Citat:
Ursprungligen postat av
Endevil
Gäsp. Det var nog snarare på dig det sved när jag refererade till vad Trumps kontraterrorrådgivare, Sebastian Gorka, sagt. Eller är det inte relevant för din verklighet kanske, lilla snöflingan? Tydligen tyckte i alla fall dina vänner i SPLC annorlunda så upprörda som de var.
Det är bara neocons som Insane McCain bland republikaner som yrar om "nazister" och de är på väg ut från rampljuset. McMaster tillsattes av Trump enbart för att köpa tid efter att förstavalet Flynn tvingades avgå. Breitbart är hur stora som helst, pajas.
Du menar den Gorka man begär ska sparkas ut tillsammans med Bannon?
Är det någon som är på väg ut så är det just såna typer och Trump själv då förstås.
Det är inte bara McCain fattar du väl, och jag inser att du är oinsatt vad man diskuterar och uttalar sig om just nu. Läs lite till så ser du snart att du kommer bli besviken.
Breitbart är ett skämt och bara en viss klick tror på deras historier. Det är en viss grupp som tror på den smörjan, så dom är det ingen vettig person som refererar till. Risken är i så fall att doms kulle idiotförklaras. Dom var/är under FBI utredning för sina falska nyheter.
Nej, nivån här är för låg för min del och tillhör mer konspirationsforumet. Nu får ni återgå till er lilla egna bubbla.