Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-11, 14:15
  #2581
Medlem
maxorrs avatar
Man är ganska less på svs spel. Direkt man "överbettar" på sk bästa flopp med typ triss, 2 par så blir man bakslagen av tilt med en bättre triss på flopp eller stege på turn, bättre 2 par på turn eller att motståndaren får kåk mot din stege på rivern. Bli så slentrean trött på dessa setuper, går fan inte vinna när det gäller (tålamod, tålamod) fack tålamod betta hårt!

Det jävligaste att idioterna ska lägga sig på turn men fanskapen callar och såklart träffar bästa handen på rivern
Citera
2017-08-13, 04:42
  #2582
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Man är ganska less på svs spel. Direkt man "överbettar" på sk bästa flopp med typ triss, 2 par så blir man bakslagen av tilt med en bättre triss på flopp eller stege på turn, bättre 2 par på turn eller att motståndaren får kåk mot din stege på rivern. Bli så slentrean trött på dessa setuper, går fan inte vinna när det gäller (tålamod, tålamod) fack tålamod betta hårt!

Det jävligaste att idioterna ska lägga sig på turn men fanskapen callar och såklart träffar bästa handen på rivern
Poker. Vad tror du om att lära dig skriva på en ensamkommandes nivå innan du låter inläggen hagla? Vore det något, kanske?
Citera
2017-08-13, 11:55
  #2583
Medlem
Vet ej om någon redan har frågat detta tidigare men jag undrar om det är möjligt att ladda ner handhistoriken från svenska spels databas? Glömt mitt lösenord på klienten så har ingen möjlighet att kolla upp det själv. hade varit super tacksam om någon kunde berätta hur det funkar nu
Citera
2017-08-13, 21:47
  #2584
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Poker. Vad tror du om att lära dig skriva på en ensamkommandes nivå innan du låter inläggen hagla? Vore det något, kanske?

Ok som du vill prefopp tresatning eller 3-bettar på flopp i poker term, istället för "överbettar"
Det kan vara på en reraise i varje giv på 3 bet ochså eller bara 3 x bet från preflopp till river oavsett från 2-3 spelare.
Citera
2017-09-19, 12:31
  #2585
Medlem
Har suttit o spelat lite idag o plussat en del på olika bord. Men har märkt att jag inte fått in alla pengar när jag gått ut ur borden. Från en del bord kom pengarna in direkt men inte från alla. Ok att det kan lagga lite, men har gått över 1 h nu och jag saknar ca 10k på ķontot.

Nån mer som råkat ut för detta idag?
Citera
2017-09-20, 14:21
  #2586
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andraoz
Har suttit o spelat lite idag o plussat en del på olika bord. Men har märkt att jag inte fått in alla pengar när jag gått ut ur borden. Från en del bord kom pengarna in direkt men inte från alla. Ok att det kan lagga lite, men har gått över 1 h nu och jag saknar ca 10k på ķontot.

Nån mer som råkat ut för detta idag?

Jo det har hänt mig ochså .. trodde det var rackback först hehe . Lite lustigt för pengar kom in i efter hand i stötar på lobbyn under nån timme under spel?
Citera
2017-09-20, 21:52
  #2587
Medlem
Vilka är de "rikaste" spelarna på Svenska Spel? Spelar dom texas eller plo?
Ska snart börja inkassera lite deg från klienten hade jag tänkt mig. Vill spela höga games. Vilka är de rikaste? Ge mig 5-10 st nickname som spelar de högsta gamesen och som alltid har cash. Helst plo
Citera
2017-09-22, 18:45
  #2588
Medlem
n00bwinners avatar
Är det bara jag som tycker att det blev så sjukt mycket sämre än de bytte klient?
Citera
2017-09-22, 21:37
  #2589
Avstängd
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n00bwinner
Är det bara jag som tycker att det blev så sjukt mycket sämre än de bytte klient?

Vem tycker det blev bra menar du?
Citera
2017-09-25, 10:13
  #2590
Medlem
Realisten73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminolog
Vilka är de "rikaste" spelarna på Svenska Spel? Spelar dom texas eller plo?
Ska snart börja inkassera lite deg från klienten hade jag tänkt mig. Vill spela höga games. Vilka är de rikaste? Ge mig 5-10 st nickname som spelar de högsta gamesen och som alltid har cash. Helst plo


Haha, lycka till! Är du tät? Det måste du nog vara om du ska ha chans att matcha regsen på PLO borden. De verkar har mer deg än förnuft ibland. Kom ihåg att variansen är sjukt hög där och potter liknande årslöner byter ägare vid bra action. Ett tips är att raila först innan du spelar. Men visst, har du råd och vill chansa så kör i vind.

Jag har dock inte en aning om vem som är rikast av regsen, men skulle tippa på att listan kan se ut så här:

Topp 5, Rikast på SVS:

1. Kaycee
2. Bollen
3. Allinanna
4. Fjutek
5. Klimpen_2
Citera
2017-10-03, 03:35
  #2591
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Vem tycker det blev bra menar du?

I skrivande stund är det NOLL aktiva kontantbord, 16 kvar i en turnering samt två reggade
på en nu turnering. Sit and go,,,, NOLL.

Svs verkar inte bry sig om den misslyckade lanseringen av den "nya"
klienten. Gissar att poker står för en så liten del av inkomsterna så dom
inte bryr sig, det går inte att komma fram till något annat.
Man sitter väl fast i något kontrakt som är för dyrt att bryta kanske,
vad vet jag. Det är IAF helt värdelöst.
Citera
2017-10-03, 21:09
  #2592
Medlem
Atrocitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
I skrivande stund är det NOLL aktiva kontantbord, 16 kvar i en turnering samt två reggade
på en nu turnering. Sit and go,,,, NOLL.

Svs verkar inte bry sig om den misslyckade lanseringen av den "nya"
klienten. Gissar att poker står för en så liten del av inkomsterna så dom
inte bryr sig, det går inte att komma fram till något annat.
Man sitter väl fast i något kontrakt som är för dyrt att bryta kanske,
vad vet jag. Det är IAF helt värdelöst.

Noll?

Jag satt och lirade 5 cashgame bord inatt mellan 02.00-06.00. Tom några bord PLO var igång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback