2017-08-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Enligt hd/sydsvenskan har de börjat använda helikoptern preventivt. De flyger med den för att skrämma bort buset. Hittar inte länken nu dock.

Behöver dvs inte vara brott, utan för att det inte ska bli brott. Så nog för att lugna ner festivalen.

Skd/hd och sydsvenskan ljuger ju om allt möjligt och klarar inte av att analysera de enklaste händelserna.

Man flyger inte polishelikoptern i onödan för det kostar massor och "preventivt" är i onödan. Det är så mycket kriminalitet i Malmö speciellt under Malmöfestivalen att man skickar upp den för att få tag på kriminella. Med tanke på att man alltid haft den i luften under A L L A Malmöfestivaler så talar det sitt eget språk. Man behöver inte ens vara smart för att begripa.

Ludret som skengifte sig med negern tycker ju inte om att polisen skickar upp helikoptern. Det är dålig PR för Malmö men ludret bor inte där allt händer. Hon borde ta in ett par muslimer och zigenare under aitt tak precis som de "journalister" med exceptionellt låg intelligens.
Citera
2017-08-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Någon påstod att festivalen kostar 17 miljoner stämmer det verkligen ?

Kostar förmodligen mycket mer. Om man sedan lägger till att det är massor med varelser som jobbar svart och drar bidrag samtidigt, att det begås mycket mer brott än normalt (helikoptern uppe) så kostar det skattebetalarna mycket mer.
Citera
2017-08-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scip
Är inte katrin jammals neger man representerade med sin firma som hyr ut musikutrustningar på festivalen.
Dom brukar ju ha första tjing på sådana anbud då katrin vet om när hur och vad dom skall lägga anbudet på för att vinna det. Det brukar kallas släktkorruption och svågerpolitik.

Jag undrar vad som hade hänt om han inte fått uppdragen via Malmö stad. Han är ju inte förmögen (saknar intellektuell förmåga att för egen maskin ordna jobb). Men klart negern är ju skengift med ludret i Malmö stad och det är en av många mutor.

För ett tag sedan var det ju en ordförande i tekniska nämnden som slussade runt uppdrag till olika entreprenörer och sina egna företag. Honom roterade man ut.

Det finns en anledning till varför Malmö stad får en massa gratispengar av andra regioner. Det kostar ju att hålla igång korthuset genom alla dessa mutor som betalas av alla skattebetalare i alla andra regioner. Att vara ett inavlat patrask som ludret Katrin Jammeh med låg intelligens är lukrativt.
Citera
2017-08-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Hon invigde festivalen vet inte om det fanns någon bongotrumma på scenen då

Någon borde sätta en kula i negerludret och låtsasingenjören Reepalu. Ingen hade märkt något ialla fall. Det är ensiffrig intelligenskvot på var och en av de som lyssnar på en klown och papegoja.
Citera
2017-08-12, 20:38
Medlem
Placeholders avatar
Var nere en runda på malmöfestivalen, det första jag såg var ett invandrarbråk eller om det var någon sorts tafsarlek eftersom det var tjejer inblandade. Gänget som består mest av somalier vad jag kan se forsätter ner mot stan. En ordningvakt var på väg dit men ingrep inte. Forsätter på min runda och det är spänniga invandrargäng överallt, överväger att kolla in matvagnarna men det är långa köer till det som verkar intressant så går till Max men där är det ivandrarbråk igen med två poliser närvarande. Försöker lyssna lite på vad det handlar om men ger up och forsätter sen hemmåt...
Citera
2017-08-13, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Var nere en runda på malmöfestivalen, det första jag såg var ett invandrarbråk eller om det var någon sorts tafsarlek eftersom det var tjejer inblandade. Gänget som består mest av somalier vad jag kan se forsätter ner mot stan. En ordningvakt var på väg dit men ingrep inte. Forsätter på min runda och det är spänniga invandrargäng överallt, överväger att kolla in matvagnarna men det är långa köer till det som verkar intressant så går till Max men där är det ivandrarbråk igen med två poliser närvarande. Försöker lyssna lite på vad det handlar om men ger up och forsätter sen hemmåt...

Kan det ha varit detta?

Under kvällen var det stökigt på Raul Wallenbergs plats Malmöfestivalen. Flertalet polispatruller kallades till området då olika ungdomsgrupperingar bråkade med varandra. Vid midnatt fans inga rapporter om skadade eller gripna i samband med bråken.

http://pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16448 %3APPBRAK1-20170812&catid=77%3Apppress&Itemid=435
Citera
2017-08-13, 07:36
Medlem
EXTRA: Minst två skjutna efter skottlossning i lokal

(Uppdaterad: 07.24) Vid 06-tiden på söndagsmorgonen öppnade okänd gärningsman eld inne i en klubblokal på Ystadsvägen.

Enligt Sydsvenskan ska 70 till 100 människor ha tagit sig ur lokalen, som ska vara någon form av föreningslokal. Vad för slags tillställning som ska ha hållits i lokalen är i nuläget fortfarande oklart, samt exakt hur många människor som vistades där inne.

– Platsen är avspärrad initialt för teknisk undersökning. Man söker på platsen med vapenhundar, arbetar med informationshämtning och förhör eventuella vittnen, säger Anna Göransson.

