2017-08-12, 13:40
Medlem
BigHulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag använder bara blåa, uppsug samt inject.

Samma här.
Blåa går till allt.
Citera
2017-08-13, 18:18
Medlem
Fp81s avatar
det svider som fan efter mitt andra testo-e stick, det gör även ont om jag masserar på det!?! första sticket kändes ingenting, inte efteråt heller......

behöver jag bli orolig???
2017-08-13, 21:12
Medlem
BigHulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fp81
det svider som fan efter mitt andra testo-e stick, det gör även ont om jag masserar på det!?! första sticket kändes ingenting, inte efteråt heller......

behöver jag bli orolig???

Du behöver inte vara orolig.
Ett litet felstick för nära en nerv eller liknande.
Du kanske gick igenom ett kärl med nålen.
Det är ofarligt hur som helst.
Citera
2017-08-13, 21:38
Medlem
Fp81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHulk
Du behöver inte vara orolig.
Ett litet felstick för nära en nerv eller liknande.
Du kanske gick igenom ett kärl med nålen.
Det är ofarligt hur som helst.

tack för snabbt svar...
Citera
2017-08-16, 10:24
Medlem
Funkar det att sticka sig med insulinnål? Måste det väl göra om oljan är tillräckligt tunn. Såg en kille på youtube som rekommendare det.
Citera
2017-08-16, 11:42
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Funkar det att sticka sig med insulinnål? Måste det väl göra om oljan är tillräckligt tunn. Såg en kille på youtube som rekommendare det.

Ja om du har lågt kroppsfett
Citera
2017-09-06, 12:34
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kör alltid in nålen väldigt långsamt, för att verkligen känna att man inte är helt fel ute, eller att man kör igenom en nerv osv.

Men för 3 dagar sen så tror jag det hände för första gången. Körde in i låret jätte långsamt, halvvägs in så set jag hur hela muskeln drar ihop sig till en stor jävla boll, asså en grov jävla kramp. Drog ut nålen blixtsnabbt av reaktionen.

Var det en nerv eller?
Citera
2017-09-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Ja om du har lågt kroppsfett

Jag det funkar bra, gör det själv ibland. Axlar, bröst.
Citera
2017-10-03, 15:34
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Tjena, satte mitt första stick med testo e igår. Satte 3ml i höger lår, det gick extremt segt att få i mig oljan och efter ungefär hälften kände jag hur det började göra ont. Har sen dess haft ont i lårmuskeln, helt stel och öm, kan knappt böja benet och gör ont när jag går. Har läst lite om det och är det här pip? Och vad betyder pip?
Tack på förhand /nybörjare
Citera
2017-10-03, 15:39
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Tjena, satte mitt första stick med testo e igår. Satte 3ml i höger lår, det gick extremt segt att få i mig oljan och efter ungefär hälften kände jag hur det började göra ont. Har sen dess haft ont i lårmuskeln, helt stel och öm, kan knappt böja benet och gör ont när jag går. Har läst lite om det och är det här pip? Och vad betyder pip?
Tack på förhand /nybörjare

Post injection pain. Det är helt normalt att man får ont första gången man sticker. Jag haltade i 4-5 dagar första gången och då var det endast 1ml. Det går över, om inte så finns det risk att oljan är kontaminerad
Citera
2017-10-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Post injection pain. Det är helt normalt att man får ont första gången man sticker. Jag haltade i 4-5 dagar första gången och då var det endast 1ml. Det går över, om inte så finns det risk att oljan är kontaminerad
Tack för extremt snabbt svar!
Okej, skönt att veta. Då är det bara att ligga i då.
Köpt testoviron e ifrån mshop, har inte sett en enda negativ kommentar om deras saker här så utgår ifrån att oljan är bra.
Citera
2017-10-06, 10:13
Medlem
Hur är det att sätta i en muskel man har pip i?
Är det bara att köra på eller bör det undvikas?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in