke för dem. Vi har haft många olika folkgrupper som kommit till Sverige, allt ifrån bosnier till somalier, men ingen har engagerat individuella på denna nivå som hazarer. Det är inte bara en slump.

Citat:
Även om det är svårt ignorera pederasten Det här är sommarpappor- och sommarmammors dröm som gått i uppfyllelse Nu när polisen vaktar barnen för våra skattepengar hoppas jag att polisen håller uppsikt över sexköp och prostitution.

Pederaster är pedofiler. Det är inte jag. Har aldrig haft sex med ett prepubertalt barn.
Citera
2017-08-14, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Vi är många fler än så. Om du besöker Medis imorgon runt lunch så får du se. Då samlas vi som är på lunchrast med studenter och arbetslösa som vill göra en god insats och delar ut mat till barnen. Runt 12:00.

Nja alla bilder jag sett visar max 20 förlorade svenskar och 200 skäggisar.

Citat:
SD är ett parti som har ca 12% stöd av folket. Om du inte tror mig så kan du slå upp valresultatet från 2014. Och ditt strunt på slutet ger jag inte mycket för, vi ser inte dessa hjältar som siffror utan som människor i nöd.

SD har mellan 18-27% enligt OU:s. Sen undrar man vad de har med tråden att göra?

Citat:
Det är en bild på Rossana omringad av pojkar, och hon föreslår att Rossana har sex med dem. Pedofili, utnyttjande av person i beroendeställning osv. Katarina behöver avskedas.

Katarina borde bli befodrad. Riktigt rolig humor där.

Citat:
Har aldrig förgripit mig på någon, det är SD-fasoner

Fast de flesta pedofiler finns i vänstern.

Citat:
Skulle tro att nazisterna har valt att lägga ner med tanke på hur bortgjorda de blev senast.

Nordisk Ungdom gjorde två kanonaktioner och många hyllade dem nästan som hjältar. Så förhoppningsvis kommer flera aktioner mot skäggisarna.

Citat:
Jaja. Jag har aldrig haft sex med någon som är 14 och internet är fyllt av tjejer och killar som är yngre än vad de ser ut och vara och gör porr. Men vet du vad? Era personliga påhopp gör inget. Jag kan ta det, så länge ni lämnar barnen ifred.

Vi ska i största möjliga mån se till att de inte känner sig välkomna.
Citera
2017-08-14, 01:17
Medlem
Citat:
Jodå, "Afghanistan är säkert". En fråga till er som konstant upprepar denna uppenbara lögn: varför åker ni inte dit själva?

Det är inte bara det billigaste utan även det alternativ som kommer ge Sverige välbehag. Det är ingen slump att alla som arbetar med ensamkommande hazarbarn fattar tycke för dem. Vi har haft många olika folkgrupper som kommit till Sverige, allt ifrån bosnier till somalier, men ingen har engagerat individuella på denna nivå som hazarer. Det är inte bara en slump.

Pederaster är pedofiler. Det är inte jag. Har aldrig haft sex med ett prepubertalt barn.

Kanske du ska ta och ringa upp norska ud och finska miv med din neutrala bedömning Många ockupanter har inte bara fått ett avslag så svenska migrationsverket gör en liknande bedömning. Vad ska jag göra i Afghanistan när Afghanistans befolkning är här?
Citera
2017-08-14, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Är han adopterad? Jag tolkade det som att han är en av dem som ockuperar trappan för att få stanna?

Det var för övrigt en familj på Gotland som ville adoptera sin afghan - men de fick avslag på grund av att han saknade papper. Eller det var åtminstone anledningen de uppgav. Hittar ingen källa nu - mamman i hushållet satt hur som helst i någon morgonsoffa och pratade om detta.

Jag skämtade då en familj får mycket pengar för att ta emot Adoption brukar aldrig vara ett alternativ fast aktivister kallar männen för sina barn, nya familjemedlemmar och så vidare

Om det stämmer är åtminstone en familj ärlig
Citera
2017-08-14, 01:24
Bannlyst
Citat:
Kanske du ska ta och ringa upp norska ud och finska miv med din neutrala bedömning Många ockupanter har inte bara fått ett avslag så svenska migrationsverket gör en liknande bedömning. Vad ska jag göra i Afghanistan när Afghanistans befolkning är här?

Ja du kan ju resa dit om det är så jävla säkert. Det är lite kul hur din sida inte litar på något som denna regering spottar ur sig förutom det ni håller med om. Hade Mig sagt att Afghanistan inte är säkert så hade ni inte trott dem!
Citera
2017-08-14, 01:34
Medlem
Citat:
Ja du kan ju resa dit om det är så jävla säkert. Det är lite kul hur din sida inte litar på något som denna regering spottar ur sig förutom det ni håller med om. Hade Mig sagt att Afghanistan inte är säkert så hade ni inte trott dem!

Eftersom svenska miv är politiserad har jag högre förtroende för norska och finska myndigheter Se polisens ställningstagande som går under Dan Eliasson Stora delar av Afghanistan är säkert inget land har stoppat utvisningar till Afghanistan Ett land utan befolkning är mer säkert än Malmö. För batikhäxor är det säkert frustrerande när fakta går emot ens sexuella drömmar.
Citera
2017-08-14, 01:41
Bannlyst
Citat:

Det bor 35 miljoner i Afghanistan. En stor majoritet av dem försöker inte fly landet. Hur kommer det sig?
Citera
2017-08-14, 01:42
Bannlyst
Citat:
Eftersom svenska miv är politiserad har jag högre förtroende för norska och finska myndigheter Se polisens ställningstagande som går under Dan Eliasson Stora delar av Afghanistan är säkert inget land har stoppat utvisningar till Afghanistan Ett land utan befolkning är mer säkert än Malmö. För batikhäxor är det säkert frustrerande när fakta går emot ens sexuella drömmar.

Jag väljer att lita på folk som flytt därifrån istället för folk som sitter i Sverige och skriver om det. Och det jag sa kvarstår, hade rapporten sagt att landet är säkert så hade du ifrågasatt den.

-

FRAMGÅNG: Afghanistans största nyhetssida har fått upp ögonen för situationen http://www.tolonews.com/afghanistan/half-afghan-asylum-seekers’-applications-denied-sweden
Senast redigerad av sommarpappan 2017-08-14 kl. 01:45.
Citera
2017-08-14, 01:49
Medlem
Citat:
Jag väljer att lita på folk som flytt därifrån istället för folk som sitter i Sverige och skriver om det. Och det jag sa kvarstår, hade rapporten sagt att landet är säkert så hade du ifrågasatt den.

Får hoppas att du inte sitter i en svensk domstol Så om en person anklagad för mord säger att han eller hon är oskyldig (inte har en anklagad en anledning att ljuga) tror du på personen. Breivik var oskyldig.

Nu ger Norge Syrier uppehållstillstånd vilket jag inte ifrågasätter.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-14 kl. 02:05.
Citera
2017-08-14, 01:51
Medlem
Citat:

-

FRAMGÅNG: Afghanistans största nyhetssida har fått upp ögonen för situationen http://www.tolonews.com/afghanistan/half-afghan-asylum-seekers’-applications-denied-sweden

Se där du gör det du anklagar mig för Var inte Afghanistan osäkert nyss, du litar på afghansk media? Media som inte bör existera då Afghanistan är i krig och ingen kan leva där.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-14 kl. 02:06.
Citera
2017-08-14, 01:58
Bannlyst
Citat:

-

Varför gör du det? De flesta av dem har ju ljugit om sin ålder. Sen har många av dem sysslat med kriminalitet när de kommit hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in