Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-12, 10:24
  #1
Medlem
UgQvinnas avatar
Ja som rubriken lyder.
Är en relativ nybörjare och har annat jobb också. Något som förvånade mig enormt var att många män verkligen ville att jag skulle få orgasm.
Är det vanligt?
Nu till min riktiga fråga.
När jag haft kunder på antingen 30 eller 60 min så har jag haft lite koll på mobilen i vissa fall. Men det ska inte märkas för kunden så att han känner stress.
Att ställa in ett larm på klockan kan ju bli ett pinsamt problem om kunden precis håller på att komma t ex.
Vill höra hur ni andra löser situationen?
Det har funkat ganska ok men i vissa fall lite större överdrag på tiden.
En ytterligare fråga.
När sätter ni igång timern? Redan vid ytterdörren känns snålt.vid avklädning?
Självklar fråga för många men inte för mig.
Citera
2017-08-12, 10:39
  #2
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Det handlar till viss del om hur många återvändande kunder du vill ha.
Citera
2017-08-12, 12:10
  #3
Medlem
Lisalits avatar
Det är vanligt; speciellt bland oerfarna kunder.

Helt rätt; kunden ska inte märka att du kollar tiden men du kan inte heller ge honom en massa gratistid. Jag sätter alarm som ringer typ 15-20 min efter avtalad tid. Jag sköter det snyggt och har hittills aldrig gjort kunden obekväm. Man måste ju ha någon slags koll, det förstår kunden också.

Jag är alltid i tid så klockan börjar ticka när vi träffas.
Citera
2017-08-12, 15:59
  #4
Medlem
Xer0s avatar
En möjlighet kunde vara att debitera ett högt pris i början (säg 1500) och sedan 500 kr för varje påbörjad timme.

Så gör typ, reparatörer och it support.

Gör bara villkoren klara från början.
Citera
2017-08-12, 17:57
  #5
Avstängd
Ställ en äggklocka bredvid sängen.
Citera
2017-08-12, 18:44
  #6
Medlem
marie77s avatar
Jag har mest återkommande kunder så om det drar över lite på tiden är det ok.
Vill ju att mina kunder ska få spruta minst en gång....😀
__________________
Senast redigerad av marie77 2017-08-12 kl. 18:47.
Citera
2017-08-12, 18:54
  #7
Medlem
08.annas avatar
Jag har alltid kört "på känn" och det har fungerat bra. I alla för för halvtimmes- och entimmesträffarna. Man märker när kunden vill på något sätt utnyttja och dra ut på tiden och då brukar jag tala om att tiden börjar ta slut. På ett förhoppningsvis bra sätt förstås. Överlag har varit väldigt få som försöker dra ut på tiden men det har funnits en del som försöker slå något slags världsrekord i att byta ställningar under 30 minuter.
Citera
2017-08-12, 19:24
  #8
Medlem
marie77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Jag har alltid kört "på känn" och det har fungerat bra. I alla för för halvtimmes- och entimmesträffarna. Man märker när kunden vill på något sätt utnyttja och dra ut på tiden och då brukar jag tala om att tiden börjar ta slut. På ett förhoppningsvis bra sätt förstås. Överlag har varit väldigt få som försöker dra ut på tiden men det har funnits en del som försöker slå något slags världsrekord i att byta ställningar under 30 minuter.


😆😆😆...känner igen det där
Citera
2017-08-13, 21:41
  #9
Medlem
En metod som jag läst att en eskort använde sig av - men det fungerar väl främst om man har incall hemma hos sig - är att ha något musikstycke som spelas som "stämningsmusik" men också som tidtagning. Det vill säga att eskorten vet hur lång tid som det har gått när viss musik spelas.
Citera
2017-08-14, 09:35
  #10
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Jag har alltid kört "på känn" och det har fungerat bra. I alla för för halvtimmes- och entimmesträffarna. Man märker när kunden vill på något sätt utnyttja och dra ut på tiden och då brukar jag tala om att tiden börjar ta slut. På ett förhoppningsvis bra sätt förstås. Överlag har varit väldigt få som försöker dra ut på tiden men det har funnits en del som försöker slå något slags världsrekord i att byta ställningar under 30 minuter.

De kanske ser det som sex och träningspass i ett
Många inser nog inte heller att 30 minuterspassen är ganska korta förrän de haft ett upplever jag. Lätt att just de passen kan dra mer tid.

Men de bokar oftast en timme nästa gång. ( om de vill ses igen)
Citera
2017-08-14, 09:36
  #11
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
En metod som jag läst att en eskort använde sig av - men det fungerar väl främst om man har incall hemma hos sig - är att ha något musikstycke som spelas som "stämningsmusik" men också som tidtagning. Det vill säga att eskorten vet hur lång tid som det har gått när viss musik spelas.

Bra ide!
Citera
2017-08-14, 16:59
  #12
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
En metod som jag läst att en eskort använde sig av - men det fungerar väl främst om man har incall hemma hos sig - är att ha något musikstycke som spelas som "stämningsmusik" men också som tidtagning. Det vill säga att eskorten vet hur lång tid som det har gått när viss musik spelas.

Jag har träffat en eskort som hade med sig bluetooth-högtalare och musik som en DJ hade satt ihop till henne. Hon tog med sig allt detta till hotellrummet och använde detta för att bygga upp daten successivt. Jag antar att hon även kunde veta tiden med hjälp av musiken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback