Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Vi är många fler än så. Om du besöker Medis imorgon runt lunch så får du se. Då samlas vi som är på lunchrast med studenter och arbetslösa som vill göra en god insats och delar ut mat till barnen. Runt 12:00.
Nja alla bilder jag sett visar max 20 förlorade svenskar och 200 skäggisar.
Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
SD är ett parti som har ca 12% stöd av folket. Om du inte tror mig så kan du slå upp valresultatet från 2014. Och ditt strunt på slutet ger jag inte mycket för, vi ser inte dessa hjältar som siffror utan som människor i nöd.
SD har mellan 18-27% enligt OU:s. Sen undrar man vad de har med tråden att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Det är en bild på Rossana omringad av pojkar, och hon föreslår att Rossana har sex med dem. Pedofili, utnyttjande av person i beroendeställning osv. Katarina behöver avskedas.
Katarina borde bli befodrad. Riktigt rolig humor där.
Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Har aldrig förgripit mig på någon, det är SD-fasoner
Fast de flesta pedofiler finns i vänstern.
Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Skulle tro att nazisterna har valt att lägga ner med tanke på hur bortgjorda de blev senast.
Nordisk Ungdom gjorde två kanonaktioner och många hyllade dem nästan som hjältar. Så förhoppningsvis kommer flera aktioner mot skäggisarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
Jaja. Jag har aldrig haft sex med någon som är 14 och internet är fyllt av tjejer och killar som är yngre än vad de ser ut och vara och gör porr. Men vet du vad? Era personliga påhopp gör inget. Jag kan ta det, så länge ni lämnar barnen ifred.
Vi ska i största möjliga mån se till att de inte känner sig välkomna.