Citat:
Ursprungligen postat av
Simmaellersjunk
Min hypotes om att Madsen ville bli först i världen i "minus 10-metersklubben" har fortfarande inte vederlagts. Det måste vara den förnämsta av punkter på en bucket list att vara den förste att lägra en kvinna så djupt under havsytan. Möjligen föll inte förslaget KW på läpparna så att säga, och sedan följde det ena på det andra.
Av alla mer eller mindre fantasifulla idéer som bygger på att alla män alltid vill ha sex med alla kvinnor.
Begrunda att PM sannolikt är behäftad med någon defekt, högfunktionerande autism eller asperger,psykopater, för att nämna några. Så är det omöjligt att förstå något motiv, räcker med att reportern har sagt något som skulle kunna väcka vrede/ilska. Kritiserat färgen på en ventil eller liknande, så startar en storm av tankar inom PM.
Innan jag får en föreläsning av alla med olika diagnoser, så vill jag påpeka att vi har gott om exempel av sanslösa mord/dråp utförda av personer med asperger, andra diagnoser.
I den dokumentär jag såg om mannen kring raketprojektet så säger ju flera av de andra med i projektet att han har stora samarbetssvårigheter med vissa personlighetstyper, särskild de som inte delade hans egen personlighetsuppfattning.