Enligt Sydsvenskan ska det ha varit kaosartade scener på platsen där skadade ska ha fått hjärt- och lugnräddning och där polisen ska ha behövt flytta skadade för att ambulans ska kunna komma fram.

http://24malmo.se/2017/08/13/extra-minst-tva-skjutna-efter-skottlossning-i-lokal/

Bilder och text här...........

http://pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=16449 %253APPSKOTT1-20170813&catid=77%253Apppress&Itemid=435
Senast redigerad av ascheberg 2017-08-13 kl. 08:10.
Citera
2017-08-13, 12:45
Medlem
Malmös finare (läs svenskare) delar ska tvångsintegreras med list.

Citat:
I Malmö väljer politikerna att bygga mest skolor i socialt välmående områden, så att det också finns plats för elever från andra områden att söka sig dit.
– Ett knep är att inte bygga högstadieskolor i så hög utsträckning i de socialt utsatta områdena, säger Anders Rubin (S), skolkommunalråd.

Så tänk på det när ni funderar på att köpa lägenhet i t ex västra hamnen.

Visst är det fantastiskt att sossarna kallar det för "knep" att påtvinga oss mångkultur mot vår vilja.

https://www.sydsvenskan.se/2017-08-12/overskott-av-skolplatser-i-vastra-malmo-ska-bryta-segregationen
Citera
2017-08-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder

Det är alltid bråk på Max och är det inte det så är det någon muslim där som stör sig på dig som kund.Är det inget att göra och du är blande få kunderna där så får du vänta extra länge fast de är fyra som jobbar.

Det var massor av muslimer i farten vid Centralen som höll på med allt möjligt. Ha plånboken och dina värdesaker så att du inte blir av med dem.
Citera
2017-08-13, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sembox
Malmös finare (läs svenskare) delar ska tvångsintegreras med list.

Så tänk på det när ni funderar på att köpa lägenhet i t ex västra hamnen.

Visst är det fantastiskt att sossarna kallar det för "knep" att påtvinga oss mångkultur mot vår vilja.

På Limhamn bygger MKB massor av hyreslägenheter och de kommer man ju inte att ge bort till vita. På samma gång så byggs det en förskola så jag antar att man ska ha in muslimer där för att berika men jag har aldrig varit med om att ludret Jammeh bygger intill där hon bor eller tar in muslimer i sitt område eller att man stänger av gatubelysningen i sitt område för att spara pengar.

Jag tror att så fort det flyttar in muslimer i Limhamn så kommer priserna att dala på villor och borätter.

Det är inte sossar utan korrupta kommunister. En kommunist blir politiker för det enda man kan är ljuga och stjäla. Som politiker kan man göra det helt öppet.
Citera
2017-08-13, 17:43
Medlem
Skjutningarna i Föreningarnas hus skrämmer bort andra hyresgäster

Oinbjudna gäster tog sig in på en stor fest i en föreningslokal i Malmö och öppnade eld.
Tre personer skadades – två vårdas fortfarande för livshotade skador.
Enligt andra föreningar i samma hus har den aktuella lokalen haft problem länge, nu sätter de ner foten mot Malmö stad.

– Vi har planer på att flytta från de här lokalerna, det här blir nog droppen, vi känner oss inte säkra där inne, säger Bilal Karabudak, kassör för föreningen "Malmös unga svenska turkar".

Läs mer.........

http://www.expressen.se/kvallsposten/skjutningarna-i-foreningarnas-hus-skrammer-bort-andra-hyresgaster-/
Citera
2017-08-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Ambris
Jag spenderar en viss del av min tid i Malmö. Situationen är inte särskilt allvarlig, absolut inte som så att man kan likna staden vid en demilitariserad zon eller benämna den som särskilt kriminell. Visst så finns det arabiska gatugäng som är mycket brutala och lättretade. Men inte är det som så att svenskar förföljs öppet för sin etnicitet.

Jag kan informera om att du har helt fel. Jag bor i Malmö, Seved närmare bestämt och kan säga att här är för jävligt. En laglöszon där man inte ens behöver betala parkeringsavgift då inget P-bolag vågar sig hit. Seved domineras inte av araber, utan av zigenare och en del negrer samt folk från balkan/ Östeuropa och svennar. Dock ligger en moské i lokal på Föreningarnashus på Ystadvä gen samt en arab restaurang ( Mevlana) vilket gör att det är många araber i området ändå. Det är många araber överallt i Malmö utom kanske the stadsdelar.

Att bo på Seved innebär rädsla att gå utanför dörren. Att mötas av nationella insatsstyrkan i full utrustning och med dragna automatvapen kl 08 på morgonen är man är på väg till jobbet. Det innebär att planera när du skahämta ut paket hos ditt lokala ombud då du ej bör gå dit efter 17 efter som gängen äger affären då.
Det innebär kameraövervakning på torget för att få bort knarkhandel vilket resulterar i att delarna bara flyttar sig några meter längre bort.
Det innebär att bli vittne till dödsskjutning mitt på dagen i rusningstrafik kl 16 när du är ute med hunden.
Att bo på Seved/ Malmö är som ett avsnitt av the Wire.
Malmö suger och här är verkligen laglöst. Speciellt om du är/ser ut som en svenne eller är kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in