2017-08-13, 21:34
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Åsa Westerberg som livesände har blivit våldtäktshotad av de brådmogna barnen.
Kom det med i sändningen eller fastnade på band då?
Citera
2017-08-13, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Dom har börjat göra copy cats på sittande till andra delar av landet, nu har även Malmö drabbas.

Det är ju inga copy cats i dålig bemärkelse, nätverket jag är med i samarbetar med nätverk över hela Sverige som tillsammans organiserar sittningar.
Citera
2017-08-13, 21:39
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
tydligen har Rossana Dinamarcas taskig humor, Janouch skrev angående bilden där Rossana särade på benen en klockren kommentar på tweet :”Trappan är mer effektiv än Tinder” tyckte det var skitkul kommentar
Häpnadsväckande omdömeslöst av Janouch. Hon är alltså med i en grupp på Viking Line som ska motverka sexuella övergrepp.

Jag gillar Rossana, snygg sparbössa.
Senast redigerad av Svärje 2017-08-13 kl. 21:58.
Citera
2017-08-13, 21:39
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Igår var det manifestation för sopgubbarna på Medis. Hazarerna fick låna mikrofonen mot slutet och berättade att de var solidariska med sopgubbarna, och att deras kamp var densamma. Info på dari om den gemensamma kampen de driver följde därefter.

Det finns alltså fortfarande människor som tror på intersektionalitet?

Vilken fars.
Citera
2017-08-13, 21:40
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Haha, bilden på "ungdomarna" ser ut som rena mellanstadiet, inte sant?

Vissa av de klär sig som om de gick på mellanstadiet dock

Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ung i Sverige har stängt ner sin kontaktsida. Förmodar att de fick för mycket uppriktiga svar.

Nyheter24:s omröstning har en stabil kanonledning på nästan 75% *mot* sittstrejkarna.

Ganska bra med tanke på att Nyheter24 är väldigt PK.
Citera
2017-08-13, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ser ju inte ut att vara jättemånga.
Har tiggisarna fått maka på sig nu?
Jag vet inte, men jag har känslan av att dom kanske går och "vilar upp sig" hos batikhäxor som bor här, alternativt är här med dom.

Jag bor här på Södermalm (men inte vid Medborgarplatsen), och det har bara hänt en gång innan att jag faktiskt sett, och av deras prat förstått att det varit fråga om en afghan och hans gode man (kvinna). Han berättade för henne att han och en annan hade fått/skulle få en egen lägenhet.

Senaste dagarna har jag två gånger (och då har jag knappt varit ute alls) stött på kvinna med baaarn som utstrålat trots och hat mot mig och skyndsamt avlägsnat sig, beskyddande baaarnet.
Att dom utstrålat det har nog berott på att jag nedlåtande höjt på ögonbrynet.

Har också sett en klunga på 7-8 stycken komma drällandes, förmodligen från ett pensionat.
Citera
2017-08-13, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Det är ju inga copy cats i dålig bemärkelse, nätverket jag är med i samarbetar med nätverk över hela Sverige som tillsammans organiserar sittningar.

Turligt no är ni ytterst få i era nätverk. Det ser man tydligt när det max är runt 10-15 av er, utöver skäggbarnen själva.
Citera
2017-08-13, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nqdz5/janouch-twittrade-om-dinamarca--kan-bli-av-med-sitt-jobb

tydligen har Rossana Dinamarcas taskig humor, Janouch skrev angående bilden där Rossana särade på benen en klockren kommentar på tweet :”Trappan är mer effektiv än Tinder” tyckte det var skitkul kommentar

Rossanna är en vidirig tjurskalle och beter sig själv som en obsinat tioåring i plenissalen. Lite skämt kan hon väl ta i tvåan i retur?
Citera
2017-08-13, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Turligt no är ni ytterst få i era nätverk. Det ser man tydligt när det max är runt 10-15 av er, utöver skäggbarnen själva.

Vi är många fler än så. Om du besöker Medis imorgon runt lunch så får du se. Då samlas vi som är på lunchrast med studenter och arbetslösa som vill göra en god insats och delar ut mat till barnen. Runt 12:00.
Citera
2017-08-13, 22:00
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Ja, det var ingen vidare uppslutning. Är det här alltså från Stockholm?

Ja mitt på Södermalm, det starkaste fästet för blattar i hela Sverige, där vissa valdistrikt hade 20-25% röstande på FI.

Trots det ett riktigt dåligt stöd, men så var det väl 20 pers i hela Stockholm som ville bjucka såna här bruna folk att få bli inneboende.

De är en liten grupp som borde ha noll inflytande i Sverige men som tyvärr styr hela migrationspolitiken, där har vi den grupp som har massor med blod på sina händer. Det är där man kan gå och utkräva ansvar om man blivit våldtagen, rånad, tallad på, hotad osv. av svartskallar.

Där har vi människorna som hotat politiker till att gör som de säger "or else...".
Afa terrorister helt enkelt. Robert Aschberg är en av ledarfigurerna när det kommer till denna terror.
Citera
2017-08-13, 22:01
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svärje
Förstår inte vad aboriginer har med det här att göra? De är ursprungsfolk, Australiens "indianer" kan man säga. "De stoppade inte massinvandringen - nu sitter de i reservat" typ.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Aboriginer

Förstod du inte? Byt ut det mot innuiter i kajaker då.
Jag är fel person att undervisa. Jag har djupare kunskap än vad Wikipedia förmedlar
Citera
2017-08-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Vi är många fler än så. Om du besöker Medis imorgon runt lunch så får du se. Då samlas vi som är på lunchrast med studenter och arbetslösa som vill göra en god insats och delar ut mat till barnen. Runt 12:00.

Tar för givet att du gör samma insats för svenska hemlösa... eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in